Profeetat ja henget

Anonyymi-ap

4Moos 12:6:

"Ja Herra sanoi: "Kuulkaa minun sanani. Jos keskuudessanne on profeetta, niin minä ilmestyn hänelle näyssä, puhun hänen kanssaan unessa."

5Moos 18:20:

"Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'"

9

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka on profeetta

Profeetta on se joka näkee profetaallisia unia ja näkyjä.
      Kuollut profeetta voi vaikuttaa uskoviin vainajahengen kautta.
      Lahkolaisuuteen on aina kuulunut profeetat.

• Anonyymi

"Älkää kutsuko minua profeetaksi."

Koska en ole Jumalan profeetta.

• Anonyymi

1Kun 18:22:

"Niin Elia sanoi kansalle: "Minä olen ainoa jäljelle jäänyt Herran profeetta, mutta Baalin profeettoja on neljäsataa viisikymmentä."

• Anonyymi

Jumalan profeetat olivat kaikki miehiä.

• Anonyymi

2Kun 4:1:

"Eräs nainen, profeetanoppilaan vaimo, huusi Elisalle sanoen: "Minun mieheni, sinun palvelijasi, kuoli, ja sinä tiedät, että palvelijasi oli herraapelkääväinen mies. Nyt velkoja tulee ottamaan minun molemmat poikani orjikseen.""

• Anonyymi

Profeetta voi orjuuttaa.

• Anonyymi

Profeetta on usein huijari.
        Sääprofeetta (meteorologi) huijaa profetoimalla tulevaa säätä.
        Adventtikirkon lähtökohdat ovat huijariprofeetta/väärän profetan henki alkulähteessä Ellen White'ssa, joka kehuskeli alinomaan, että hänelle näytettiin, mutta koskaan hän ei kertonut kuka näytti.
        Taisi olla näyttäjänä se vihtahousu, joka tekeytyi valkeuden enkeliksi ja sokaisi Whiten.
        Siitä syystä adventtikirkko toimii oman käsivarren voimalla vailla Jumalan voimaa.
        Ei ole adventtikirkossa Jumalan henkeä, eikä hänen siunaustaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Profeetta on usein huijari.
        Sääprofeetta (meteorologi) huijaa profetoimalla tulevaa säätä.
        Adventtikirkon lähtökohdat ovat huijariprofeetta/väärän profetan henki alkulähteessä Ellen White'ssa, joka kehuskeli alinomaan, että hänelle näytettiin, mutta koskaan hän ei kertonut kuka näytti.
        Taisi olla näyttäjänä se vihtahousu, joka tekeytyi valkeuden enkeliksi ja sokaisi Whiten.
        Siitä syystä adventtikirkko toimii oman käsivarren voimalla vailla Jumalan voimaa.
        Ei ole adventtikirkossa Jumalan henkeä, eikä hänen siunaustaan.

Noo onkos sinun elämässä voimaa ja mahtavaa siunausta ?

Kerropas nyt meille kaikille.

• Anonyymi

Missä ovat nykyaikana profeetat?
      Kukaan tulevaisuudentutkija ei povaa Jeesuksen nopeata paluuta.
      Eivät he mainitse koko ukkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2814
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2017
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1678
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      31
      1393
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe