Ihmettelen miten tuollainen porukka on päästetty Lapuan Paukkuun esittelemään omaa ideologiaan. Muka taidetta. Tuollaiset piiperöt pilaa kulttuurin. Saakohan nuo vielä apurahaakin.
Erikoista taidetta Lapualla
11
284
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän asti asia selvä. Et siis tykkää niistä. Mutta miten perustelet, ettei ne ole taidetta ?
- Anonyymi
Näyttely hyökkää lihan tuottajia vastaan törkeällä tavalla. Kyllä kaupunki on lähtenyt omituiselle linjalle.
- Anonyymi
Jos taide on sitä, että sillä mitätöidään oikeaa työtä tekevien elämäntyö niin olkoon se sitten taidetta.
Itse olen taiteen ymmärtänyt aivan väärin.- Anonyymi
Miksei paikallislehti kirjoita asiasta kuten se on? Olen pettynyt lehteen. Kova hinta, kovin vähän lukemista jos koripallo ja samat kahden käden sormiin mahtuvat virkiön eliitti Urheilijat eivät kiinnosta. Missä tavallisten kuntalaisten urheilevat lapset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei paikallislehti kirjoita asiasta kuten se on? Olen pettynyt lehteen. Kova hinta, kovin vähän lukemista jos koripallo ja samat kahden käden sormiin mahtuvat virkiön eliitti Urheilijat eivät kiinnosta. Missä tavallisten kuntalaisten urheilevat lapset?
Lapuan Sanomat ei seuraa oikein mitään ajankohtaisia asioita, mikä on harmillista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapuan Sanomat ei seuraa oikein mitään ajankohtaisia asioita, mikä on harmillista.
Taidemuseo hieno rakennus, toiminta vasemmistolaista piiperöintiä. Ryhtiliikkeen paikka!
- Anonyymi
Kun kuulen sanat taide tai kulttuuri poistan aseestani varmistimen.
- Anonyymi
Olishan niitä taiteen tekijöitäkin tuomassa töitään näytille, mutta nyt nämä eläinsuojelijat pilaavat koko näyttelytilan.
- Anonyymi
Kaukana taiteesta nuo töherrykset. Ripustaisivat taulunsa vihreiden puoluetoimiston seinille, eikä arvokkaaseen taidemuseoon.
- Anonyymi
Samat ihmiset lennättää Temusta tavaraa, käyttää nahkakenkiä, eläinkokeilla valmisttettuja meikkejä. Cityvihreitä,
- Anonyymi
Nämä uudet tyypit jokka valittoo taulut on niitä putunsyöjiä ja vihervassareita. Kuka on vastuussa valinnoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232458- 1341915
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631256Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1121239En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351102Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451059HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241046Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse57953