Kuka Seinäjoella asuva, kotoisin oleva tai Seinäjokelaista urheiluseuraa edustava on Seinäjoen paras yksilöurheilija?
Kuka on Seinäjoen paras yksilöurheilija?
28
816
Vastaukset
- Anonyymi
Mäkihyppääjä Paavo Romppainen shs, ehdottomasti!
- Anonyymi
Vähissä ne kyllä on mutta komppaan että Romppanen,ainoa maailmankisoissa,muut kansallista tasoa.Jokin on pielessä kyllä
- Anonyymi
Romppainen ei edes kierrä mc, missä maan parhaat on. Romppainen kiertää continentalcupia, mutta ei pärjää edes siellä. :p Että turhaa hehkutusta sukulaisilta. :D
- Anonyymi
Romppainen , Ilman muuta!
- Anonyymi
Pingis on mökkipeli,mutta hyvä jos pärjää siellä
- Anonyymi
Pingikses saa oikiasti liikuntaa, mäkihypys leijutaan ylisuurella hyppypuvulla.
- Anonyymi
Pingiksessä on maailmanlaajuisesti 300 miljoonaa harrastajaa!
- Anonyymi
Juhani Orrenmaa oli.
- Anonyymi
Juhani oli kyllä kova. Nyt on pelekkiä nöösipoikia.
- Anonyymi
Särkipaju pärjää maailmalla.
- Anonyymi
PAAVO ROMPPAINEN!!!
- Anonyymi
Ei ole, vaikka koko sen perhe yrittää täällä näin väittääkin.
- Anonyymi
Sofia Joronen on paras. Suomen mestari.
- Anonyymi
täällä joka päivä joku hehkuttaa tuota romppaista? meriittejä pöytään? ketäs muita tunnettuja urheilijoita/no tuo nyt ei ole tunnettu kun sjk suomi24 palstalla. painijat ehkä ?
- Anonyymi
Särkipaju pärjää oikeasti maailmalla. 👍
- Anonyymi
mitä se rikkinäinen paju tekee?
- Anonyymi
Juha Mieto
- Anonyymi
Sofia joronen.Särkipaju.
Tietenkin Pentti Olah ja viimmeisenä suurin urhea mäkikotka Paavo Romppainen - Anonyymi
Koska tämä jankkaus loppuu????
- Anonyymi
Onko nuo jotain padel-poijuja
- Anonyymi
Paras joukkue S-Kiekko,he pelaavat joukkueena eikä kukaan yksilö erotu porukasta,ei myöskään joukkue erotu millään sektorilla menestyksessä.Pääasia että pääsee sporttibaariin kavereiden kanssa yksille harkkojen jälkeen.
- Anonyymi
Jani Ropponen
- Anonyymi
Kenellä on tänä vuonna parhaat meriitit, entä kuka on kaikkien aikojen paras urheilija Seinäjoella?
- Anonyymi
James zoplin
- Anonyymi
Kalle-Joki
- Anonyymi
Särkipaju on kovin ja Oláh kakkonen. 🥇🥈
- Anonyymi00032
Kukas oli paras vuonna 2025?
- Anonyymi00033
Joki-Kalle
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393