Hienotunteinen kunnioitus surevaa kohtaan kuuluu inhimilliseen
kanssakäymiseen ja käytökseen. Täällä ihmiset surevat menetettyä läheistä.
Ei ole missään nimessä hienotunteista tulla tänne itsemurhaa suunnittelemaan.
Joku voi surra itsemurhan tehnyttä läheistään. Surevalle on järkytys ja traumaattistakin lukea "Miten pääsisi helpoiten hengestään"-aloituksia.
Ystävällinen huomautus itsemurha-aloituksentekijöille:
2
83
Vastaukset
- Anonyymi
suomi24:ssä "Terveys" on osio: "Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys."
Kirjoittakaa ystävällisesti sinne. - Anonyymi
Ihan niin, olen monet kerrat ajatellut samoin , ensinnäkin usein eivät edes meinaa mitä sanovat eräät haluavat ainoastaan huomiota ja silloin on kohtalon ivaa kun sureva näkee näitä ” mä tapan itseni” kirjoituksia . Omassa surussaan haluaa olla mukana netissä ja keskustella että unohtavat hetkeksi surunsa , joten nämä itsemurhasta puhuvat, miksi oikeastaan kirjoittelevat nettiin asiasta koska kukaan ei täällä voi tehdä mitään asialle , he voisivat soittaa auttavaan numeroon jo sellaisia ajatuksia hyysäävät mielessään , se on hyvin ajattelematonta näiltä ihmisiltä , etteivät ota huomioon muitakin ihmisiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005047558- 2302640
- 262571
- 1601907
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01367- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155