Voislav Torden

Anonyymi-ap

Laittakaa tämä mies Ukrainaan. Siellä taatusti saavat selville onko hän syyllinen vai ei. Eikun Ukrainalaisten viranomaisten huomaan. Turha meidän on siihen resursseja tuhlata.

9

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kummallista noiden ulkomaalaisten rikollisten kanssa. Käräjöidään, lähdetään isolla delekaatiolla pitkin maailmaa selvittämään taustoja. Mitään valmista ei tule ja me maksetaan asianajajien vedätykset. Rikolliset heti takaisin kotimaahansa tai maahan, jossa rikollinen toiminta on tapahtunut.

• Anonyymi

Joo,onko järkeä hassata Suomalaisten veronmaksajien rahoja tälläisen👎🤔

• Anonyymi

"Laittakaa tämä mies Ukrainaan. Siellä taatusti saavat selville onko hän syyllinen vai ei. Eikun Ukrainalaisten viranomaisten huomaan."

No eikö ne ukriviranomaiset muka sitten ole Ukrainassa?

• Anonyymi

Miksi näitä rikollisia pitää täällä meillä istuttaa? Lopputulos kun lienee, että me veronmaksajat joudumme taas tässäkin tapauksessa maksumiehiksi. Kuinkahan montaa sataatonnia tulee saamaan, kun lopulta todetaan syyttömäksi tai ei kyetä todistamaan rikosta. Täällä on jo tarpeeksi maksettu näille rikollisille. Taitavat tulla tarkoituksella pidätetyiksi juuri täällä kun on tiedossa miten täältä saa parhaiten kynittyä korvauksia ns. rikosnäytön puuttuessa. Kuinkahan paljon joudumme maksamaan rahtilaivasta jota seisotetaan Porvoon edustalla ja tietenkin lopulta syyttä.

• Anonyymi

Tuntuu että Suomen oikeuslaitos on täynnä kaheleita. Tuo Liberialaisen tapaus esimerkiksi. Kuinkahan paljon sekin maksoi kun koko istunto väki lensi Liberiaan muutamaksi viikoksi "tutkimaan" tapausta.
      Ei selvinnyt mitään siellä mutta onhan kiva käydä etelän lomalla veronmaksajien laskuun.
      Ja paljonko tuolle syytetylle joudutaan vielä korvauksia maksamaan.
      En tiedä itkeäkö vai nauraa noille "tuomareille".

• Anonyymi

Suomalaisen politiikan/ heidän mediansa mukaan Ukrainan sota alkoi venäläisten hyökkäyksestä 2021.
      Henkilöä syytetään 2014 tapahtuneesta sotarikoksesta, onko nyt kelit vaihtuneet valtion taholta ja myönnetään sodan alkaneen 2014.

• Anonyymi

2014 siellä liikkui tunnistamattomia venäläisiä vihreitä miehiä jotka saattoivat syyllistyä sotarikoksiin

• Tilatahan auto Lapualta. Tavaritsh Voislav peräkonttihin ja suunta itärajalle…☠️🇷🇺

• Anonyymi

no venäjä pyytää luovutusta ja lähettää takaisin rintamalle muutamalla kunniamerkillä höystettynä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe