Tasokkaammat baarit Seinäjoella.

Anonyymi-ap

Jos haluaisin joku viikonloppuilta käydä vaikka valkkarilasillisella Seinäjoella jossain tasokkaammassa paikassa, mihin mä menisin?! Kyselee juuri paikkakunnalle muuttanut.

35

524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Härmän Häjyä suosittelen.

• Anonyymi

Jos olet nainen, saisit siellä heti minusta juttuseuraa.

• Anonyymi

Olen nainen ja Härmän Häjyyn juurikaan en mene! 😎 Muita ehdotuksia?

• Anonyymi

Jesperissä on hyvää seuraa ja laadukkaita viinejä

• Anonyymi

Nostalgia on hyvä baari.

• Anonyymi

Todella vaikea kysymys

• Anonyymi

Grilli-Pubiin minä sinut veisin.. Tuutko mukkaan?

• Anonyymi

Voikohan joku laittaa mulle aloituksen mukaisia vastauksia? Eli jos mä haluan vaikka käydä lasillisella valkkaria tai kuoharia Seinäjoella paikassa joka on tasokas, mihin mä meen? Voiko Almassa käydä yksillä?

Ap kysyjä

• Anonyymi

Pysy kämpillä. Täällä ei notta kattella hyvällä, kun akat liian lyhkääsiis hameis kylällä pyörii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysy kämpillä. Täällä ei notta kattella hyvällä, kun akat liian lyhkääsiis hameis kylällä pyörii.

Mihin mä lyhyttä hametta tarvitsen jos haluan lasillisen valkkaria?!

Ap kysyjä

• Anonyymi

No ei kai ne Almasta sua poiskaan aja.

• Lähe Lapualle

• Anonyymi

En lähde. 😎

• Anonyymi

Junaan ja tunnissa olet Tampereella, täältä on turha hakea esssonbaaria tasokkaampaa.

• Anonyymi

Juu, käyty on. Mutta nyt kysyinkin Seinäjoen paikoista.

Ap kysyjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, käyty on. Mutta nyt kysyinkin Seinäjoen paikoista.

Ap kysyjä

Kuten täällä vastauksitakin voit päätellä ei paikkoja eikä seuraa sen kummempaa kuin essonbaarit.

• Anonyymi

Haet Prismasta pussikaljaa ja puistoon istuskelemaan.

• Anonyymi

No jo on vastauksia. Ehkä mä googlaan. Kerran kävin Vekselissä, siisti paikka, mutta aukeaa turhan myöhään.

Ap kysyjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jo on vastauksia. Ehkä mä googlaan. Kerran kävin Vekselissä, siisti paikka, mutta aukeaa turhan myöhään.

Ap kysyjä

Jos Vekselin räkälästä tykkäsit niin pitäisit takuulla myös Härmän Häjystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Vekselin räkälästä tykkäsit niin pitäisit takuulla myös Härmän Häjystä.

No mun mielestä se näytti siistiltä. Kerran olen käynyt myös siinä Kalevan Navetassa olevassa ravintolassa, sekin oli ihan kiva.

Ap

• Anonyymi

Seinäjoella ei ole tasokkaita ravintoloita, koska Seinäjoella ei ole tasokkaita asiakkaita.

• Anonyymi

Lupasin kans viedä vaimoni merkkipäivän kunniaksi ulos syömään,en ole keksinyt minne koska tiedän suunnilleen Seinäjoen paikat,kaikki kuin kouluruokaloita joissa haarukat ja veitset kilajaa avoimessa hollitallissa ja tarjoilijat kerää ja tiskaa lautasia kauhealla kilinällä.Torikeskuksen paikat lopetettu,ehkä joku Kiinalainen on testaamatta,mutta niissä ei yleensä A-oikeuksia,ja maidon kanssa en juo jos ulos menemme.

• Anonyymi

Hotelli Lakeus ja Mataror.
      Voin suositella on arvoisensa paikka.👍
      Myös löytyy se Baari.

• Anonyymi

Eli Matadorissa voi käydä ihan lasillisella viiniä? Täytyypä testata.

Ap

• Anonyymi

Pitkä kun käynyt siellä,oli niin sitkeä pihvi medium,täytyy ehkä se käydä tarkastamassa onko sama kokki tai onko oppinut,Holy Smoke putosi jatkosta.

• Anonyymi

Grilli-Pubiin minä sinut veisin
      -------
      Tarkoittaako tuo Old Grill Pubia? Onko se muka olemassa vielä?
      Eikö siinä ole ollut jo 10 vuotta ainakin joku turkkilaisten pizzeria tilalla?

• Anonyymi

Lupasin kans viedä vaimoni merkkipäivän kunniaksi ulos syömään,en ole keksinyt minne
      --------------------
      Piikki buffetissa sai ainakin ennen Kossua ruokajuomaksi.

• Anonyymi

Seinäjoella ei ole tasokkaita ravintoloita, koska Seinäjoella ei ole tasokkaita asiakkaita.
      ----------------------
      Mistäs L`Artiste ennewanhaan sai asiakkaansa?

• Anonyymi

L Artistes n.90'luvulla käytiin,annokset oli kuin lasagne olis suoraan Saarioisten alufoliosta kaadettu ja laitettu mikroon,MUTTA,tärkeä asia on tunnelmallisen miljöön luominen,se siellä osattiin,tiskejä ei plarattu koneeseen asiakasten tilassa ja fiksua henkilökuntaa.

• Anonyymi

Juurella on tasokas, ainakin hinnan puolesta.

• Anonyymi

Onko Juurella anniskeluoikeudet,olen ymmärtänyt että on hieman ompeluseuraväen paikka

• Anonyymi

Ei hinta tee paikkaa tasokkaaksi, tässäkään tapauksessa

• Anonyymi

Härmän häjyn paras kuppila, kauneimmat nais myyjät, ihania tyttöjä❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

Se häjyn omistaja on kiva mies, sellainen pikku pullukka.

• Anonyymi

Häjys ruokitaan lyijyllä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3488
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2186
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      224
      1522
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1261
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1221
    6. 37
      1141
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1073
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      1014
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      41
      1010
    Aihe