Miksi meillä ei ole puolueetonta mediaa? Vai onko? En ole havainnut.
Missä puolueeton media?
5
197
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö median pitäisi olla absoluuttisen puolueeton tiedon välittäjä omien journalististen periaatteidensa mukaan? Mitä vielä, media pieraisee näille periaatteille.
- Anonyymi
Törkeää että YLE ei vaivautunut edes tekstittämään Suomeksi Trumpin puhetta. Ilkka Vakkurin piti se tehdä. Näkyy hänen kanavalla tubessa.
- Anonyymi
Yleensä puolueettomasta mediasta raivoavat sellaiset jotka oikeasti vaativat mediaa joka kirjoittaisi vain heidän arvojensa mukaisesti ja vihaavat sitä että mediassa arvostellaan asioita, joita heidän mielestään ei saisi arvostella.
Kun media maalittaa ja arvostelee Sannaa se on ihan OK, mutta kun media arvostelee Purraa se onkin puolueellista. Kun media kehuu nykyistä hallitusta media on oikeistoporvarien hallussa, mutta kun media arvostelee hallitusta media onkin viherpunikkien hallussa.
Media on aina jonkun mielestä väärässä ja puolueellista. Koskaan ei ole eikä tule sellaista tilannetta että kaikki olisivat tyytyväisiä.- Anonyymi
Ehkäpä näinkin, mutta oletko sinä sitä mieltä, että meillä yhä on objektiivinen media? Ei tarvitse ajatella oikeisto-vasemmisto -akselilla, vaan ihan yleisti. Tarjoaako uutisointi kantaa ottamatonta näkökulmaa maailman tapahtumista, vai onko epäsuhtaa?
Objektiivisuuteen kuuluu myös taustoittaminen. - Anonyymi
Mainiota. Kun nyt esimerkiksi Suomen median bias Trumpia vastaan on aivan selvä, niin sinä käytännössä vastasit ad hominemilla aloittajan henkilöä vastaan. Ja siiten media sinusta kuulemma on "maalittanut ja arvostellut" Marinia, vaikka aluksi sai kirjoittelustasi sen kuvan, että sinusta mediaa kritisoivat ovat sellaisia "jotka oikeasti vaativat mediaa joka kirjoittaisi vain heidän arvojensa mukaisesti ja vihaavat sitä että mediassa arvostellaan asioita, joita heidän mielestään ei saisi arvostella." Oletko sinä siis sellainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275