4Moos 12:6:
"Ja Herra sanoi: "Kuulkaa minun sanani. Jos keskuudessanne on profeetta, niin minä ilmestyn hänelle näyssä, puhun hänen kanssaan unessa."
5Moos 18:20:
"Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'"
Profeetat ja henget
9
131
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on profeetta
Profeetta on se joka näkee profetaallisia unia ja näkyjä.
Kuollut profeetta voi vaikuttaa uskoviin vainajahengen kautta.
Lahkolaisuuteen on aina kuulunut profeetat. - Anonyymi
"Älkää kutsuko minua profeetaksi."
Koska en ole Jumalan profeetta. - Anonyymi
1Kun 18:22:
"Niin Elia sanoi kansalle: "Minä olen ainoa jäljelle jäänyt Herran profeetta, mutta Baalin profeettoja on neljäsataa viisikymmentä." - Anonyymi
Jumalan profeetat olivat kaikki miehiä.
- Anonyymi
2Kun 4:1:
"Eräs nainen, profeetanoppilaan vaimo, huusi Elisalle sanoen: "Minun mieheni, sinun palvelijasi, kuoli, ja sinä tiedät, että palvelijasi oli herraapelkääväinen mies. Nyt velkoja tulee ottamaan minun molemmat poikani orjikseen."" - Anonyymi
Profeetta voi orjuuttaa.
- Anonyymi
Profeetta on usein huijari.
Sääprofeetta (meteorologi) huijaa profetoimalla tulevaa säätä.
Adventtikirkon lähtökohdat ovat huijariprofeetta/väärän profetan henki alkulähteessä Ellen White'ssa, joka kehuskeli alinomaan, että hänelle näytettiin, mutta koskaan hän ei kertonut kuka näytti.
Taisi olla näyttäjänä se vihtahousu, joka tekeytyi valkeuden enkeliksi ja sokaisi Whiten.
Siitä syystä adventtikirkko toimii oman käsivarren voimalla vailla Jumalan voimaa.
Ei ole adventtikirkossa Jumalan henkeä, eikä hänen siunaustaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Profeetta on usein huijari.
Sääprofeetta (meteorologi) huijaa profetoimalla tulevaa säätä.
Adventtikirkon lähtökohdat ovat huijariprofeetta/väärän profetan henki alkulähteessä Ellen White'ssa, joka kehuskeli alinomaan, että hänelle näytettiin, mutta koskaan hän ei kertonut kuka näytti.
Taisi olla näyttäjänä se vihtahousu, joka tekeytyi valkeuden enkeliksi ja sokaisi Whiten.
Siitä syystä adventtikirkko toimii oman käsivarren voimalla vailla Jumalan voimaa.
Ei ole adventtikirkossa Jumalan henkeä, eikä hänen siunaustaan.Noo onkos sinun elämässä voimaa ja mahtavaa siunausta ?
Kerropas nyt meille kaikille.
- Anonyymi
Missä ovat nykyaikana profeetat?
Kukaan tulevaisuudentutkija ei povaa Jeesuksen nopeata paluuta.
Eivät he mainitse koko ukkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3001149Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.82963- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31819- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56699