Nyt kun ollaan tavallaan KARSITTU PASKAT POIS.

Anonyymi-ap

LAPSENI OVAT SENTÄÄN HYVÄNÄ APUNA JA MINÄ PÄÄTÄN KEITÄ HEIDÄN KAVEREISTA HYVÄKSYN!
TÄRÄYTÄN ESPOOSTA KUNNIAA JA SIELTÄ MYÖS SYRJINTÄÄ, koska EI MEILLÄ OLE MITÄÄN MITÄ ESPOOSSA ON!
Espoon kaupunginjohtaja Kai Mykkänen kyllä TYKKÄÄ, kun TÄRÄYTÄN SUORAAN ESPOON ROSKAVÄKEEN JOKA ESITTÄÄ NIIN HIENOA.

Minä voin sanoa, että: HARMI, KUN EN VOI EDUSTAA KOKO LAPIN LÄÄNIÄ.

KÄRNÄ RÄPIKÖÖN RAUHASSA OMASSA PASKASSAAN. EI HÄNEN PERHEENSÄ LIITY MINUUN MILLÄÄN TAVALLA!

Minä en edes HAE FACEBOOK KUNNIAA.

5

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nämä sinun juttusi on väsyttäviä, samojen asioiden hakemista.

• Anonyymi

Etkö sinä tarvi samoja asioita täällä mitä espoolaisille on?
        Minä ainakin haluan käydä VEROVAPAILLA OSTOKSILLA NORJASSA joten minä HAEN NUO VAIN ITSELLENI, koska KAIKKIA MUITA VÄSYTTÄÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sinä tarvi samoja asioita täällä mitä espoolaisille on?
        Minä ainakin haluan käydä VEROVAPAILLA OSTOKSILLA NORJASSA joten minä HAEN NUO VAIN ITSELLENI, koska KAIKKIA MUITA VÄSYTTÄÄ!

Voin laittaa poliisin samaan RIKOSILMOITUKSEEN ja sanoa hänelle, että: Ei tarvi olla huolissaan, että IHMIARVON menetit koska minä osaan sentään hoitaa ja kouluttaa AIKUISIA KOIRA ja jos hyvin käy niin sinusta tulee IHMINEN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin laittaa poliisin samaan RIKOSILMOITUKSEEN ja sanoa hänelle, että: Ei tarvi olla huolissaan, että IHMIARVON menetit koska minä osaan sentään hoitaa ja kouluttaa AIKUISIA KOIRA ja jos hyvin käy niin sinusta tulee IHMINEN.

Hän on sentään minun sisko joka asuu Espoossa ja hän saa verovapaita etuja vaikka hän on syntynyt Ruotsissa.
        Minäkin sain aikoinaan Inarin kuntalaisena Norjaan, koska minä olen syntynyt Inarin kunnassa.
        Minulta ainakin on nuo VEROVAPAAT OIKEUDET VIETY VAIKKA NORJA KUULUU MYÖS SCHENGEN MAIHIN niin, kuin Viro ja Ruotsi.

Minä ainakin koen, että tuo on SYRJINTÄÄ ja ALKOHOLISTIN TUKEMISTA, koska Norjasta tuskin olen ALKOHOLIA JA TUPAKKAA OSTAMASSA VAAN IHMISET OSTAA SIELTÄ RUOKAA JA MUUTA MITÄ SATTUVAT TARVIMAAN!
        ONNEKSI TOISIA VÄSYTTÄÄ AINA MINUN ASIAT JA MINUA VÄSYTÄ KOSKAAN JUTUT VAAN MINÄ JÄTÄN LUKEMATTA JA KIRJOITAN OMIA JUTTUJA NIIN EI TARVI VALITTAA, ETTÄ VÄSYTTÄÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on sentään minun sisko joka asuu Espoossa ja hän saa verovapaita etuja vaikka hän on syntynyt Ruotsissa.
        Minäkin sain aikoinaan Inarin kuntalaisena Norjaan, koska minä olen syntynyt Inarin kunnassa.
        Minulta ainakin on nuo VEROVAPAAT OIKEUDET VIETY VAIKKA NORJA KUULUU MYÖS SCHENGEN MAIHIN niin, kuin Viro ja Ruotsi.

Minä ainakin koen, että tuo on SYRJINTÄÄ ja ALKOHOLISTIN TUKEMISTA, koska Norjasta tuskin olen ALKOHOLIA JA TUPAKKAA OSTAMASSA VAAN IHMISET OSTAA SIELTÄ RUOKAA JA MUUTA MITÄ SATTUVAT TARVIMAAN!
        ONNEKSI TOISIA VÄSYTTÄÄ AINA MINUN ASIAT JA MINUA VÄSYTÄ KOSKAAN JUTUT VAAN MINÄ JÄTÄN LUKEMATTA JA KIRJOITAN OMIA JUTTUJA NIIN EI TARVI VALITTAA, ETTÄ VÄSYTTÄÄ!

Ei niitä kyllä muutenkaan sais kaikille jakoon, koska he jotka vaativat kunnioittamaan heitä ovat osa myös syntyneet Inarin ja Utsjoen kunnissa.
        Rikostutkijat päästivät heidän KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUKSET LÄPI JA EN KYLLÄ ALA HEITÄ SYYTTELEMÄÄN.
        Minä osaan sentään laittaa RIKOSILMOITUKSEEN suoraan kenet minä haluan TUTKIMAAN ASIAA JA MINULLA ON OIKEUS TOIMIA JOS MINÄ KOEN, ETTÄ HÄN ON MINUN LUOTTAMUKSEN ARVOINEN.
        HÄN VOI TUTKIA ASIAN VAIKKA MINÄ OLISIN TEHNYT KAIKEN TYÖN JA HÄN VAIN TUTKII, ETTÄ MITÄ MINÄ LAITTANUT JA SOITTAA SEKÄ KYSYY, ETTÄ; OLISKO SINULLA VIELÄ JOTAIN LISÄTTÄVÄÄ?
        MINÄ VOIN LAITTAA MYÖS SIIHEN RUOTSIN VEROVAPAAT OIKEUDET, KOSKA MUISTIN JUST SEN KOJAMON!

JOS HYVIN KÄY NIIN EHKÄ MINÄ VOIN LÄHTEÄ KÄYMÄÄN BUSSILLA REISSUSSA NIIN TOISETKIN VOI OSTAA VEROVAPAITA OSTOKSIA, MUTTA MINUA KYLLÄ VOI VÄSYTTÄÄ TUOLLOIN JA MINÄ SANON, ETTÄ: OLEN JUST KÄYNYT JA MINUA KYLLÄ VÄSYTTÄÄ, MUTTA KYLLÄ TE TÄHÄNKIN ASTI OLETTE ILMAN MINUA REISSUUN PÄÄSSEET.

ELI MINUA VÄSYTTÄÄ SITTEN VASTA, KUN OLEN SAANUT SEN MITÄ OLEN KOKOAJAN OLLUT HAKEMASSA.
        ENSIN KUNNIAT HEILLE JOILLE KUNNIAT KUULUU JA SEN JÄLKEEN VASTA MINÄ ALAN KUNNOSTAUTUMAAN.
        TÄLLÄ KERTAA AJATTELEN VAIN JA AINOASTAAN ITSEÄNI, KOSKA KAIKKIA TOISIA VÄSYTTÄÄ!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      99
      4310
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      359
      1082
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1022
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1002
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      881
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      871
    7. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      826
    8. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      78
      811
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      807
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      796
    Aihe