No,tiedätte kyllä missä uskonnossa mies saa ottaa monta vaimoa.No,minä itse voisin perustaa sellaisen uskonnon että minulla on 4 ukkoa.Yksi voi olla esim.sukan pesijä,yksi voi olla tiskari,yks vois halia mua,yks vois viedä vaik roskat ulos.
No, tää oli vaan vitsailua,mut ymmärsitte mitä tarkoitan, eli vaikea on mun löytää yhtäkään miestä joka mua auttais näissä kaikissa asioissa.Mutta te kaikki miehet jotka autatte naisia,niin olette maailman kuninkaita.
Muistakaa auttaa naisia,koska ei ole helppoa olla nainen,kiitos!
Fislamismi
Anonyymi-ap
2
231
Vastaukset
- Anonyymi
Minä tykkään mormoneista .
- Anonyymi
Mitä apua tarvitset sukkien pesuun ja roskien roskikseen vientiin? Tiskit taas hoitaa astianpesukone.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574