Saksan yksi johtava lääkäri varoittaa muzlimimaista tulevista lääkäreistä - ullatus!
Yhä useammat vaativat, että Saksaan pitäisi tuoda lisää ulkomaalaisia lääkäreitä, mutta haastateltu lääkäri, joka työskentelee sisätautien ja kardiologian erikoislääkärinä Ala-Saksin osavaltion sairaalassa, varoittaa, että maiden välillä on suuria eroja lääkärikoulutuksessa.
"Kymmenestä ulkomaalaisesta lääkäristä vain yhden päästän potilaiden lähelle. Kyse ei ole vain kielimuurista, vaan räikeistä eroista lääketieteellisessä koulutuksessa.
Minun on raportoitava myös äärimmäisempiä esimerkkejä: Erään arabikollegan yhteydessä syyttäjänvirasto on jo määrännyt ruumiinavauksen. Kollega laittoi mahaletkun keuhkoon ja keskuslaskimokatetrin kaulavaltimoon. Potilas kuoli."
Lääkäri totesi myös, että monilla muzlimilääkäreillä on ”sukupuolistereotypioita”.
Älä siis mene musselääkärille.
Saksa: "Osa ulkomaalaisista lääkäreistä on merkittävä turvallisuusriski"
3
78
Vastaukset
- Anonyymi
Muutaman mamulääkärin olen tavannut, pääasiassa olivat onnettomia.
- Anonyymi
Ylilääkäri jatkoi, että huonosti koulutetut kollegat ovat niin taitamattomia, että hänen on ”suojeltava potilasta lääkäriltä”. Tämä tarkoittaa sitä, että kun hän lähtee pois töistä ja palaa takaisin töihin, hänen on tarkistettava kaikki toimenpiteet, joita huonosti koulutetut ulkomaiset lääkärikollegat ovat tehneet potilaiden kanssa varmistaakseen potilaiden terveyden ja turvallisuuden.
- Anonyymi
”Minun on sanottava, että mitä enemmän muslimitaustaisia kollegat ovat olleet sosialisaationsa kautta, sitä vaikeampaa heidän kanssaan on olla tekemisissä sairaalan arjessa”, hän sanoi. ”Monilla muslimikollegoilla on suuria vaikeuksia hyväksyä kritiikkiä. Koska heillä on hyvin vahva kunniantunto, he tuntevat itsensä heti hyökkäyksen kohteeksi. Kun halusin selittää eräälle lääkärikollegalle objektiivisesti, miten kuolintodistus annetaan, hän huusi minulle ja syytti minua rasismista."
Musset on aina vaikeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista655416- 954934
- 524125
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494016- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283628- 423345
- 522849
- 422427