Mitä eroa on autonasentajalla, automekaanikolla ja automonttöörillä?
Ja itse olen autonasentajalinjan 3-vuotisen ammattikoulun yli 60 v sitten käynyt, mutta pääosin muissa ammateissa elämäntyöni tehnyt.
Mitä eroa on...
8
153
Vastaukset
- Anonyymi
Hauska kysymys, "automonttööri" lienee ollut olemassa nimikkeenä joskus 60 vuotta sitten?
- Anonyymi
Taisivat olla ruåtsissa myöhemminkin?
Vaan se ero, mitä kysyttiin?
- Anonyymi
No se on vähän sama kuin asentajalla, teknikolla, insillä ja diplomi-inssillä.
1. Asentaja tietää ja taitaa
2. Teknikko tietää, mutta ei taida
3. Insinööri taitaa tietää
4. Diplomi-insinööri ei tiedä eikä taida. Mutta johtaa koko puljua!- Anonyymi
Johtaminen onkin eri ammatti ja vaatii erilaista osaamista.
Tuon suunnilleen saman lorun olen kuullut siten, että tuo viimeinen lause kuuluu: mutta opettaa ko alan tulevia ammattilaisia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtaminen onkin eri ammatti ja vaatii erilaista osaamista.
Tuon suunnilleen saman lorun olen kuullut siten, että tuo viimeinen lause kuuluu: mutta opettaa ko alan tulevia ammattilaisiaNe tekevät, jotka osaavat
Ne, jotka eivät osaa, johtavat
Ne, jotka eivät osaa johtaa, kouluttavat
Ne, jotka eivöt osaa kouluttaa, konsultoivat
Hierarkia menee usein noinkin, ottamatta kantaa alaan tai kenenkään koulutustasoon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne tekevät, jotka osaavat
Ne, jotka eivät osaa, johtavat
Ne, jotka eivät osaa johtaa, kouluttavat
Ne, jotka eivöt osaa kouluttaa, konsultoivat
Hierarkia menee usein noinkin, ottamatta kantaa alaan tai kenenkään koulutustasoonTähän voisi lisätä vielä että he jotka eivät osaa mitään ylläolevista ryhtyvät ammattilehden toimittajiksi.
- Anonyymi
Ei sitten kukaan tiennyt vastausta aloittamaani kysymykseen. Harmi!
- Anonyymi
Ei täällä ole ketään joka olisi niin vanha että olisi kuullut koskaan automonttööristä.
Sun kannattaa keskustella jossain seniori palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034613Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743891368- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866