Ei taida kukaan nainen pitää, että mies sormettaa naista julkisella paikalla?
Naisen sormettaminen julkisella paikalla
17
1526
Vastaukset
- Anonyymi
Vitun pöljä...
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Vittu mielessä
- Anonyymi
Voin katkoa sormes ja työntää perseesees vajakki
- Anonyymi
Ihanaa. Tavataan pian!
- Anonyymi
Ihana karski, iso ja paksusorminen työmies saisi minun pieneen pimppiini upottaa sormet salaa julkisella paikalla.
- Anonyymi
Lasketaanko elokuvateatteria kuinka julkiseksi paikaksi? Nuori rakastajani tyydyttää minut vähintäänkin sormin elokuvissa. Alkuun vierastin asiaa, mutta nykyään pidän siitä paljon.
- Anonyymi
Et kai vain ole tyylikkäästi pukeutuva vanhempi nainen, joka alkuun olit varovainen kaiken seksuaalisen suhteen, mutta vapauduit suorastaan riettaaseen ilotteluun kanssani.
Jos olet se sama nainen, niin kiitän sinua. Jatkakaamme tätä yhteistä salaista, mutta täysin julkista seksuaalisuuden täytteistä suhdettamme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai vain ole tyylikkäästi pukeutuva vanhempi nainen, joka alkuun olit varovainen kaiken seksuaalisen suhteen, mutta vapauduit suorastaan riettaaseen ilotteluun kanssani.
Jos olet se sama nainen, niin kiitän sinua. Jatkakaamme tätä yhteistä salaista, mutta täysin julkista seksuaalisuuden täytteistä suhdettamme.Mmmmm… kerro lisää
Kuulostaa suorastaan fantasialta. Voiko olla edes totta?
Terveisin: Kannustavasti kateellinen
- Anonyymi
Autossa, poikakaverini sormetti minua ostoskeskuksen parkkiksella. Kesken ilpäivä ruuhkan. Auton ikkunat huurussa nautimme toisistamme.
Mutta lopuksi pantiin marketin takapihan nurmikolla. 🙂 - Anonyymi
No ei!
- Anonyymi
Tylsä ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tylsä ihminen
Minulle on intiimi asia. En halua että kukaan näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on intiimi asia. En halua että kukaan näkee.
Harmillista
- Anonyymi
Poikaystävä aikoinaan sormetti minua yleisellä laiturilla ja samoin saattoi elokuvateatterissa työntää sormet housuihini, olin silloin 16v.
- Anonyymi
Olin 16v ja veljeni kaveri sormetti minua aina meillä, jos vain tilaisuus tuli. Rohkein hetki oli, kun pojan käsi sujahti minun saunatakin alle sormettamaan jo valmiiksi märkää pimppiä. Olimme autotallissa, jossa moottoripyörää korjasivat tämä poika, veljeni ja isäni. Lähes tulkoon orgasmiin asti poika hyväili minua. En voinut laueta siinä.
- Anonyymi00020
No kyllä mun pimppiin voi työntää sormet millon vaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151