Oletko ghostannut tai onko sinut ghostattu?

Anonyymi-ap

Minut vuosia sitten ystävä hylkäsi. Arvelen syyksi sitä, etten suostunut hänen ehdotukseensa, että jatkossa hän kävisi minun luonani kyläilemässä, mutta hän itse pitäisi oman asuntonsa vain omana alueenaan. En hyväksynyt tätä vaan ehdotin, että voimmehan tavata vaikka jossakin kahvilassa tai vaikka ulkoilemassa. Aiemmin olimme käyneet puolin ja toisin kylässä. Ennen tuota hylkäämistä hän oli pariin otteeseen kutsunut minut käymään uudessa asunnossaan, mutta itse peruutti nämä tapaamiset. Mitään yhteydenpitoa hänen kanssaan ei sittemmin ole ollut vuosikausiin.

71

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sukulaiset kävi kiinni kuin koira luuhun kun minusta tuli miljonääri.Arwaa miten reagoin siihen kun koiralauma säntäsi ovelleni. Aiemmin ei ollut mitään tai vähäistä yhteydenpitoa välillämme.

• Anonyymi

Tarjosit koiruuksille luita? 🐕

• Anonyymi

Kukin saa vapaasti valita seuransa.

Siis varmasti sinä ap myös valitset.

Syitä siihen, että joku ottaa etäisyyttä toiseen on monia, joten ei pidä alkaa tuomitsemaan toista.

Lisäksi kukin saa päättää senkin, että missä määrin ja miten kenenkin kanssa itse haluaa ja suostuu tapailemaan.

Niin ja ap, sinä arvelet !

Miksi siis vain arvelet, miksi et kysynyt ja selvittänyt asiaa ?

Miksi siis täällä kyselet, etkä itse selvittänyt asiaa ?

• Anonyymi

Tämä on keskustelupalsta ja täällä saa keskustella. Miksi sinä paheksut tätä keskustelun aihetta? Miksi ei saa kysyä, onko toisilla samantapaisia kokemuksia? Oletko itse ghostattu ja asia niin kipeä, ettet antaisi toistenkaan tästä aiheesta keskustella?

• Anonyymi

"Syitä siihen, että joku ottaa etäisyyttä toiseen on monia, joten ei pidä alkaa tuomitsemaan toista."

Missä kohtaa ap. tuomitsi? Sinä kuvittelet omiasi? Onko sinulla itselläsi huono omatunto kun olet ghostannut ihmisiä elämästäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Syitä siihen, että joku ottaa etäisyyttä toiseen on monia, joten ei pidä alkaa tuomitsemaan toista."

Missä kohtaa ap. tuomitsi? Sinä kuvittelet omiasi? Onko sinulla itselläsi huono omatunto kun olet ghostannut ihmisiä elämästäsi?

Älä heittäänny tyhmäksi !

Jo sana "ghostannut" sisältää syytöksen, eli siinä ja sen mukaan toinen on toiminut väärin ja jättänyt käsittelemättä asiat kunnolla, ja sen sijaan on vain paennut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo sana "ghostannut" sisältää syytöksen, eli siinä ja sen mukaan toinen on toiminut väärin ja jättänyt käsittelemättä asiat kunnolla, ja sen sijaan on vain paennut.

Entä sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi raukkaa! Onko sinulla noin huono omatunto tekemisistäsi, että ahdistut jo asian käsittelemisestä! Mene kiireesti selvittämään uhreillesi, minkä takia heidät lemppasit. Asiahan ei minulle kuulu, mutta pakko on neuvoa kun huomaan miten asia sinua painaa.

• Anonyymi

Miksi takerrut yhteen sanaan? Tuota ghostaus-sanaa on jo pidempään käytetty. Ja vaikka asumme Suomessa, niin täällä on paljon muitakin kuin savolaisia, karjalaisia, pohjalaisia ja muita juntteja ja junan tuomia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi takerrut yhteen sanaan? Tuota ghostaus-sanaa on jo pidempään käytetty. Ja vaikka asumme Suomessa, niin täällä on paljon muitakin kuin savolaisia, karjalaisia, pohjalaisia ja muita juntteja ja junan tuomia.

Ghostaamisesta puhuu vain nuori väestönosa alkaen 2010-luvulta. Saatan tietää asiasta jotain, koska olen nuorisonohjaaja ja tarkkailen yhteiskunnallista ilmapiiriä mm. terminologian muuttumisen kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ghostaamisesta puhuu vain nuori väestönosa alkaen 2010-luvulta. Saatan tietää asiasta jotain, koska olen nuorisonohjaaja ja tarkkailen yhteiskunnallista ilmapiiriä mm. terminologian muuttumisen kautta.

So what! Ei kai tässä keskustelussa ole väitetty että vain joku tietty ikäryhmä tekee tätä, mitä sanaa et halua käytettävän. Aloituksessa ei pyydetä keskustelemaan tästä sanasta, vaan tästä käyttäytymismuodosta. Menikö perille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

So what! Ei kai tässä keskustelussa ole väitetty että vain joku tietty ikäryhmä tekee tätä, mitä sanaa et halua käytettävän. Aloituksessa ei pyydetä keskustelemaan tästä sanasta, vaan tästä käyttäytymismuodosta. Menikö perille?

Kun puhutaan suomea, silloin käytetään suomenkielisiä termejä. MENIKÖ PERILLE?

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on keskustelupalsta ja täällä saa keskustella. Miksi sinä paheksut tätä keskustelun aihetta? Miksi ei saa kysyä, onko toisilla samantapaisia kokemuksia? Oletko itse ghostattu ja asia niin kipeä, ettet antaisi toistenkaan tästä aiheesta keskustella?

Onhan se ikävä tulla ghostattu , uuskarismaattisella hengellä..

• Anonyymi kirjoitti:

2 Kor. 2

• Savis kirjoitti:

2 Kor. 2

14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
        17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
        18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

• Anonyymi

Minä kävin yhden naisen luona panemassa häntä, mutta en kutsunut häntä koskaan kotiini. Nyt asun hänen luonaan.

• Anonyymi

Miten ghostata sellainen tyyppi, joka aina anelee puhelimessa että pidetään yhteyttä. Hän myös pommittaa postikorteilla, joiden näkeminenkin jo saa minut raivon valtaan. Pitääkö hankkia lähestymiskielto?

• Anonyymi

Minä olen suoraan sanonut, että en halua olla missään tekemisissä enää.

Niin hellpoa se on, mutta toki siitä yleensä alkaa riippuvan henkilön jonkinasteinen oirehtiminen, vähän samaan tapaan kuten ap:n kohdalla.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kyllä tuo selvensi minunkin näkemystäni.

Minua ei häiritsisi, vaikka joku ghostaisi minut, sillä annan kullekin vapauden valita seuransa ja jos toinen ei kykene kasvotusten asioita kertomaan jonkun pelon tai muun vuoksi, niin ei se minun ongelmani ole, enkä ota sellaisesta turhaan itseeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuo selvensi minunkin näkemystäni.

Minua ei häiritsisi, vaikka joku ghostaisi minut, sillä annan kullekin vapauden valita seuransa ja jos toinen ei kykene kasvotusten asioita kertomaan jonkun pelon tai muun vuoksi, niin ei se minun ongelmani ole, enkä ota sellaisesta turhaan itseeni.

Ei minuakaan erityisemmin haittaa, että elämässäni on vuosien varrella erinäinen joukko ihmisiä haihtunut niin ettei ole kuulunut yhteydenottoja. En ole näiden perään haikaillut, vaan olen keskittynyt sitten niihin ihmisiin joita elämässäni on sillä hetkellä. Kovin monille ihmisille elämässäni ei riitä aikaakaan.

Yksi kaveri oli sellainen, jolla oli valtava ystäväpiiri. Näille hän sitten monisti "kirjettä". Tämä kaveruus jostakin syystä oli katkolla. Kaveri sitten jossain vaiheessa otti yhteyttä, että haluaisinko alkaa uudelleen kirjeenvaihtoon. Mutta en ollut innostunut noita kopioita saamaan. Kerroin hänelle, että en jaksa alkaa selittämään, mitä kaikkea niinä vuosina oli tapahtunut, kun emme olleet yhteyksissä.

• Anonyymi

Tässä asiassa on se toinenkin puoli, jota moni, joka on tullut ghostatuksi ei ymmärrä.

Eli ripustautuvat ihmiset.

Olen itse ollut avulias ystävällinen ihmisiä kohtaan ja se on tulkittu sitten väärin kiinnostukseksi ja haluksi aloittaa jonkinlainen suhde tai parisuhde.

Eli moni joka kovasti kaipaa rakkautta ja huomiota takertuu väärin sellaisiin ihmisiin, jotka ovat vain ystävällisiä ja avuliaita.

Joten se voi olla rasite, tuo ripustautuminen, kun siihen joutuu törmäämään usein.

Toki ymmärrän sen, että ei se ripustautuja tajua omaa toimintaansa ja tilaansa, mutta on sekin väärin, että syy siirretään vain sen niskaan, joka mahdollisesti ei enää edes jaksa alkaa selvittelemään asiaa, kun tietää jo senkin, että ei ne asiat yleensä parane sellaisten ripustautujien kanssa, vaan siitä saa vain turhaa kuraa syytöksiä silmilleen !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä asiassa on se toinenkin puoli, jota moni, joka on tullut ghostatuksi ei ymmärrä.

Eli ripustautuvat ihmiset.

Olen itse ollut avulias ystävällinen ihmisiä kohtaan ja se on tulkittu sitten väärin kiinnostukseksi ja haluksi aloittaa jonkinlainen suhde tai parisuhde.

Eli moni joka kovasti kaipaa rakkautta ja huomiota takertuu väärin sellaisiin ihmisiin, jotka ovat vain ystävällisiä ja avuliaita.

Joten se voi olla rasite, tuo ripustautuminen, kun siihen joutuu törmäämään usein.

Toki ymmärrän sen, että ei se ripustautuja tajua omaa toimintaansa ja tilaansa, mutta on sekin väärin, että syy siirretään vain sen niskaan, joka mahdollisesti ei enää edes jaksa alkaa selvittelemään asiaa, kun tietää jo senkin, että ei ne asiat yleensä parane sellaisten ripustautujien kanssa, vaan siitä saa vain turhaa kuraa syytöksiä silmilleen !

Olin aikeissa alkaa juuri kirjoittaa tästä samasta aiheesta! Minulla on juuri nyt tällainen ripustautuva kaveri, jonka yhteydenottoihin olen alkanut ahdistua. Hän on hyvin hyvin nuuka ihminen ja itse olen lapsuuskodissa oppinut vieraanvaraisuutta. Seurani lisäksi aivan ilmeisesti kiinnostaa, mitä muuta minulta voisi saada.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin aikeissa alkaa juuri kirjoittaa tästä samasta aiheesta! Minulla on juuri nyt tällainen ripustautuva kaveri, jonka yhteydenottoihin olen alkanut ahdistua. Hän on hyvin hyvin nuuka ihminen ja itse olen lapsuuskodissa oppinut vieraanvaraisuutta. Seurani lisäksi aivan ilmeisesti kiinnostaa, mitä muuta minulta voisi saada.

Mitäpä sinulla on annettavanasi muutakin kuin oleminen ripustuspylväänä?

Ilmainen ruoka valmiiksi uunissa lämmitettynä kiinnostaa ainakin itseäni ja kiertelen ihmisten luona saadakseni ilmaiset ruuat, mutten sano sitä koskaan ääneen. Tiedän sunnilleen mihin aikaan eri ihmiset syövät ja millaista ruokaa.

Köyhien luonakin käyn välillä jollei ole muuta paikkaa. Suosikkiravintolani on vähän matkan päässä asuva tätini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä sinulla on annettavanasi muutakin kuin oleminen ripustuspylväänä?

Ilmainen ruoka valmiiksi uunissa lämmitettynä kiinnostaa ainakin itseäni ja kiertelen ihmisten luona saadakseni ilmaiset ruuat, mutten sano sitä koskaan ääneen. Tiedän sunnilleen mihin aikaan eri ihmiset syövät ja millaista ruokaa.

Köyhien luonakin käyn välillä jollei ole muuta paikkaa. Suosikkiravintolani on vähän matkan päässä asuva tätini.

Se on ihan hyvä, että on tuollainen kaltaisesi jätepossu, jolle tätisi voi kaikki vanhentuvat jämäruoat kantaa eteen. Kaksin käsin sitten ahnehdit. Varo ettet tukehdu ruokaan! 🤣

• Eikä ole. Kun siinä yritetään vääntä nuorisokielteen Ghost tarkoittamaan jotain ihan toista kun englanniksi paha henki.. Spirit ei tarkottaa suoranaisesti paha henki , vaan vain henki . Ja Holy Spirit tietää sitten jokainen mikä on..

• Anonyymi

Otin jo lähes 20 vuotta sitten täyden etäisyyden muihin ihmisiin.

• Anonyymi

Haluatko syödä ruokasi jakamatta niitä vierailijoille? Aika itsekästä.

• Anonyymi

On ihmisiä jotka viihtyvät paremmin yksin kuin seurassa.

On ihmisiä kutka viihtyvät paremmin Jumalan seurassa kuin ihmisen seurassa.

Ja joidenkin kemijat eivät vaan välttämättä kohtaa.

Itse viihjyn enemmän Jumalan seurassa kuin ihmisen seurassa, mutta ihmisseurassakin tulen toimeen, mutta omissa oloissa omijani tehjen olen kuin kala vetessä. Sen olen huomannut että kun sosialisoin niin silloin aina huomaan kuinka virkistävää se osaa ollakaan, mutta tosijaankin , on olemassa sellaisijakin ihmisijä, joita ei vaan jaksa....ilman ajatusta että vois tässä pikkuhiljaa nostaakin kytkintä ja mennä nauttimaan saarnankuuntelusta tai Raamatunluvullisuujesta.Joskus on kiva pelailla pleikkarilla ja päivällisen sujahtettua laittaa jotain hyvää ja terveellistä suuhun suuri annoksellisuus.

Selef Urge

• Anonyymi

Parhaiten viihjyn samanhenkisten seurassa, niijen joilla on Pyhä Henki seuranaan.

Muut ihmiset vaikutavat jossain määrin tyhjiltä. Viimeksi kun juttelin jumalattoman serkkuni kanssa , joka kertoi saavuttaneensa tavoitteensa elämässään elää nyt tyhjyyjen tunteen kanssa. Hänellä on tyhjyyjentunne ollut jonkin aikaa vaikka on vaimokin.

Tiejän mistä hän puhuu, mutten alkanut kertomaan että tiejätkös kun mulla olisi ongelmaan ratkaisu tiejossa, mutta hän on mikä on, jumlaton jumalattoman ymmäryksellä, eräällä tavalla kuin koira, jolle on aikalailla turha jutella kovinkaan henkellisijä asijoita ratkaisukeinoksi tyhjyyjentunteeseen.

Selef Urge

• Anonyymi

Nyt kun tarkemmin ajattelen elämääni, niin todella monta kertaa joku tuttavuus on päättynyt kerran tai parin tapaamisen jälkeen. Nämä olen ottanut ihan normaaliin elämään kuuluvina asioina, enkä ole jäänyt näitä pikatuttavuuksia suremaan. Varmaan on joskus ollut siunattua ettei ole pidempään jatkunut. Elämä on.

• Anonyymi

Ihmisiä tulee ja menee. Ovi käy ja ikkunastakin pääsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisiä tulee ja menee. Ovi käy ja ikkunastakin pääsee.

Asutko avovankilassa?

Minkä rikoksen teit jos asut avovankilassa?

Myönnätkö olevasi jumalaton ?

Jumalaton:ei-kristitty, ei usko Jeesukseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asutko avovankilassa?

Minkä rikoksen teit jos asut avovankilassa?

Myönnätkö olevasi jumalaton ?

Jumalaton:ei-kristitty, ei usko Jeesukseen

Älä yritä muuttaa puheenaihetta. Ilmeisesti sinulla on itselläsi näistä vankilaoloista paljonkin kokemusta, kun pyrit kääntämään keskustelun niihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä yritä muuttaa puheenaihetta. Ilmeisesti sinulla on itselläsi näistä vankilaoloista paljonkin kokemusta, kun pyrit kääntämään keskustelun niihin.

Varkaan taipumukset sillä kyllä on. Ei elätä itse itseään, vaan kehtaa ihan elämäntapanaan loisia muiden ruokapöydissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varkaan taipumukset sillä kyllä on. Ei elätä itse itseään, vaan kehtaa ihan elämäntapanaan loisia muiden ruokapöydissä.

Ja vielä inhottavasti lätystää syödessään.

• Anonyymi

Olen ghostannut pois kaikki sellaiset, joihin on ikäeroa liian paljon, kuten saman ikäiset kuin omat lapseni! Täysin mahdoton ajatus kaveerata paljon nuoremman kanssa!

• Anonyymi

Omat ystäväni ovat useinkin olleet itseäni jopa 10-15 vuottakin vanhempia. Paljon myös jokseenkin saman ikäisiä, hiukan vanhempia tai hiukan nuorempia.

Elämästä oppii enemmän, kuuntelemalla viisaampiensa puheita ja kokemuksia, tietoa eri asioista, kuten politiikasta. Vanhemmat osaavat tarkemmin, omina kokemuksinaan kertoa mitä "eilen" todella tapahtui. Silloin tämän päivän, haihattelijoiden vielä fantasiat, sekä valheet, eivät niin uppoa.

Kykenen enemmän kunnioittamaan vanhempien mielipiteitä kuin nuorempien luulotteluja.

• Anonyymi

Minä tykkään kuunnella silloin tällöin Ghostia.

• Anonyymi

"Ghostata"? Miksi englanninkielinen sana? Miksi kysyjä ei kirjoita suomea? Tarkoittaa siis: "hylätä / hyljätä". "Jättää elämänsä ulkopuolelle".

Joku pelle julkkisnainen jokin aika sitten sanoi joissain iltalööpissä, ettei hän ymmärrä "jotain paskaa vanhaa suomea".

Ei ole mitään vanhaa suomea, vaan ainoastaan suomi, jota hän itse ei siis osannut (oliko Aapisen jälkeen mitään kirjaa avannut?) vaan sössötti jotain nyky-sekakieltä.

Jotkut sanat ja sanonnat meillä ovat ehkä vähemmän käytössä, jääneet jopa unohduksiin, mutta suomea ne silti ovat ja aina käytettävissä, joka ne tuntee.

Suomea oppii lukemalla esim. vanhaa suomalaista, myös käännöskirjallisuutta. Tuolloin "ennen, vanhaan" kielenkäyttö oli elävämpää, rikkaampaa ja sivistyneempää. Itse luen tällä hetkellä yli sata vuotta vanhaa käännöstä Charles Dickensin kirjoista, kuten Uudenvuodenkellot. Todella vilkasta suomea. Älykästä sanailua, herättää tunteita: vuorollaan nauran ääneen, vuorollaan tulen vihaiseksi kun luen tuon (1800-luvun) ajan englantilaisen ylimystön käytöstä köyhälistöä kohtaan. Tässä oppii myös paljon tuon ajan yhteiskunnasta, kun esim. nk. postilaitosta ei vielä oltu keksitty. Köyhät miehet norkoilivat kaduilla, jos joku antaisi heille kirjeen juoksutettavaksi / hölkättäväksi perille. Megin isä Toby oli tällainen.

"Lukeminen kannattaa aina." Avautuu ihan (ei niinkään uusi kuin) ennen tuntematon maailma. Ja oppii omaa, rikasta äidinkieltään.

• Anonyymi

Kun aikoinaan aloin lukea Veikko Huovisen kirjoja, jouduin vähän väliä soittamaan äidilleni, että mitä tämä sana ja tämä sana tarkoittaa... Kirjakielen lisäksi kun suomeemme sisältyvät myös murteet, joita, niitäkin, on hyvä jossain määrin hallita.

• Anonyymi

Sana ghostata, on ihan sellainen vakiintunut termi tavalle, jossa joku päättää olla vastaamatta ja huomioimatta, ihminen katoaa kuin savuna ilmaan vaikka toinen osapuoli koettaisi useastikin saada tähän yhteyttä....eli kyseessä on tarkoituksenmukainen ja tiedostettu tavoite, osoittaa kyseisellä keinolla ettei toinen ihminen ole kyseisen ihmisen ajan väärti. Siinä huomioitavana piirteenä erona normaaliin etäisyyden ottoon liittyy ja esiintyy myös se, ettei tämä ghostaaja ennakkoon tuo esiin haluavansa ottaa etäisyyttä. Eli kyse ei ole pelkästään etäisyyden ottamisesta, vaan toinen tekee jonkinlaisen haamukatoamisen.

Minusta ghostaus ei ole hyvän tavan mukaista, vaan kertoo ghostaajasta eneymmän kuin ghostatusta.

Lightning

• Anonyymi

Kirjoittaa ripustautuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaa ripustautuja.

En kovin paljon anna painoarvoa tuntemattomien palstakommentoijien arvioille. Kun näkee tämän palstan kieron ja sairaankin käyttäytymismallin, ymmärtää, että vittuilijoilla on se paha olo, jota purkavat mieleltään pois.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kovin paljon anna painoarvoa tuntemattomien palstakommentoijien arvioille. Kun näkee tämän palstan kieron ja sairaankin käyttäytymismallin, ymmärtää, että vittuilijoilla on se paha olo, jota purkavat mieleltään pois.

Lightning

On vaan niin helppoa siirtää omat heikkoutensa / ongelmasna toisten kannettavaksi.

Se oli sanomani sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lightning

Ja kaikki on luettavissa sinun omasta viestistäsi:

" jossa joku päättää olla vastaamatta ja huomioimatta, ihminen katoaa kuin savuna ilmaan vaikka toinen osapuoli koettaisi useastikin saada tähän yhteyttä....eli kyseessä on tarkoituksenmukainen ja tiedostettu tavoite, osoittaa kyseisellä keinolla ettei toinen ihminen ole kyseisen ihmisen ajan väärti "

Siis:

" vaikka toinen osapuoli koettaisi useastikin saada tähän yhteyttä "

Kerta tai 2 riittää, jos ei niin ei !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" jossa joku päättää olla vastaamatta ja huomioimatta, ihminen katoaa kuin savuna ilmaan vaikka toinen osapuoli koettaisi useastikin saada tähän yhteyttä....eli kyseessä on tarkoituksenmukainen ja tiedostettu tavoite, osoittaa kyseisellä keinolla ettei toinen ihminen ole kyseisen ihmisen ajan väärti "

Siis:

Jatketaan:

" eli kyseessä on tarkoituksenmukainen ja tiedostettu tavoite, osoittaa kyseisellä keinolla ettei toinen ihminen ole kyseisen ihmisen ajan väärti " "

Syitä voi olla monia, sinä et sitä tiedä, vaikkapa uupumus jolloin ei vain jaksa ihmisiä ympärillä !

Mutta sinä siis pidät heti sitä henk koht loukkauksena ja määrität jopa toisen puolesta syyn siihen, ettei toinen syystä tai toisesta ota yhteyttä.

Huomaatko nyt ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatketaan:

" eli kyseessä on tarkoituksenmukainen ja tiedostettu tavoite, osoittaa kyseisellä keinolla ettei toinen ihminen ole kyseisen ihmisen ajan väärti " "

Syitä voi olla monia, sinä et sitä tiedä, vaikkapa uupumus jolloin ei vain jaksa ihmisiä ympärillä !

Mutta sinä siis pidät heti sitä henk koht loukkauksena ja määrität jopa toisen puolesta syyn siihen, ettei toinen syystä tai toisesta ota yhteyttä.

Huomaatko nyt ?

Jatketaan:

" Siinä huomioitavana piirteenä erona normaaliin etäisyyden ottoon liittyy ja esiintyy myös se, ettei tämä ghostaaja ennakkoon tuo esiin haluavansa ottaa etäisyyttä. "

Siis sanot sitä epänormaaliksi etsisyyden otoksi ja siten toinen toimii väärin, syy on vain toisessa !

Ja miten voi "ennakkoon" ilmoittaa halunsa otta etäisyyttä ?

Eiköhän se asia selviä tai kypsy ja sitten sen mukaan toimitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vaan niin helppoa siirtää omat heikkoutensa / ongelmasna toisten kannettavaksi.

Se oli sanomani sinulle.

No sika vaikeasti ilmaistu sinun hyväntahtoisuutesi on siinä ilmaistu, jos laukoo toiselle vain, että "ripustautuja". Oletko kokenut, että olisit joutunut heikkouksiani ja ongelmia i suuremmin kantamaan, vai mistä tuollainen "syvä kokemuksen rintaääni" tulee? Jos väitteelle ei ole kompetenssia, niin silloin ne ovat sellaista turhaa höpötystä ja ehkäpä vähän sellaista tahtoa vain haluta loukata.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sika vaikeasti ilmaistu sinun hyväntahtoisuutesi on siinä ilmaistu, jos laukoo toiselle vain, että "ripustautuja". Oletko kokenut, että olisit joutunut heikkouksiani ja ongelmia i suuremmin kantamaan, vai mistä tuollainen "syvä kokemuksen rintaääni" tulee? Jos väitteelle ei ole kompetenssia, niin silloin ne ovat sellaista turhaa höpötystä ja ehkäpä vähän sellaista tahtoa vain haluta loukata.

Lightning

Ei sika vaan aika vaikeasti siis...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis:

No yleensä ihminen ei ymmärrä miksi jotain tapahtuu ja voi kysellä, ihmetellä, ei ihminen loputtomasti tokikaan...mutta ihmiselle voi olla vaikea uskoa jotain sellaista tapahtuneen, jos ei ole ymmärtänyt siinä olevia merkkejä, ja yleensä silloin asiaa ei ole suoraan ilmaistu.

Ei ole mitään laskennallista rajaa, yli kaksi yhteydenottoa on ripustautuja, ei tieteellisesti todistettua faktaa, vain sinun mielipude

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatketaan:

Huomaatko nyt ?

Yleensä ghostaaja todella katoaa ja hänellä tahto päästä eroon toisesta ihmisestä ja se on ihan ok ja oma valinta. Tapa jolla sitä harjoitetaan, on kuitenkin väärä ja ei ymmärretä sillä voivan olla niin suuri merkitys siihen toiseen tai ehkä ei edes välitetä, ihminen voi menettää luottamuksen ihmisiin.

Näytät haluavan osoittaa, että ghostaaja ei tee mitään väärää ja tapa on oikea tai sitten ärsytän vain sinua ja haluat ajatella toisin kuin minä. Teetkö paljon sillä tavoin ihmisille itse?

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No yleensä ihminen ei ymmärrä miksi jotain tapahtuu ja voi kysellä, ihmetellä, ei ihminen loputtomasti tokikaan...mutta ihmiselle voi olla vaikea uskoa jotain sellaista tapahtuneen, jos ei ole ymmärtänyt siinä olevia merkkejä, ja yleensä silloin asiaa ei ole suoraan ilmaistu.

Ei ole mitään laskennallista rajaa, yli kaksi yhteydenottoa on ripustautuja, ei tieteellisesti todistettua faktaa, vain sinun mielipude

Lightning

jätä ihmiset rauhaan. älä ota heihin väkisin yhteyttä.Odota yhteydenottoa. sitä ei tule, mutta älä itsekään ota yhteyttä tai toivo sellaista.Elä miehesi kanssa ja lastesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jätä ihmiset rauhaan. älä ota heihin väkisin yhteyttä.Odota yhteydenottoa. sitä ei tule, mutta älä itsekään ota yhteyttä tai toivo sellaista.Elä miehesi kanssa ja lastesi.

Lopeta auroraboreallis, olet niin läpinäkyvä ja jostain katkera ja vihainen. Tapasi toimia on aika valitettavaa ja kerroit joskus tekeväsi niin, että puskista kirjoitat.

Teitkö aloituksen ihan minua varten? Olet pyörittänyt sitä tässä, en vain ymmärrä mitä haet tällä. Et voi loukata minua vaikka haluaisitkin.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lightning

Minä en onnekseni ole joutunut kantamaan sinun heikkouksiasi, joista sinä selvbästikkään et edes halua vapautua.

Olen lukenut viestejäsi täällä ja niiden kautta tuo asia on tullut jo hyvin selväksi.

Ja nämä viestisi vain vahvistavat näkemystäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lightning

Ei ole laskennallista, ei !

Mutta kyllä kun ihmistä ja hänen sanojaan ja käyttäytymistä riittävän pitkään näkee ja tutkii ja analysoi, niin kyllähän ihminen itse itsensä paljastaa ja siten paljastuu.

Olen pitkän elämäni aikana oppinut sen käytännössä. että kun ihmistä riittävästi puhuttaa, niin hän siis paljastaa itse itsensä ja mitä hän on, sillä itseään on todella vaikea piilottaa.

Toki on olemassa taitavia ulkokultaisia näyttelijöitä, joiden tutkimisessa menee aikaa enemmän, mutta sinä et kuulu siihen joukkoon, kun et näköjään itsekkään tunne itseäsi ja olet siten sokea omille toimillesi ja sillekin siten, että ne kyllä selvästi paljastavat sinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kyllä kun ihmistä ja hänen sanojaan ja käyttäytymistä riittävän pitkään näkee ja tutkii ja analysoi, niin kyllähän ihminen itse itsensä paljastaa ja siten paljastuu.

Olen pitkän elämäni aikana oppinut sen käytännössä. että kun ihmistä riittävästi puhuttaa, niin hän siis paljastaa itse itsensä ja mitä hän on, sillä itseään on todella vaikea piilottaa.

Toki on olemassa taitavia ulkokultaisia näyttelijöitä, joiden tutkimisessa menee aikaa enemmän, mutta sinä et kuulu siihen joukkoon, kun et näköjään itsekkään tunne itseäsi ja olet siten sokea omille toimillesi ja sillekin siten, että ne kyllä selvästi paljastavat sinut.

Hyvä tietää että tiedät noin hyvin minustakin mitä olen.

Ihan viimeaikoina olen alkanut arvostamaan itseäni. Toki on heikkoja hetkiä, mutta huomaan, että olen ihan okei tyyppi. Kaikki ei varmasti arvosta, tässä maailmassa arvostetaan paljon sellaista ulkoista...en tarkoita näköä vaan jos ajattelee vaikka trumpia, ihmiset helposti ihailee tietyllä tapaa itsevarmoja ihmisiä niin hyvässä kuin pahassa. Olen liian kiltti ihminen ihan reaalielämässä ja ollut taipuvainen miellyttämään muita ja se on ollut myös kuormittavaa.

Epäilen, tunnetko minua palstan perusteella. Voisit oikeasti yllättyä, jos tapaisit livenä.

Olen kuitenkin myös palstalla oppinut, että kirjoittaa tänne mitä hyvänsä, kukaan ei ole siihen tyytyväinen ja en oikeastaan haluakaan miellyttää täällä kaikkia... tällä palstalla on ihmisiä, joilla ei välttämättä ole asiat kovin hyvin ja tätä toimintaa täällä kaikkineen ei voi verrata reaalielämään, koska täällä voisi olla esim mielenterveyden puolesta vaikka vaarallinenkin yksilö joukossa eikä kukaan meistä voisi sitä täysin arvioida, et sinäkään...ja koen, että arvioit väärää puuta...täällä on vaikka minkälaisia selkeitä narsisteja, joiden toimintaan et luultavasti puuttuisi...teet sen minulle, koska koet naisena heikoksi ja koet voivasi vaikuttaa minuun....tai se on minun näkemykseni asiasta

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä ghostaaja todella katoaa ja hänellä tahto päästä eroon toisesta ihmisestä ja se on ihan ok ja oma valinta. Tapa jolla sitä harjoitetaan, on kuitenkin väärä ja ei ymmärretä sillä voivan olla niin suuri merkitys siihen toiseen tai ehkä ei edes välitetä, ihminen voi menettää luottamuksen ihmisiin.

Näytät haluavan osoittaa, että ghostaaja ei tee mitään väärää ja tapa on oikea tai sitten ärsytän vain sinua ja haluat ajatella toisin kuin minä. Teetkö paljon sillä tavoin ihmisille itse?

Lightning

Eli sinä suuressa viisaudessasi tiedät ja päätät sen, miten on oikein ja miten väärin ottaa etäisyyttä toiseen !

Olet melkoinen jumala tietämään itse kaiken oikein !

Sitten tämä on ihan turha olkiukko:

Tuollaiseen en lähde ollenkaan mukaan !

Mutta sekin paljastaa sinusta paljon, kun harrastat tuollaista toimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en onnekseni ole joutunut kantamaan sinun heikkouksiasi, joista sinä selvbästikkään et edes halua vapautua.

Olen lukenut viestejäsi täällä ja niiden kautta tuo asia on tullut jo hyvin selväksi.

Ja nämä viestisi vain vahvistavat näkemystäni.

Ehkä sinun pitäisi lopettaa minun heikkouksieni etsiminen. Minussa on vikoja, sinussa on vikoja, meissä kaikissa on vikoja...aina jossain Itseasiassa ja tiedän liiankin hyvin omat vikani, mutta en usko että niiden kuuluttamisesta tänne hyödyn tai sinä hyödyt mitään loppuviimein.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta ymmärrän, että ihmismieli on kumma.

Selkeää kummallisuutta ei havaita ihmisten puheissa, olemuksessa, kirjoituksissa, mutta jos joku nainen, jo parhaat päivänsäkin ylittänyt, voi aiheuttaa niin paljon tarvetta kertoa tälle, että joku kirjoittaja on havainnut tässä kaikkea häntä häiritsevää... kuitenkin olen aika pieni tekijä...että tätä meidän planeettaa pyörittää isot herrat rahoineen ja ha perseen nuolemiskulttuuri ja isojen poikien hauisten esittelyt..... jos olen se iso ongelma, on silloin onneksi ihmiselle annettu pienet murheet.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinä suuressa viisaudessasi tiedät ja päätät sen, miten on oikein ja miten väärin ottaa etäisyyttä toiseen !

No äläpä lähde mukaan. Asia on loppuun käsitelty. Olet saanut tuoda esiin mielipiteesi minun kauheasta luonteesta ja pahuudesta. Sinulla on siihen oikeus, oikeus kokea ja tuntea niin.

Hyvää yötä sinulle.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sanonut että on väärin ottaa toiseen ihmiseen etäisyyttä. Olet ehkä lukenut hieman huolimattomasti asian. Itse hoitaisin kuitenkin tosielämässä toisin kuin se mitä ghostaus termi pitää sisällään. Kertoisin esimerkiksi etten halua enää olla tekemisissä, että esim toinen on loukannut, toisin esiin asian miksi etäisyyttä haluaisin ottaa...antaisin mahdollisuuden kuitenkin myös muutokselle, jos näkisin siinä aitoa uudenlaista tapaa kohdata asioita...en nimittäin osaa ihmisenä vihata...mutta joskus oman jaksamisen vuoksihan voi olla hyvä ottaa etäisyyttäkin, jos asiat olisi niin ja se sitä vaatisi ja jos toinen ikäänkuin aina tuhoaa ja vaatii ja ei ymmärrä rajoja...se on ihan fine...ghostaamisessa on kyse tavasta ja ghostatut eivät välttämättä ole vaikeita ihmisiä,...sika useinhan se liittyy myös deittailukulttuuriin kyseinen termistö....mutta on myös laajempi ilmiö.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta ymmärrän, että ihmismieli on kumma.

Selkeää kummallisuutta ei havaita ihmisten puheissa, olemuksessa, kirjoituksissa, mutta jos joku nainen, jo parhaat päivänsäkin ylittänyt, voi aiheuttaa niin paljon tarvetta kertoa tälle, että joku kirjoittaja on havainnut tässä kaikkea häntä häiritsevää... kuitenkin olen aika pieni tekijä...että tätä meidän planeettaa pyörittää isot herrat rahoineen ja ha perseen nuolemiskulttuuri ja isojen poikien hauisten esittelyt..... jos olen se iso ongelma, on silloin onneksi ihmiselle annettu pienet murheet.

Lightning

Tässä taas tulee ilmi yksi sinun ongelmasi.

Luulet niin, että kaikki pyörii sinun napasi ympärillä.

Minä joka olen pääosin sinulle kirjoittanut, en ole Aurora B !

Enkä ole " nainen, jo parhaat päivänsäkin ylittänyt", joten älä syyttele väärin toisia omiin harhakuvitelmiisi perustuen !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä taas tulee ilmi yksi sinun ongelmasi.

Luulet niin, että kaikki pyörii sinun napasi ympärillä.

Minä joka olen pääosin sinulle kirjoittanut, en ole Aurora B !

Enkä ole " nainen, jo parhaat päivänsäkin ylittänyt", joten älä syyttele väärin toisia omiin harhakuvitelmiisi perustuen !

Minä olen se nainen joka on parhaat päivät jo ylittänyt ja näet tämän ihmisen tosi isona ongelmana. No, sinähän pyörit napani ympärillä. Etkö tosiaan näe sitä? Hassua 🙂

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen se nainen joka on parhaat päivät jo ylittänyt ja näet tämän ihmisen tosi isona ongelmana. No, sinähän pyörit napani ympärillä. Etkö tosiaan näe sitä? Hassua 🙂

Lightning

Joopa joo taas.

Minä keskustelin aiheesta ja sinä toimit vain hyvänä malli esimerkkinä.

Joten sinä se taas kuvittelet kaiken pyörivän sinun ympärillä.

Eikä ole hassua, vaan säälittävää lähinnä.

• Anonyymi

Onhan jokaisella oikeus elää omassa rauhassaan, eikä sitä tarvitse selittää muile.

• Anonyymi

Jumala on henki
      Ghost is G-Host
      Amen

• Tuliko Häneen vai sinuun uus-henki joka on niinn tavallista ja estää Pyhän Hengen normaalia toiminta. ???

• Anonyymi

Ihmiset muuttuvat ja ihmissuhteet muuttuvat. On kurjaa jos ripustautuja ei halua minkään muuttuvan, eikä halua ymmärtää että yhteydenpito ei jatku tai ei ainakaan samanlaisena. Miten tämä asian parhaiten selvittäisi kun toinen ei halua ymmärtää?

• Anonyymi

Minut on useita kertoja ghostattu ja suunnittelen itsekin ghostaavani lähitulevaisuudessa. 👻👻👻

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      225
      4532
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3399
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1955
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      7
      1696
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1237
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1199
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      924
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      757
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63