Se, että päivittäin tyydytän itseäni, voiko se aiheuttaa sen, ettei seksistä naisen kanssa tule tulevaisuudessa mitään, jos jonkun löydän?
Olen toistaiseksi sinkku
Anonyymi-ap
10
143
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskinpa se siihen mitenkään vaikuttaa.
- Anonyymi
Mutta juuri itsetyydytyksen jälkeen seksi ei onnistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta juuri itsetyydytyksen jälkeen seksi ei onnistu.
Määrittele seksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele seksi.
Pano.
- Anonyymi
Joka päivä itsetyydytystä???
- Anonyymi
Minulla se on päivittäistä.
- Anonyymi
Päinvastoin.
- Anonyymi
Mitä päinvastoin?
- Anonyymi
Voi se hyvinkin olla että kun oikein tottuu oman käden tuntuun niin itse asia laimenee jos ei vesity tyystin.
- Anonyymi
Minä taas ajattelisin että jo koko homman jättää hoitamatta niin toiminta laiskistuu. Ehkä sitten vähän harvemmin kuin joka päivä, sitä itsetyydytystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264741- 162246
- 1942099
- 1071476
- 811397
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766