Olen nyt seurannut tuota Joyce Meyeria TV7-kanavalta ja hänenkin suhteen olen hyvin skeptinen. Nainen ravaa estradilla edestakaisin ja puhuu jonninjoutavia ja ihmiset tuijottavat tuota naista kuin jotakin suurta Raamatun opettajaa. Jälleen yksi rahastaja lisää RHB:n ja Benny Hinnin tavoin. Eikö TV7-kanavalla ole mitään vastuuta ihmisten elämästä?
Joyce Meyer TV7-kanavalla
11
653
Vastaukset
- Taivas?
Etkö tiedä, että tämä Marti Ojare vaimoineen on mukana näissä äärikarismaattisuuksissa ja hallituskin on näkylehden ihmisiä täys. Se on torontolaisten kanava ja se mitä näytetään on sen mukaista.Hokan Westergud on koko ajan esillä.
- X-klaani
Sinua kiehtoo rahantekijät oletkos bisnesmies tai kommari?
- DoctorT
Kirkko ja kaupunki-lehdessä pari kirjoittajaa on hämmästellyt juuri näitä asioita!
Lehdessä keskustelu ei ole lähtenyt käyntiin! Ilmeisesti asia senverran kriittinen, ettei edes lut.kirkon lehti uskalla käydä kyseenalaistamaan TV7 sisällöllistä sotkua! - saisi
DoctorT kirjoitti:
Kirkko ja kaupunki-lehdessä pari kirjoittajaa on hämmästellyt juuri näitä asioita!
Lehdessä keskustelu ei ole lähtenyt käyntiin! Ilmeisesti asia senverran kriittinen, ettei edes lut.kirkon lehti uskalla käydä kyseenalaistamaan TV7 sisällöllistä sotkua!mennä konkurssiin välittömästi. Rahastajat riehuvat kanavalla. Ja sitten yötä myöten GodTV:n lähetystä.
- 123
Olet oikeassa.
Olen itsekin muutaman kerran katsonut tv7:n englanninkielisiä ohjelmia. Joka kerta minulle on tullut suorastaan paha olo.
On surullista että tuollaista ohjelmaa lähetetään muka kristillisenä ohjelmana.
Onko se muka raamatun mukaisen, rauhan evankeliumin julistamista kun pastori säntäilee vihaisen näköisenä edestakaisin, karjahtelee, huutaa, kaataa ihmisiä lattiaan ja kertoo sitten välillä vitsejä?
Näytelmän "yleisö" nauraa ja remuaa ja välillä joku kaatuu vapisten maahan.
Väillä ilmestyy ruutuun tilinumero, jolla voit lahjoittaa pastorille lisää rahaa.
Mihin tämä maailma on oikein menossa?- Zoomailija-
Nyt pahinta on se, että nyt kun tuo TV7 on ns. kesälomalla. Kanavan on vallanneet aamu-päivä-iltapäivä aikoihin Daystar-niminen kanava ja 19.00-02.00 sitten godtv lähettää. Ikävää kun lähettävät tälläisiä saasta kanavia.
- Meyerissä
on se että hän kuvittelee Jumalan antaneen hänelle kaiken tuon miljoonaomaisuuden. Hän ja hänen perheessä elävät kuin Monacon ruhtinaalliset. On miljoonaluokan mersut, lentokoneet ... ja hän sanoo Jumalan antaneen nämä hänelle.
- Nimetön
HYI HYI ja HUH HUH. Tää on se maailman henki. Luojan kiitos ei oo kyseisen kanavan katsomismahdollisuutta. Voimme kaikki rukoilla, että konkurssi kohtaa tuta saastaa, ja sen myötä koko saasta, mitä kristillisyyden nimissä lähetetään. Paljon kristillisempää on joku asiaohjelma, missä käsitellään maailman asioita, niitä kurjia, joita tää ahne maailma sortaa.
- JeesusKuoliVuoksesi
Joyce puhuu täyttä asiaa. Tosin TV7 tulee kyllä paljon sellaistakin mikä ei ole Jumalasta. Joyce Myers on kyllä aidosti Jumalan Nainen ja voin suositella lämpimästi kaikille hänen ohjelmiaan katsottavaksi. Elämme merkillisiä aikoja ja jokaisen on syytä miettiä kuoleman jälkeistä aikaa ja missä sen haluaa viettää.
- BlackBerryWay_EiKirj
Olen huomannut, että kaikki hengellisesti sivuraiteella olevat julistajat ravaavat tai pyörivät rauhattomina edestakaisin, Joyce, Tomi Lehto, Markku Koivisto, Brian Houston. . . En tarkoita luontevaa liikkumista puhuessa, vaan tuota häiriköivää tramppaamista.
Jes. 48:22 Jumalattomilla ei ole rauhaa, sanoo Herra.
1. Kor. 14:33 sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa,
Eikö näillä viipperöillä ole rauhaa? Vai onko se heidän jonkinlainen taavaramerkki?
Minut vakuuttaa rauhallinen ja vakaa esiintyminen, antaen kunnian kaikesta Jumalalle. - tietäjätnuo
vainaja henget siellä huhuilee ja pyrkii ruudunläpi murisemaan ja viemään lompsasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513