Tuomio tuli.
https://www.ksml.fi/paikalliset/8229256
Keskisuomalainen uutisoi
5
106
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kurjuus mitä sairaita pedofilipaskoja niitä onkaan. Onneksi äidit huomasivat
- Anonyymi
Rikkaus?
- Anonyymi
oli niitä ennenkin niitä jotka menivät mukaan , kai se on ihmisluonteessa , joutuuko tällaisten uhriksi ?
itse olin ihan toista ääripäätä 🤣 varauduin painavalla lyijypäällä ja ajattelin että hautakin sille on jo valmiina 🤣🤣🤣poistuin paikalta ja vältin kaiken
kaverit sitten paniikissa tulivat myöhemmin , se yritti raiskata 🤔
jos olisin pistänyt kylmäksi niin ei olisi joutunut se vankilaan 🤣
kai silläkin oli jokin psykologinen vainu - Anonyymi
Homoilu ja pedofilia ovat usein samassa paketissa. Tuhoisaa joka tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265291
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1461601
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.201965En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829