Lihaa syömättömän proteiini

Anonyymi-ap

Jatkuvasti näkee "uutisia" että kyllä kasvissyöjä ja vegaanikin SAA HELPOSTI TARPEELLISEN PROTEIINIMÄÄRÄN KASAAN JOKA PÄIVÄ. joku saa moni ei. Jos painat alle 80kg, pystyt suht helposti saamaan tarpeeksi proteiinia ilman lihaa. Jos painat enemmän, jopa 100kg, sit onkin jo taiteilua. Kasvistuotteet jotka sisältää paljon proteiinia, on aina erittäin tymäkkää tavaraa. Mua ainakaan ei kiinnosta vetää pitkin päivää papuja,pähkinöitä,soijaa,siemeniä. Luultavasti tulis kauhee ummetus ja alkais tökkiä noiden tankkaaminen. Joten pyydän siis vähän tarkemmin aina kertomaan asioista , ei mitään typeriä heittoja: kasvissyöjän on helppo saada tarpeeksi proteiinia. Jonkun on helppo, jonkun ei.

4

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen ollut kasvissyöjä yli 20 v. ja käyn salilla 3x/vko. Painoa on 95 kg. Olen terve ja proteiinien kanssa ei ole mitään ongelmaa. Nyt sinulla on asennevikaa.

• Anonyymi

Millaista asennevikaa? Syötkö siis mainitsemiani papuja,pähkinöitä,soijaa niin että kertyy yhteensä 100g proteiinia eikä yhtään ole ummetusta?eikä yhtään ala korvista tursua noi pönäkät kasvistuotteet?

• Anonyymi

Olen ollut kasvissyöjä vuodesta 1992. Olen terve, liikun paljon hyötyliikuntana. Painan silti 100kg, enkä pysty syömään niin paljon kasvisperäistä proteiinia kuin pitäis, koska maha leikkaa kiinni. Kuten aloituksessani mainitsin, JOKU PYSTYY SAAMAAN PROTEIINIT HELPOSTI JOKU EI. ei kannattais aina hiki päässä yleistää. Sitä paitsi 3 kertaa viikossa kuntosalia ei ole mikään huippu-urheilusuoritus, vaan kevyttä jumppaa.

• Anonyymi

Yritin kasvisyöntiä mutta jouduin syödä ihan valtavia annoksia. Maha oli aina pullollaan, silti aina hieman nälkäinen olo. Tiedän että pavuissa ja herneissä on proteiinia, kokojyväviljassa, pähkinöissä, mutta minulla ne eivät ehkä sitten imeydy. Olen normaalipainoinen.
      Sen sijaan kun otan viipaleen lihaa ja kalaa päivässä, tulee kylläinen, normaali olo. Lisäksi hedelmä, kasviksia, kokojyväpuuroa ja maitotuotteita. Minulla on aina terve ja vahva olo.
      Näin minulla omakohtaisen kokemuksen myötä, kenenkään toisen ruokavalioita en arvostele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 501
      7471
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      228
      2608
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      159
      1889
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1758
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    9. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      75
      1153
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    Aihe