Trump teki asetuksen sukupuolista

Anonyymi-ap

Yhdysvaltojen hallinnon virallinen politiikka tästä päivästä lähtien on, että on olemassa vain kaksi sukupuolta, mies ja nainen, Trump sanoi virkaanastujais­puheessaan maanantaina.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010978760.html

Pekkarisen mielestä tuo on ”rakenteellista väkivaltaa”, vaikka juuri Pekkarisen kaltaiset päättäjät harrastavat väkivaltaa kun aivopesevät lapsia päiväkodeista lähtien ja mahdollistavat kirurgiset toimenpiteet lapsille.

34

309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virallisesti sukupuolia on vain kaksi, mutta jokainen voi halutessaan määritellä itsensä miten haluaa (jos on siihen tarvetta), ihmisillä kun on itsemääräämisoikeus (ainakin täysi-ikäisillä).

Itse olen aina tuntenut itseni naiseksi (biologinen sukupuoli), mutta joku toinen voi tuntea itsensä joksikin muuksi.

• Anonyymi

Trumppi on hyvä mies ja selkeä. Seta hirviöt tulee ajaa takasin omaan koloonsa ja muurata päälle betoninen ikuinen hauta.

• Se on kyllä totta, ettei ainakaan pieniä lapsia kannata hämmentää kertomalla, että sukupuolia on niin ja niin monta. Menevät vain sekaisin, kun vasta opettelevat elämän perusasioita kuten vaikka pesemään hampaat tai kirjoittamaan ja lukemaan. Kyllä kukin sitten aikanaan oppii etsimään itse tietoa asioista, jos on tarvetta ja haluaa.

• Anonyymi

Menee uskottavuus USAn politiiksaa kun 4 vuoden välein muutetaan perustavaa laatua olevia päätöksiä.
      Trumpillakin on vain tärkeintä kumota mahdollisimman monia Bidenin päätöksiä, vaikka ne olisivat USAn ja maailman hyväksi, kostoa on hänelle tärkeintä.

• Näinpä. Samoin Suomen politiikassa. Uusi hallitus tekee aina omia päätöksiä ja kumoaa joitain edellisen hallituksen tekemiä. Sellaista sahausliikettä ylös ja alas ja kansalaiset menevät sekaisin ja virastojen työntekijät.

• Tosin kysyttäessä voi kunkin ikätasoisesti kertoa asioista, mutta ei heti ensimmäisenä tuutata kaikkea tietoa ilmoille, jos lapsi ei itse kysy. Aina kuitenkin kannattaa opettaa kunnioittamaan kaikkia ja opettaa, että kaikki voi ottaa mukaan leikkeihin.

• Anonyymi

iku aevarravussa wrrö vaujja nutö ciu tykka,,,

• Anonyymi

Voi herranjestas tätä maata! Sekö ei sitten ole väkivaltaa kun haluavat tehdä lapsista sekopäitä. Kuusivuotias lapsi saattaa kuvitella, että sukupuolenvaihto olisi kiva asia ja vieläpä uskoa siihen, että sukupuoli vaihtuu, kun aikuiset sitä ideaa päiväkodeissa ja kouluissa myyvät. Tosiasiassa sukupuolta ei voi vaihtaa, mutta sen voi tärvellä.

He siis haluavat jallittaa lapset, jotka eivät ymmärrä mitä se sukupuolen vaihto on, eikä heillä ole mitään käsitystä seksuaalisuudesta, tekemään päätöksiä mielikuvitusta olevan sukupuolenvaihdoksen. Lapsethan uskovat mitä vaan ja ovat helppoja uhreja huijareille ja sitähän tuo on. Lapset huijataan uskomaan, että sukupuolen voi vaihtaa. Nämä ihmiset ovat pahuuden asialla.

• Anonyymi

Pojille voi opettaa jo esikoulusta asti banaanilla ja tytöille karjalanpiirakoilla siihen asti kun rippikoulun käyvät ja saavat naimaluvan ja sitten kouluihin voidaan palkata aikuisia naisia joiden aitoa tavaraa saa nuolla ja pojille aikuisen miesten makkaraa ja luokkakavereiden vehkeitä samoin ja sit vasta kun ammattikoulu tai lukio käyty ja jos itse haluavat tutustua vastakkaiseen sukupuoleen niin sit vasta joku voi tuntea olevansa hetero mutta siihen asti banaani ja oikeat värkit ei he muuten tiedä onko hetero vai lesbo tai homo muutoin kuin palkataan 8 luokan jälkeen oikeita aikuisia ihmisiä esim tytöille saavat nuolla aikuisten naisten juttuja ja miestenkin ja pojille suuhun ja takapuoleen aitoa makkaraa ja aikuisena saavat itse päättää haluaako olla esim poika ja tyttö yhdynnässä tai suhteessa se on sit aikuisena

• Anonyymi

Ei muuten opi ja tiedä ja ei muuten tiedä onko hetero vai ei

• Anonyymi

Tietysti on vaan kaksi sukupuolta. Se on fakta. Mutta on monia eri sielullisia/seksuaalisia suuntautumisia. Se on myös fakta. Sitä ei mihinkään purkkiin pakoteta. Se on aina ollut,on nyt,ja on aina oleva. 🤷‍♀️

• Anonyymi

No juuri näin!

• Anonyymi

Mä epäilen, että tuolla oudoksi itsensä värjäävällä on ihan prince-size.
      Vilma

• Tervettä rusketustahan tuo 😁. Niin, olisiko suuren vallanhalun takana jotain pienempiin fyysisiin mittoihin jäänyttä jota täytyy kompensoida statusta korostamalla 🤔🙂

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

Tervettä rusketustahan tuo 😁. Niin, olisiko suuren vallanhalun takana jotain pienempiin fyysisiin mittoihin jäänyttä jota täytyy kompensoida statusta korostamalla 🤔🙂

Noin niin päättelin.
        Vilma

• Sukupuolien määrästä ei ole ollut epäselvyyttä ennen kuin woke-demarit ryhtyivät hallusinoimaan biologisia faktoja uusiksi joidenkin mielenterveysongelmaisten kokemusten perusteella.

• Anonyymi

Oletpa kapeakatseinen. Mikä olet määrittelemään ketään mielenterveysongelmaiseksi .jos tuollaista soopaa suustasi lataat. Olisisikohan vika ihan omassa päässäsi?🤷‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Oletpa kapeakatseinen. Mikä olet määrittelemään ketään mielenterveysongelmaiseksi .jos tuollaista soopaa suustasi lataat. Olisisikohan vika ihan omassa päässäsi?🤷‍♀️

Vaihdetaan termi mielenterveysongelmainen sitten hulluksi tai sekopääksi, jotta voidaan tehdä ero niihin mielenterveysongelmaisiin, jotka voivat löytää apua lääkkeistä tai jopa osuvasta terapiasta.

Kovin paljon luonnontieteellistä tuntemusta ja/tai ns. maalaisjärkeä ei tarvita päättelemään sukupuolien lukumäärää ja lähinnä on pöhköä että asiaa pitää edes poliitikkotasolla määritellä.

Kahden sukupuolen lisäksi luonto pystyy tuottamaan kaikille nisäkkäille erilaisia poikkeamia, mutta mikään niistä ei ole kolmas tai ännäs sukupuoli.

• Anonyymi

Kyllä!

• Anonyymi

On kyllä aikoihin eletty kun lailla täytyy lyödä sukupuolet. Mitä tässä on tapahtunut?

• Anonyymi

No eiköhän jokainen ymmärrä mitä biologiset sukupuolet ovat ja miten määritellään. Kukaan ei kuitenkaan voi määritellä kenenkään puolesta miten sukupuolensa päässään kokee. Se on tuulimyllyjä vastaan taistelua ja turhaa.

Ihminen identifioituu miten identifioituu, piste.

Jasu

• Anonyymi

Ps. Kyllähän jotkut päässään ja mielessään identifioituu älyköiksikin, vaikka ihan oikeasti muitten mielestä tyyppi on vaan pillinpäähän tuijottava pässi. Ei välttämättä muut tue identiteettiäsi älyköstä. Pitääkö siitäkin silloin tämmönen meteli nostaa kuten sukupuolista?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Kyllähän jotkut päässään ja mielessään identifioituu älyköiksikin, vaikka ihan oikeasti muitten mielestä tyyppi on vaan pillinpäähän tuijottava pässi. Ei välttämättä muut tue identiteettiäsi älyköstä. Pitääkö siitäkin silloin tämmönen meteli nostaa kuten sukupuolista?

Jasu

Onkohan tuon itseään omituisen väriseksi rasvaavan miehen äo:ta koskaan testattu tai käytetty valheenpaljastuskonetta. Se kone vetäisi sellaiset viivat ja käppyrät, että huhhei.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan tuon itseään omituisen väriseksi rasvaavan miehen äo:ta koskaan testattu tai käytetty valheenpaljastuskonetta. Se kone vetäisi sellaiset viivat ja käppyrät, että huhhei.
        Vilma

Valheenpaljastusta ehkä on testattu, älykkyydestä taas uskallan vähän epäillä, ettei.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valheenpaljastusta ehkä on testattu, älykkyydestä taas uskallan vähän epäillä, ettei.

Jasu

Ette tekään älyllä pahemmin loista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ikinä niin väitettykkään. Tai edes oletettu.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loistatko itse? Hiukan luulen, ettet pääse älyllä pätemään sinäkään.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loistatko itse? Hiukan luulen, ettet pääse älyllä pätemään sinäkään.

Jasu

19:45
        Mehän nyt ollaan ihan älyttömän älykkäitä.
        Oon tehnyt testin netissä ja sain yli 140, mutta lopetin kesken, kun ei huvittanut jatkaa.
        Teoriassa yli keskinormin.
        Vilma huhuh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

19:45
        Mehän nyt ollaan ihan älyttömän älykkäitä.
        Oon tehnyt testin netissä ja sain yli 140, mutta lopetin kesken, kun ei huvittanut jatkaa.
        Teoriassa yli keskinormin.
        Vilma huhuh

Minä jään 115 äo:n, että en älyllä loista, mutta pärjään oikein hyvin. 😅

Jasu

• Anonyymi

Veikkaan sukupuolien moninaisuuden syyksi ympäristön saastumista ja keinotekoisia
      lisäaineita.
      Homoseksuaaleja on ollut varmaan koko kirjoitetun historian ajan
      mutta ihmiset ovat viimeisen 100 vuoden aikana kiihtyvää vauhtia altistuneet erilaisille kasvinsuojelumyrkyille, ruuan lisäaineille, makeutusaineille ja muille
      "hyväksytyille" myrkyille jotka vaikuttavat mm. hormonien tasapainoon
      elimistössä.
      Rottakokeissa todettiin aikanaan, että hormonien tietynlainen epätasapaino
      vaikutti yksilöön niin, että sen sukupuolivietti kohdistui samaan sukupuoleen.
      Sitä tutkimusta tuskin saisi nykyään tuoda esille koska kaikki on yksilön vapautta.

• Anonyymi

Hormonit vaikuttaa AINA mm. aivojen kehitykseen. Äidin hormonit on isossa roolissa siinä mitä lapsesta tulee tai sen aivoista. 😂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hormonit vaikuttaa AINA mm. aivojen kehitykseen. Äidin hormonit on isossa roolissa siinä mitä lapsesta tulee tai sen aivoista. 😂

Jasu

Ja luonnollisesti äidin altistumiset, elintavat ja sairaudet, stressitasot yms. vaikuttaa äidin hormoneihin ja sitä kautta sikiöön. Ei oo rakettitiedettä.

Jasu

• Anonyymi

Trump on hieno mies!

• Anonyymi

Miksei lapsiasiavaltuutettu puutu kouluissa tapahtuvaan lasten aivopesuun?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1941
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1407
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      199
      1212
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1142
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      78
      1092
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      38
      1027
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      67
      947
    8. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      62
      946
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      212
      883
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      156
      846
    Aihe