Kymmenen euroa ja tiistaina tulee rahaa

Anonyymi-ap

Mitä ostaisit ? Itsellä on kattava kuiva aine varasto kotona ja pakastimessa myös jotain. Eli ei hätää. Mutta tämmönen kysely. Kiva kuulla mihin muut laittaisi kympin. Itse ostan maitoa ainakin. En ole vielä päättänyt mitä muuta.

37

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Perunoita, jauhelihaa, niistä saa valmistettua ison määrän jauhelihakastiketta ja muusia, eikä myös spagettia, voi vaihteeksi syödä jauhelihakastikkeen kanssa spagettia.

• Anonyymi

10 tölkkiä coop lageria. Tai jos ei prismaa lähellä niin lidlin punaista.

• Anonyymi

teet noppasoppaa ja putkivelliä.
      niillä jaksaa.en tiiä mitä jaksaa mutta jaksaa.

jaksuja.

• perunoita kermaa ja voita.

• Anonyymi

Jos on pakko kaupasta jotain hakea, niin tuo pakastimen sisältöhän se hieman ratkaisee, onko siellä esim. pihvejä, lihapullia, kalapuikkoja tai jauhelihaa tmv.

Sikäli kuin on tarkoitus vain täydentää syötäviä tiistaiihin asti, niin sitten sitä mitä jääkaapista puuttuu, mutta ei mitään sellaista mitä sinulla on pakastimessa ja kuiva-aine varastossa..

Leipäähän sinulla on myös pakastimessa paketti tai parikin, pitäisi ainakin olla jos kotivaran pitää kunnossa.

Kahvimaito, palanen pullaa, jugurttia, pussi salaattia, tuommoisia mitä ei pakastimeen voi laittaa eikä kuiva-aineena säily, tietysti maidon sijastahan voi pitää hyllyissä huoneenlämmössä säilyvää kauramaitoa.

Pussillinen perunaakin maun mukaan, ei oikein sovi pakastettavaksi nekään.

• Anonyymi

Jauhoja, joista voi itse leipoa edullisesti leipää.

• Anonyymi

Muutamalla eurolla saa jo monen kauraleivän ainekset.

• Anonyymi

Kyllä tuolla 10eur saa jo syöminkejä että tiistaihin asti pärjää.

• Anonyymi

Kilo xtrapyttipannua+6 paketti kananmunia noin 4€, syö 3 kertaa.
      Litran maito, 1€.
      paketti xtra pakastepizzoja 3€(juu eivät ole häävin makuisia mutta nyt onkin budjettiosto)
      pullo pepsimaxia 2€(Ei halvemille litkuille).

• Anonyymi

Kympillä saa siis röykkiön ruokaa. Paitsi jos tuhlaa sen kaljaan.

• Anonyymi

Lenkkimakkara Lidlissä 99 snt.

• Anonyymi

S kaupassa myös.

• Anonyymi

Minä ostin viimeksi litran piimää,litran maitoa ja litran jugurttia kun oli vähän rahaa. Pitää saada kalsiumia kun ei tuu paljon maitotuotteita käytettä

• Anonyymi

makkarakastike ruskistettuihin jauhoihin.
      jauhoperunoita,

nälkä lähtee ja maistuu.
      varma ja halpa valinta.
      sitten leipää uunista.

nam!

• Anonyymi

Makkara kastike ihan hyvä ja toi että perunaa mukana ettei tee niin tosta vaan vetelis makkarat.

• Anonyymi

Esim. nakkikastike on erinomainen valinta perunoiden ja salaatin lisäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim. nakkikastike on erinomainen valinta perunoiden ja salaatin lisäksi.

Se on kyllä edullinen ja hyvä.

• Anonyymi

Tupauunojen vinkit ovat suunnilleen yhtä mielekkäintä kun sanot rullatuolipotilaalle invahuussi sijaitsee seuraavat portaat ylös.

• Anonyymi

Totta kai sinua vinkit ärsyttää kun päivästä toiseen mussutat makaronia ja jatkuvasti olet persaukinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai sinua vinkit ärsyttää kun päivästä toiseen mussutat makaronia ja jatkuvasti olet persaukinen.

Saat eläkeläinen ilmaisen vinkin:tee kävelylenkkejä on hyväksi nivelille. Samalla pääset toviksi karkuun asuntoosi leijailevaa tupakansavua naapuristasi joiden asiat tiedät paremmin kuin he itse ilmeisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat eläkeläinen ilmaisen vinkin:tee kävelylenkkejä on hyväksi nivelille. Samalla pääset toviksi karkuun asuntoosi leijailevaa tupakansavua naapuristasi joiden asiat tiedät paremmin kuin he itse ilmeisesti.

sulla on liian pieni maailma, ja törpöt ajatukset, itse sen näillä viesteilläsi kerrot !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sulla on liian pieni maailma, ja törpöt ajatukset, itse sen näillä viesteilläsi kerrot !

Saat eläkeläinen ilmaisen vinkin:tee kävelylenkkejä on hyväksi nivelille. Samalla pääset toviksi karkuun asuntoosi leijailevaa tupakansavua naapuristasi joiden asiat tiedät paremmin kuin he itse ilmeisesti. Eikä tarvitse möllöttää koko päivää asunnossa miettimässä ruoan osuutta tt-tuen perusosassa.

• Anonyymi

Eräät ne on niin älykkäitä ettei mitään rajaa saati sivistystä olla hiljaa. Vain huippuälyllä varustettu keksii nimitellä milloin miksikin jokaisen .

• Anonyymi

Onko köyhä ja eläkeläinen sama asia? Entä vanhus? Entä köyhä vanhus? Onko vanha eläkeläinen köyhä? Kyllä tää nimitysviidakko ottaa päähän.

• Anonyymi

Jos on varautunut, niin ei ole mitään hätää. Rahaa on pankissa sekä kotona jemmassa
        paitsi niillä jotka eivät pysty pitkäjännitteisesti säästämään.
        Ruokaakin on se viranomaisten suosittama kolmen päivän tarve,

• Anonyymi

Ostan toimeentulolla olutta

Eläkeläisvaari, rautavaara.
      Savo

• Anonyymi

Halvin jauhelihapaketti ja juureksia sekä perunaa. Niistä saan ruokaa moneksi päiväksi

• Anonyymi

Kamalaa. Vasta 10 päivän päästä tulee seuraava maksuerä.
      Mutta onneksi on edellisestä erästä jäänyt mojovasti rahaa ja
      jonkin verran vielä sitäkin aikaisemmasta avustuksesta.
      Kyllä tuo Keva sitten on antelias ja pitää meistä huolta.

• Anonyymi

Pelkäätkö että vanhuus vie hengen ennen seuraavaa maksuerää etkä ehdi laittaa muutamaa tonnia jemmaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkäätkö että vanhuus vie hengen ennen seuraavaa maksuerää etkä ehdi laittaa muutamaa tonnia jemmaan?

nehän on jo nyt jemmassa, joten ylimäärän voi kuluttaa .
        Säästöön vaan se pankkihenkilöiden suosittama 5-10 % netosta.
        Ja sehän on helppoa kuin heinänteko.

• Anonyymi

Eipä se Keva näköjään paljon maksa.

• Anonyymi

Mutta taitava talouden hallitsija pärjää silläkin loistavasti.

• Anonyymi

Ei oikein viitsi kasvattaa varastoa, sehän sitoo jo muutenkin pääomaa. Pakastin maksaa, sähkö maksaa . Pitäisin sen kympin lompakossani

• Anonyymi

Aloittajan piti 4päivää pärjätä 10eurolla niin kyllähän toi onnistuu.

• Anonyymi

jauhoperunaa
      kalapuikkoja
      sipulia
      voinen valkokastike
      leipää uunista
      kaurajuomaa monitoimikoneesta

puolukkaa , sieniä metsästä (pakastimeen kerättynä)

• Anonyymi

Hölmöläisten ohjeita. Laita pitkä tai monivetoon

• Anonyymi

Ei muuta kuin jemmarahasta osa plakkariin ja kauppaan törsäämään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1174
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      891
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe