Onko tästä liikkeestä kokemuksia? Heidän sivuillaan Nettiautossa oleva neliveto Transit kiinnostaisi. En saa otettua yhteyttä puhelimitse koska minulla on tuntematon numero ja sivustolla huudetaan näin: TUNTEMATTOMIIN NUMEROIHIN EI VASTATA
Enkä viitsi kaikkia kysymyksiä sähköpostillakaan kysyä
Enkä viitsi kaikkia kysymyksiä sähköpostillakaan kysyä
Vastaukset 25
Vanhimmat
Ei ole näillä sivuilla esiintynyt ainakaan huonossa valossa.
Isoilla kirjaimilla kirjoittava tosiaan huutaa.
Ehkä kannattaa jättää - niin minä tekisin, mutta toisaalta en ole
nelivetotransitin tarpeessa.
👍👍👍
Laita sille tekstiviestiä ja sun puhelinnumero ja pyydä soittaa. 👍
Tunnen omistajan ja on ihan rehti kaveri. Autot on sellaisia kun kertoo niiden olevan. Olen tehnyt kauppoja ennemminkin ja ei ole mitään pahaa sanottavaa.
Paras autoliike koko pohjanmaan alueella suosittelen kaikkille tätä liikettä. Tosi hyvä palvelu ja hyvät autot Varmasti löytyy sopiva yksilö myös sinun makuusi koska laaja valikoima pakettija henkilöautot
ELÄNY VALEHTELE.
Ylimielinen, nostaa kesken kaupanteon auton hintaa.
Minkälainen tilanne käynyt?
Onkohan omistaja ite täälä kehumassa yritystään :D
Eiköhän tuo ollut joku ulkomaalainen joka kehui
Kyseinen yrittäjä taitaa olla romaani
Tunnen kyseisen yrittäjän ja hän ei todellakaan ole mustalainen ja aika kohtuutonta kirjoitella tuollaisia jos ei tiedä varmaksi
KYL VARMAA ÖÖT ITE.
Onse
Joo kyllä tää on ihan suomalainen farkkukansa/pieruverkkari kaveri
Hyvä hyvä
Pieru haisi autossa ku kävin koe ajolla Hyh hyh
Tuolla on samat autot olleet jo kuukausia, ei voi olla kannattavaa toimintaa
o hieman upeita bilikoja.
Ei nyt ihan rehti kaveri kumminkaan. Oli ostanut huutokaupasta auton ja kehui kyllä hieman liikaa 2 päivää sen omistaneena. Vikoja enemmän kun laki sallii. Kierrän kyllä kaukaa tämän jobbarin..
Ol unohtan viat edellisel myyjäl
Höpöti höpöti, et oo edes käyny katsomassa mitään autoa
Totta turiset helppo kumota väitteesi . olemme kyllä tietoisia koska meillä ei käy asiakkaita . meitillää on aina ovet lukos .
Auki aamusta iltaan
ei hyvältä näytä.