Minulla zanor depot käytössä.
Onko kenelläkään kokemuksia xanor depot lääkkeistä ja ripulista?Estyykö lääkkeen imeytyminen miten helposti?pelkään ettei lääkkeet ehdi imeytyä.
Xanor depot ja ripuli
5
269
Vastaukset
- Anonyymi
Oukidooo. En tiiä . Mut Xanor ista saa pahemmat vieroitusoireet kuin heroiinista .
- Anonyymi
Eikö kenelläkään ole kokemusta asiasta?
- Anonyymi
Tavallisesti suun kuivamistanha pahoinvointia lukee Lääkärilehdessä , joten jos saat ripulin niin soita lääkärille ja kerro että saat. Useinauttaa jos syö vaikka hieman valkoista leipää niin se imee nestettä etti tule ripulia.
Yleensä melkein kaikissa lääkkeissä on ripuli monella . Joten on vaan ilmoitettava omalle terveyden hoitajalle se niin sanovat jos ripuli kuuluu myös sivuvaikutuksiin.
- Anonyymi
Eikö kenelläkään ole kokemusta xanor depotista ja ripulista?
- Anonyymi
Kertokaa jos kellään kokemusta,,,alan olla jo epätoivoinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635