Ei Greenpease, ei Ekoterroristit, ei luonnonsuojeluliitto ole kiinnistunut Hangon aarniometsien tuhoamisesta?
Ehkä syy on siinä että hakkaaja on samanlainen hihhulijärjestö kuin luontojärjestöt.
Luontokatastrofi kun on Kligan omistaman uskonhihhulit säätiön aikaansaannos.
Korppi ei korpin silmää noki.
Miksi hangon ympäristötuho ei kiinnosta?
4
209
Vastaukset
- Anonyymi
Kun sinne tulee "pyhä" aurinkoenergia-alue niin silloin ei saa osoittaa mieltä. Näin ovat viheränkyrät sopineet aikoinaan kaikesta mistä he itse hyötyvät median suhteen. Kuluttajien tarpeista he vähät välittävät kuten asia kauniisti sanotaan. Asia yleensäkään ei ole mitenkään uusi käytäntö, mutta Hangon tapauksessa pääsi "väärin" julkisuuteen .
- Anonyymi
Varmasti asiaan vaikuttaa että lahkouskovaisen Ilkka Klingan omistama säätiö saa verovapaata tuloa.
Aurinkopelto tuottaa puhdasta voittoa ulkomaiselle sijoitusyhtiölle.
- Anonyymi
Urpo on kieltänyt
- Anonyymi
Syynä hiljaisuuteen on vain se, että koko tuho kohteessa on ilmastouskovaisten oma säheltäminen ja suuren kokoinen töppäys. Kun ns. isot tahot järjestöistä on töpänneet, niin siihen eivät yksittäiset virheen havainneet voi puuttua. Sama kuin puoluejärjestön alueellinen porukka havaitsee virheen joka johtuu puolueen Helsingin "pääkonttorin" toimista, niin siihen ei uskalleta puuttua koska silloin ura puolueen organisaatiossa on loppu. Ei tule koskaan mm. ministeriksi ja joutuu sivuraiteelle halveksituksi ! Tästä ei yleensäkään puhuta muutoin kun joku katkerana iltapäivälehdille juoruaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131423- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle16996Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754