Vihaan elämääni oikeasti minulla ei ole yhtään kaveria ja tuntuu vain että kaikki vihaa minua eikä minusta ole mitään hyötä + tuntuu vain että asiat menevät kokoajan huononpaan suntaan vanhamapni etosivat aika akuvan sitten olsin niin nuori enkä ymmärtäny mitä se tarkottaa ja nyt vanhemmallaillä tuntuu että minulle on tullut siitä trauma. Ja asiaa ei yhtää auttaa sisarpuoli joka synyti ei saa yöllä kunnolla nukkuttua ja kun olen yritänyt sanoa tästä niin minulle on vain sanottu että älä valita ja jotain muuta. Kaikkien mielestä se on kiva asia mutta ei minun ja minulle on sanottu että kyllä sitä tulevaisuudessa muka arvostaa mutta ei se auta tämän hetkistä tillanneta yhtään. En vain tiedä mitä teksisin en viitsi kertoa ongelmistani perheelleni kun heillä on jo tarpeeksi siinä kun joutuu hoitamaan yhtä vasta syntynyttä lasta. Koulukin tuntuu vain nii raskaalta kaikken tämän alla ja huonojen unien kanssa. 🥲
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561