Uusi pyörähalli, paraatipaikalla, nykyaikainen, montasataa pyöräpaikkaa nykyaikaisine telineineen, säältä suojassa, varkailta suojassa, viimesen päälle hyvä. Mutta mutta, kun kävelen siitä ohi, niin ei yhtään ainutta pyörää. Missä syy?
Esimerkiksi Vaasassa on myös samalla periaatteella oleva pyörähalli, ja sen käyttöaste on suuri. Vaasalaiset tulee sankoin joukoin pyörällä junalle, ja jättää pyörän turvalliseen parkkiin. Miksei Seinäjoella kukaan ole vielä löytänyt uutta ja hienoa pyöräparkkia? Sellainen on kuitenkin isolla rahalla tehty.
Uuden aseman pyörähalli
20
334
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon kokeillut, on aivan loistava. Uskaltaa jättää pyöränsä.
- Anonyymi
Miksi siellä ei näy yhtään pyörää, olitko ainoa kokeilija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi siellä ei näy yhtään pyörää, olitko ainoa kokeilija?
Mitä tuollainen maksaa tunnilta ja kulkeeko kaikki autolla, autolla???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuollainen maksaa tunnilta ja kulkeeko kaikki autolla, autolla???
Maksaa 0,25 tunnilta, 2,5 egee päivä, tai 15 egee kuukausi. Eli ei ole edes hinnankiroos.
- Anonyymi
En edes tiedä, missä siellä tuollainen on??
- Anonyymi
Uuden pysäköintihallin alakerrassa, laituritasolla vieläpä.
- Anonyymi
Seinäjokisilla on autot ja kakaroillakin kaikilla scootit Ei täällä pyörälä kukaan enää aja,
- Anonyymi
Pyörätiet on kaameita .Sopii vain läskipyörille
- Anonyymi
No miks vaasas sitten pyörähalli on ääriään myöden täynnä pyöriä, ja moni ihminen siellä pyöräilee juna-asemalle. Maksaa se säilytyspaikka sielläkin, ja vaatii sovelluksen.
- Anonyymi
Moni ei valitse maksullisuutta. On esim. todettu, että usean kaupungin keskustat näivettyvät, kun ilmaisia parkkipaikkoja ei enää ole. Ajetaan mieluummin keskustan ulkopuolella oleviin automarketteihin, joissa on ilmainen pysäköinti.
- Anonyymi
Minä käytän vain vanhaa asemaa.
- Anonyymi
vaasassa kaiketi on sijoitettu palvelut pienemmälle alueelle että ainakin osa ihmisistä on oppinut ajelemaan pyörillä/skuutilla. seinäjoella on aina oltu auto kansaa oli matka mikä tahtoo
- Anonyymi
Seinäjoella on aina ollut aikuisilla autot ja kakarat ajaneet fillareilla. Nyt kakaroilla on kaikilla scootit ja fillareita ei enää tarvita. Kuka hullu on päättänyt pyöräparkin rakentaa???
- Anonyymi
Hankala pyörällä kuljettaa matkalaukkuja,eikä Suomes voi talvella pyöräillä ku ei oo hiekoitusta
- Anonyymi
Seinäjokelaiset kulkee taksilla, eivät polkupyörällä!
- Anonyymi
"Mä oon kokeillut, on aivan loistava. Uskaltaa jättää pyöränsä."
Varmaan joo sitä ei tosin ole vielä edes avattu joka voi olla syy siihen ettei siellä ole pyöriä ;) - Anonyymi
MAksetaankä pankkikortilla vai onko sovellus? Jos on sovellus, mikä sovellus?
- Anonyymi
Jos on sovellus, en tule käyttämään, vituttaa kaikki sovellutukset.
- Anonyymi
On joku ihan uusi sovellus ja paikka olisi muuten jo avattu mutta sovellusta ei ole saatu vielä toimimaan. Sitä on monta vuotta tehty. Se oli joku Bibike tjsp.
- Anonyymi
Lataa sovellus Biketti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64125Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va922227Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J58950- 47834
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37833Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?185810- 34801
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119755- 35744