Miten on jos pesettää auton autopesulassa talvella ja ulkona on pakkasta -10. Jäätyykö ovien tiivisteet???
auton pesettämen talvella
9
153
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kovin ylivoimainen tehtävä kuivata ne tiivisteet pesun jälkeen?
- Anonyymi
Ei ole. Mutta enhän minä sitä kysynyt!
- Anonyymi
Jäätyyhän ne jos et kuivaa tiivisteitä. Voit pyyhiä raa alla pakkasnesteellä tiivisteet, niin jäädy.
- Anonyymi
Riittää että tiivisteissä on silikoni.
- Anonyymi
kuivaa myös tankinluukun takaa
- Anonyymi
Kaikki märkä jäätyy pakkasella.
- Anonyymi
Jäätyy jos ei laiskuuttaan. Viitsi kuivata öätil
- Anonyymi
Meni vissiin takaoven saranoihin vettä konepesussa ja jäätyi niin että ovi oli hyvin jäykkä avata. Suihkuttelin voitelevaa lukkosulaa saranoihin ja se norjisti oven taas hyvin liikkuvaan kuntoon.
- Anonyymi
Voi herran pieksut tätä uusavuttomuutta.
Jos räkä valuu, niin auttaako niistäminen ja pyyhkiminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 61935
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27746Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661