Opiston reksi, yläasteen apu reksi, onhan näitä.Yksi yhteinen riittää kirjastoon, opistolle ja liikunta päällikkö.
Siinä tulis säästöjä, muualtakin kuin duunareista
Virkoja taas auki
16
466
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkien muiden työ on turhaa paitsi sun?
- Anonyymi
Joo sitä oh helppo huudella kun ei asioista mitään tiedä.
- Anonyymi
Kirjastoa ja opistoako ei pysty johtamaan yhtä aikaa. Aivan varmasti pystyy
- Anonyymi
The Hannu kyllä pystyisi.
Kaikki Ilmajoen hommat yhdellä kertaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
The Hannu kyllä pystyisi.
Kaikki Ilmajoen hommat yhdellä kertaa.Sulla ei ole kun Hannu mielessä, ootko vähän ihastunut siihen, vai mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei ole kun Hannu mielessä, ootko vähän ihastunut siihen, vai mikä?
Kaikkihan hanua ihailee ja jumaloi sen kykyjä.
- Anonyymi
Onhan siellä yksi virka lakkaamassakin! Säästöt puree!
- Anonyymi
Rakennetaan keskustasosialistista hallintoa.
Lisää veroja ja lisää virkoja. - Anonyymi
Ei pysty kh olla täyttämättä virkoja, vaikka siitä on päätös tehty että kriittisesti täyttöihin suhtaudutaan. Ei edes persut kh ssa pysty tähän, vaan virat täytetään. Eikä ole virantäytöistä jätetty eriäviä mielipiteitä = persutkin hyväksyvät ne.
Jotta turha taas huutaa että joku puolue yksin niitä tekisi ja määräilisi.- Anonyymi
Niin mutta ku Sanna.......
- Anonyymi
Virkoja tulee täytettäviksi, koska kunnan pitovoima heikko, - luottamusoletetut öyhöttää liikaa.
- Anonyymi
Duunarin pihalle laittaminen ei säästä mitää, palkat on niin pienet.
- Anonyymi
Kunta säästää vai duunarin palkoista. Virkoja on mukava täyttää. Vai mitä persut ja juhana
- Anonyymi
Persut on pahimpia duunarin vihollisia ilmajoella. Toki yhdessä lahkolaisen kanssa
- Anonyymi
Persut valitsi tiedottajan, turha toimi.
- Anonyymi
Hannuhan sitä hommaa on hoitanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264