Taas vaihteeksi.
https://m.bild.de/news/zwei-festnahmen-in-aschaffenburg-messer-gewalt-in-park-mehrere-schwerverletzte-6790d92d5808b878aecd272e
Veitsihyökkäys saksassa
28
134
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tämä ei lopu koskaan ellei sitä lopeteta.
Haloo Poliitikot ! - AnonyymiUUSI
hyökkääjä on paikallinen sosiaalidemokraatti
- AnonyymiUUSI
Afgaanidemari oli joka on irtautunut vihreistä aiemmin.
- AnonyymiUUSI
Saksassa kaksi kuollut puukotuksessa, useita loukkaantunut vakavasti
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/saksassa-ainakin-kaksi-kuollut-puukotuksessa-useita-loukkaantunut-vakavasti/9086886 - AnonyymiUUSI
Suomessa puukotellaan joka viikonloppu, mutta sitä ei uutisoida saksassa. Miksikö? Koska tekijä on kantis. Jos olisi ulkomaalainen niin siitä revittäisiin otsikoita ympäri eurooppaa. Kaksinaamaista ja oksettavaa kantiskäytöstä.
- AnonyymiUUSI
No miksi niitä puukottajia pitää tuoda ulkomailta lisää jos kerran kantikset puukottelee noin paljon???
- AnonyymiUUSI
Suomessa ei ole ollut kuin yksi terroristisessa tarkoituksessa tehty puukotus ja sen teki ulkomaalainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei ole ollut kuin yksi terroristisessa tarkoituksessa tehty puukotus ja sen teki ulkomaalainen.
Vain yksi ulkomaalainen ja ulkomaalaisia on satoja tuhansia. Pitää muistaa että ulkomaalaisista miehistä 99.9999999% on kunnollisia ja sosiaalisia kunnon miehiä.
- AnonyymiUUSI
Kantiksella on eri syy. Toinen syy on vaarallisempi kuin toinen. Vai oliko k.o. muslimin votkapullo viety? Vai veetuttiko länsimaisuus?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vain yksi ulkomaalainen ja ulkomaalaisia on satoja tuhansia. Pitää muistaa että ulkomaalaisista miehistä 99.9999999% on kunnollisia ja sosiaalisia kunnon miehiä.
Jos ei hyväksy ja sopeudu täkäläiseen menoon, ei ole mikään kunnon mies, Vaikka omilleen voi olla sosiaalinen, näitä on paljon. Liikaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mitä nyt lukemattomat naismurhat missä suomalainen nainen on ottanut poikkikseksi tai aviomieheksi muslimin ja eron hetkellä muija on pistetty kylmäksi, usein jotain islamisti sontaa mukaillen. Sitten oma lukunsa on kaikki nämä tänne rantautuneet ulkkis-jengit ja roadmanit joiden hupina on ryöstää ja jahdata suomalaisia nuoria, tehdä kantisnuorten pahoinpitelyistä ja nöyryyttämisistä videoita someen joita sitten jaellaan muiden anti-eurooppalaisten kanssa. Näissä on AINA mukana anti-eurooppalaiset, anti-suomalaiset huutelut ja nimittelyt.
Kannattaa tietää enemmän mutuilun sijaan. Täytyy olla totaalinen tynnyrissä eläjä jos ei muka tajua nykypäivän menoa. - AnonyymiUUSI
Rytsäntrolli taas syyttämässä suomalaisia. Te ette vain pysty jättämään meitä rauhaan eh?
- AnonyymiUUSI
Saksassa tehdään tilastojen mukaan 38 veitsihyökkäystä joka päivä.Paljon jää tapauksia kertomatta
- AnonyymiUUSI
Saksassa asuu noin 85 Miljoonaa ihmistä, että aina sattuu ja tapahtuu!
Suomessa on noin 5.5 Miljoonaa ihmistä ja täälläkin aina sattuu ja tapahtuu! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saksassa asuu noin 85 Miljoonaa ihmistä, että aina sattuu ja tapahtuu!
Suomessa on noin 5.5 Miljoonaa ihmistä ja täälläkin aina sattuu ja tapahtuu!Ja enemmän tapahtuu kun muualta tulee tänne ihmisiä.Rikostilastot sen todistaa esim raiskaukset ovat 18 kertaiset S:llä alkavasta maasta tulevien kohdalla verrattuna kantaväestöön.En laita maan nimeä kun tässä maassa joutuu käräjille kun kertoo asioita jotka ovat totta ja silti muka vihapuhetta.Ollaan kuin neuvostoliitossa jossa oli myöskin sananvapaus,mutta jos kritisoi systeemiä niin joutui vankilaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja enemmän tapahtuu kun muualta tulee tänne ihmisiä.Rikostilastot sen todistaa esim raiskaukset ovat 18 kertaiset S:llä alkavasta maasta tulevien kohdalla verrattuna kantaväestöön.En laita maan nimeä kun tässä maassa joutuu käräjille kun kertoo asioita jotka ovat totta ja silti muka vihapuhetta.Ollaan kuin neuvostoliitossa jossa oli myöskin sananvapaus,mutta jos kritisoi systeemiä niin joutui vankilaan
Eikös se yksi somppu whatever ollut juuri möyhkäämässä siinä palkintotilaisuudessa siitä kuinka juuri SUOMALAISET ovat rässistejä? Viddu on näillä pokkaa kun itse ovat itse hellvetti viidakon uumenista.
- AnonyymiUUSI
Pirullisen kovat tuomiot ja ikuinen porttikielto koko EUnalueelle auttaa jonkun verran . Kaikki muu on hupakkojen hunsvotismia, ja heille myös lopputilit ja isot sakot paskan puhumisesta ja s uvakismin paskataudin levittämisestä.
- AnonyymiUUSI
Espoolaismies. Tuntomerkki valkoiset lenkkarit ja talvitakki.
- AnonyymiUUSI
Puukkoisku Saksassa: Toinen kuolleista on lapsi
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/518dfbb1-be5a-483c-bc63-966b78cf0e3b - AnonyymiUUSI
Missä matu, siellä ongelma.
- AnonyymiUUSI
Puukkohippasilla ompi kiva olla!
- AnonyymiUUSI
Monikulttuurisuus on rikkaus, ei mulla muuta.
- AnonyymiUUSI
Että sellaista.
- AnonyymiUUSI
Miten aina mainitaan jutussa, että "Iskun motiivi ei ole vielä tiedossa".
Kun asia ilmaistaan näin, niin silloin lukijalle Iskun motiivi ON JO tiedossa,
kunnes toisin todistetaan. Allahu* ja silleen
ja tekijän nimen alku on yleenä Moh* tai Muh*- AnonyymiUUSI
Poliisi ja asiantuntijat ovat aina ihmeissään eivätkä tiedä mitä tapahtui vaikka kansa kyllä tietää mitä tapahtuu ja tulee tapahtumaan uudelleen.
- AnonyymiUUSI
On aloitettava sota islamia vastaan, ei ole muuta vaihtoehtoa.
- AnonyymiUUSI
Tarvittaisiin Trump laittamaan kuria näille tekijöille oli ne keitä tahansa
- AnonyymiUUSI
Varsinkaan tulijoilla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345508Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852509Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271329JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51255En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171039Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7954- 61868
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43843Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4827HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193796