Se, että päivittäin tyydytän itseäni, voiko se aiheuttaa sen, ettei seksistä naisen kanssa tule tulevaisuudessa mitään, jos jonkun löydän?
Olen toistaiseksi sinkku
Anonyymi-ap
10
233
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskinpa se siihen mitenkään vaikuttaa.
- Anonyymi
Mutta juuri itsetyydytyksen jälkeen seksi ei onnistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta juuri itsetyydytyksen jälkeen seksi ei onnistu.
Määrittele seksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele seksi.
Pano.
- Anonyymi
Joka päivä itsetyydytystä???
- Anonyymi
Minulla se on päivittäistä.
- Anonyymi
Päinvastoin.
- Anonyymi
Mitä päinvastoin?
- Anonyymi
Voi se hyvinkin olla että kun oikein tottuu oman käden tuntuun niin itse asia laimenee jos ei vesity tyystin.
- Anonyymi
Minä taas ajattelisin että jo koko homman jättää hoitamatta niin toiminta laiskistuu. Ehkä sitten vähän harvemmin kuin joka päivä, sitä itsetyydytystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312898- 1482183
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121647Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881220- 671195
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011155Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571077- 611050
- 741049
- 2841