Hätäkokous

Anonyymi-ap

EU-alueen suuret autonvalmistajat ja muut tärkeät sidosryhmät tapaavat Brysselissä 30. tammikuuta. Kokouksen tavoitteena on kehittää toimintasuunnitelma koko toimialaa ravistelevan alan kriisin ratkaisemiseksi.

Vastuu uudesta toimintasuunnitelmasta on annettu EU:n liikennekomissaari Apostolos Tzitzikostasille.

Kriisitapaamista johtaa Euroopan komission puheenjohtaja Ursula von der Leyen.

26

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Missä EU siellä ongelma, sanoi Timo Soini

• Anonyymi
      UUSI

Eu on paniikissa, kohta mennään pohjaan 😂

• Anonyymi
        UUSI

Syynä tuo EU:n hirveä sähköautopakotus. Siinä nähdään, kun olematon maailmanparantaja EU kokee olevansa parempi kuin muut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Syynä tuo EU:n hirveä sähköautopakotus. Siinä nähdään, kun olematon maailmanparantaja EU kokee olevansa parempi kuin muut.

Juuri näin. Jahka viherSpedet saadaaypois päättävissä tehtävistä niin Euroopan talous lähtee nousukiitoon.

• Anonyymi
      UUSI

Kreikan apostolin harteilla on uusien kikottimien tekniikka?

• Anonyymi
        UUSI

Maailmaa eivät hallitse ilmastotutkijat vaikka niin luulivat. Maailmanlopun uskonnot ei ole koskaan menestyneet kovin kauan.

• Anonyymi
      UUSI

ei taida olla paljon vaihtoehtoja.. jos amerikka erosi ulmasto hömpötyksestä niin paskaako tuota enää muutkaan maat kuuluu pariisin ylmastotalkoisiin..kuiten ku venäjä se usa on joissa on miljardien väestö..

• Anonyymi
        UUSI

Kummassakaan ei ole miljardia ihmistä, edes yhteensä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Terävä kommentti vihreältä! Nyt on sitten Vihreillä mietittävää. Miten tässä nyt tähän tilanteeseen jouduttiin. Sähköauto ei olekaan maailman pelastus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kiina ja intia lisäksi...3 miljardia plus usa ja venäjä...4 miljardia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kiina ja intia lisäksi...3 miljardia plus usa ja venäjä...4 miljardia

Ja nyt sinä muutit väitettäsi. Ja Venäjässä ja USA:ssa on yhteensäkin alle 0,5 miljardia ihmistä.

• Anonyymi
        UUSI

EU, Usa + Venäjä = n. 1 miljardi asukasta.

• Anonyymi
      UUSI

Sutta tulee kun Tursula johtaa palaveria.

• Anonyymi
        UUSI

Onneksi sinä suuri tietäjä ja asiantuntija olet keskuudessamme.

• Anonyymi
      UUSI

Kiinassa suunnitelluille ja valmistetuille autoille 50% tullimaksu.

• Anonyymi
        UUSI

EU on niin riippuvainen monella alalla kiinalaisista komponenteistä ettei siitä tule mitään. Esim. Vaikka sähköautojen akut, ledit jne

• Anonyymi
      UUSI

Kiinalaisen auton ostaneellee lisävero + häpeätarra auton kylkeen, "Olen kusipää, ajan kiinalaisella kommariautolla".!

• Anonyymi
        UUSI

Voisinkin ajaa MG:n bensavehkeellä

• Anonyymi
        UUSI

Tarrojen valmistuskustannuksissa Eurooppa ei pärjäisi Kiinalle joten tarrat valmistettaisiin Kiinassa ja niiden tuotto menisi hui hai klompsis pompsis .

• Anonyymi
        UUSI

Kiinalaisen auton ostajalle pitäisi tatuoida häpeätatska otsaan.

• Anonyymi
      UUSI

Kenkää tulossa,heti kymmenille tuhansille. Tuleeko hätäkokouksessa jotain oikeasti vaikuttavaa päätöstä, vai jatketaanko tukilinjalla. Oikea oäätös olisi , EU vetäytyy itse asettamistaan päästörajoista pois

• Anonyymi
        UUSI

Päästörajoista luopuminen pelastaisi euroopan autoteollisuuden se on ainut keino, ei tuet, ei tullit

• Anonyymi
      UUSI

Tärkeätä on siis kehittää toimintasuunnitelmaa...
      Kiina kehittää käytännön toimintaa...

• Anonyymi
      UUSI

Lähestymiskielto EU:lle

• Anonyymi
      UUSI

Eurooppalaisen autoteollisuuden ongelma on ollu aina tegnologian vapaa jakaminen ilman patentteja. Ensimmäisenä autojen valmistustekniikan varasti japani ja nyt saman tekee kiina.

• Anonyymi
      UUSI

Minua ei päästöt kiinnosta hevon humppaa. Ajan sähköautolla koska sillä ajaminen maksaa vain murto-osan polttiksen kuluista.
      Lisäksi sähköauto lähtee kuin hauki rannasta. Mahtava vääntö vakiona. Siitä joutuisi polttiksessa maksamaan kymmeniä tuhansia..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5508
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      485
      2509
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1329
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1255
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1039
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      954
    7. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      61
      868
    8. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      843
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      827
    10. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      193
      796
    Aihe