Kuten Suomen eduskunta hyväksyy.
Itse en hyväksy sitä Jeesuksen edessä ja julkilausun sen teillekin. Homostelu on syntiä, siksi en sitä hyväksy.
Hyväksytkö Jeesuksen edessä homostelut?
19
151
Vastaukset
- Anonyymi
Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni opetti ja näytti esimerkillään, että se on ihan hyväksyttävä tapa toimia.
- Anonyymi
Höpö höpö, taas toi rikkinäinen levy käynnistyi.
- Anonyymi
Pakkovauvakastetun seurakunnassa vihitään nykyisin homoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkovauvakastetun seurakunnassa vihitään nykyisin homoja.
Parhami ja Olseni ei vihkinyt ketään. Ne meni suoraan asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhami ja Olseni ei vihkinyt ketään. Ne meni suoraan asiaan.
Lahkojen suojissa toi sitä uskoaan osoittaa monella eri tavalla.
- Anonyymi
Ei se tietenkään ollut hyvä juttu että amerikassa on ollut homoja, mutta minkä sille voi, eikä ne mainitsemalla parane.
Aivan samoin kuin ei Israel lopettanut sotarikoksia vaikka ne miten synniksi sanottiin ja synti tuotiin esille.
Vasta Trumpin mahtikäsky ne lopetti. - Anonyymi
Mikä homojen elämässä on muka syntiä? Homoparit käyvät työssä , maksavat veroa, ostavat talon kodikseen ja hoitavat lapsensa hienosti että saavat kiitosta koulusta miten hyvin kasvatettuja lapsensa ovat. Siis he elävät ihan kuten me muutkin .siis en ymmärrä miksi sinä et hyväksy heidän elämäänsä Eivät ole itse päättäneet millä suuntauksella ovat syntyneet , vaan perintötekijät ovat sen päättäneet. Sinä vaan et hyväksy, kukaan ei ole vaatinutkaan sinun hyväksymisiäsi mitenkään. Mutta minä en tuomitse ketään ihmistä ja sitä jos kaksi ihmistä pitävät toisistaan ja haluavat olla yhdessä ja perustaa perhee, sillä he ovat aikuisia ihmisiä ja päättävät ihan itse ketä rakastavat .
Niin että en näe mitään syytä siihen että heitä jotenkin pitäisi vastustaa, ihan kivoja ihmisiä ja työkavereita. Tunnen monta homoparia eikä koskaan ole tuntunut että he olisivat uhka minulle kun olen hetero . Mutta sinä raukka koet heidät jotenkin uhkana sinulle, siis miksi ?- Anonyymi
Eli kommenttisi Jeesukselle on että hyväksyt homostelun ekä pidä sitä syntinäkään? Niinkö?
Jumala sanoo sen synniksi Raamatussa.
Minä en hyväksy esiaviollista seksiä heteroille, koska se on syntiä. Olen naimaton mies ja viimeisestä huorinteostani naisen kanssa on yli 14v. Olen tehnyt asian suhteen paranuksen. Oletko ihan sekaisin? Kirjoituksesi on kuin hoitopaikassa olevan kirjoitusta, todella syntihyväksyvää. Häpeä jos osaat! Tuskin edes osaat hävetä sen verran paatuneelle vaikutat.
Hyi olkoon! Hyi Helvetin henkäys!
AP.
- Anonyymi
Sairaitahan ne on. Aivot on vinksahtaneet pahemman kerran. Ukolla on aikojen aivot ja toisinpäin.
- Anonyymi
Ei kai sitä muutoin uskovaiseksi ryhtyisikään.
- Anonyymi
En ikinä!
- Anonyymi
Mietippäs sanojasi. Raamatun mukaan Jeesus oli ilmiselvä homo. Siellä se odottelee sateenkaarimekossaan opetuslasten kanssa kiihkeästi syleillen.
- Anonyymi
Mikä ihmeen homostelu? Se kuulostaa leikittelyltä, homous on vakavaa hommaa!
- Anonyymi
Ainakin amerikassa punaisten lyhtyjen kadulla on ollut tosi kyseessä.
Niin tosi että hekuma elää monilla vieläkin mielessä., eikä synti tulee mieleenkään että se olisi.
- Anonyymi
Homous on Jumalalle kauhistus!
- Anonyymi
Myös homotus amerikan homoista.
No ei , Kun ei Jeesuskaan ja Hänen henki ei hyväksynyt vaan kirjoitti Roomalaiskirjessä mitä mieltä Hän on miesten keskenään tai naisten makamista keskenään yhdessä.. Syntiset perverssit ja haureus ei Jeesus hyväksynyt , Ei Seta eikä pridekirkkot , eikä homoseurakunnat Tiaisen ja Koiviston tyylin ja homolesbopispat ja homopiispat maailmassa.. Ei ei....
- Anonyymi
Älkää tuomitko
- Anonyymi
Tuskin Jeesus miesten välisestä rakastelusta säikähtää. Eikä siinä ole minun mielipiteilläni merkitystä. Olen itse umpihetero, mutta minulla on monia homokavereita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264553Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223399Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621965Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,71726Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381237Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611199Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100934- 30767
- 63765
- 176740