Autojen osia valmistavan saksalaisyhtiön Boschin toimitusjohtaja Stefan Hartung peräänkuulutti keskiviikkona samanlaista sanomaa Auto Motor und Sport -lehdelle. Hartungin näkemys on, että EU:n ei pitäisi sakottaa päästötavoitteista jääviä eurooppalaisvalmistajia, sillä sakot voisivat aiheuttaa hallaa koko alalle laajemmin.
EU tappaa oman autoteollisuutensa
5
59
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jos eniten kansaa kiinnostavat tuotteet lopetetaan väkisin niin on täysin selvää, ettei siinä hyvin käy.
- AnonyymiUUSI
Viher- vasujen Eu- päästötoleranssit pelaavat suoraan kommunistisen Kiinan pussiin.
Eivätkö älykkäät ihmiset tajua syy- yhteyttä ?
Herätkää todellisuuteen. - AnonyymiUUSI
Itsestään selvää että näin on. Markkinaehtoinen siirtymä ilman poliittista ukaasia on ainoa järkevä tapa . Se takaa, että riittävän halpoja autoja tulee. Jos sakotetaan siitä, että autot on liian kalliita, niin muutosta ei tapahdu ikinä.
- AnonyymiUUSI
Pitäisi tosiaan laittaa kunnon lisäverot polttomoottoriautoille, jotta älyävät valmistaa sähköautoja. Sellainen 50% aluksi, 3 vuoden päästä 100%.
Muuten Euroopan kilpailukyky autoissa on mennyttä.- AnonyymiUUSI
Moni on älynnyt väkisin ja siitä ne ongelmat ovat alkaneet, Sähköautoja tehdään ja myydään väkisin ja kauppa ei käy riittävästi. Polttareita ostettaisiin mutta niiden myyntiä kiristetään väkisin. Kuka hyötyy? No kiinalainen tietysti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854768- 1643572
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2002014- 341845
- 461803
- 271782
- 571704
- 181621
- 191617