Jos haluaisin joku viikonloppuilta käydä vaikka valkkarilasillisella Seinäjoella jossain tasokkaammassa paikassa, mihin mä menisin?! Kyselee juuri paikkakunnalle muuttanut.
Tasokkaammat baarit Seinäjoella.
35
524
Vastaukset
- Anonyymi
Härmän Häjyä suosittelen.
- Anonyymi
Jos olet nainen, saisit siellä heti minusta juttuseuraa.
- Anonyymi
Olen nainen ja Härmän Häjyyn juurikaan en mene! 😎 Muita ehdotuksia?
- Anonyymi
Jesperissä on hyvää seuraa ja laadukkaita viinejä
- Anonyymi
Nostalgia on hyvä baari.
- Anonyymi
Todella vaikea kysymys
- Anonyymi
Grilli-Pubiin minä sinut veisin.. Tuutko mukkaan?
- Anonyymi
Voikohan joku laittaa mulle aloituksen mukaisia vastauksia? Eli jos mä haluan vaikka käydä lasillisella valkkaria tai kuoharia Seinäjoella paikassa joka on tasokas, mihin mä meen? Voiko Almassa käydä yksillä?
Ap kysyjä- Anonyymi
Pysy kämpillä. Täällä ei notta kattella hyvällä, kun akat liian lyhkääsiis hameis kylällä pyörii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy kämpillä. Täällä ei notta kattella hyvällä, kun akat liian lyhkääsiis hameis kylällä pyörii.
Mihin mä lyhyttä hametta tarvitsen jos haluan lasillisen valkkaria?!
Ap kysyjä - Anonyymi
No ei kai ne Almasta sua poiskaan aja.
Lähe Lapualle
- Anonyymi
En lähde. 😎
- Anonyymi
Junaan ja tunnissa olet Tampereella, täältä on turha hakea esssonbaaria tasokkaampaa.
- Anonyymi
Juu, käyty on. Mutta nyt kysyinkin Seinäjoen paikoista.
Ap kysyjä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, käyty on. Mutta nyt kysyinkin Seinäjoen paikoista.
Ap kysyjäKuten täällä vastauksitakin voit päätellä ei paikkoja eikä seuraa sen kummempaa kuin essonbaarit.
- Anonyymi
Haet Prismasta pussikaljaa ja puistoon istuskelemaan.
- Anonyymi
No jo on vastauksia. Ehkä mä googlaan. Kerran kävin Vekselissä, siisti paikka, mutta aukeaa turhan myöhään.
Ap kysyjä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jo on vastauksia. Ehkä mä googlaan. Kerran kävin Vekselissä, siisti paikka, mutta aukeaa turhan myöhään.
Ap kysyjäJos Vekselin räkälästä tykkäsit niin pitäisit takuulla myös Härmän Häjystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Vekselin räkälästä tykkäsit niin pitäisit takuulla myös Härmän Häjystä.
No mun mielestä se näytti siistiltä. Kerran olen käynyt myös siinä Kalevan Navetassa olevassa ravintolassa, sekin oli ihan kiva.
Ap
- Anonyymi
Seinäjoella ei ole tasokkaita ravintoloita, koska Seinäjoella ei ole tasokkaita asiakkaita.
- Anonyymi
Lupasin kans viedä vaimoni merkkipäivän kunniaksi ulos syömään,en ole keksinyt minne koska tiedän suunnilleen Seinäjoen paikat,kaikki kuin kouluruokaloita joissa haarukat ja veitset kilajaa avoimessa hollitallissa ja tarjoilijat kerää ja tiskaa lautasia kauhealla kilinällä.Torikeskuksen paikat lopetettu,ehkä joku Kiinalainen on testaamatta,mutta niissä ei yleensä A-oikeuksia,ja maidon kanssa en juo jos ulos menemme.
- Anonyymi
Hotelli Lakeus ja Mataror.
Voin suositella on arvoisensa paikka.👍
Myös löytyy se Baari.- Anonyymi
Eli Matadorissa voi käydä ihan lasillisella viiniä? Täytyypä testata.
Ap
- Anonyymi
Pitkä kun käynyt siellä,oli niin sitkeä pihvi medium,täytyy ehkä se käydä tarkastamassa onko sama kokki tai onko oppinut,Holy Smoke putosi jatkosta.
- Anonyymi
Grilli-Pubiin minä sinut veisin
-------
Tarkoittaako tuo Old Grill Pubia? Onko se muka olemassa vielä?
Eikö siinä ole ollut jo 10 vuotta ainakin joku turkkilaisten pizzeria tilalla? - Anonyymi
Lupasin kans viedä vaimoni merkkipäivän kunniaksi ulos syömään,en ole keksinyt minne
--------------------
Piikki buffetissa sai ainakin ennen Kossua ruokajuomaksi. - Anonyymi
Seinäjoella ei ole tasokkaita ravintoloita, koska Seinäjoella ei ole tasokkaita asiakkaita.
----------------------
Mistäs L`Artiste ennewanhaan sai asiakkaansa?- Anonyymi
L Artistes n.90'luvulla käytiin,annokset oli kuin lasagne olis suoraan Saarioisten alufoliosta kaadettu ja laitettu mikroon,MUTTA,tärkeä asia on tunnelmallisen miljöön luominen,se siellä osattiin,tiskejä ei plarattu koneeseen asiakasten tilassa ja fiksua henkilökuntaa.
- Anonyymi
Juurella on tasokas, ainakin hinnan puolesta.
- Anonyymi
Onko Juurella anniskeluoikeudet,olen ymmärtänyt että on hieman ompeluseuraväen paikka
- Anonyymi
Ei hinta tee paikkaa tasokkaaksi, tässäkään tapauksessa
- Anonyymi
Härmän häjyn paras kuppila, kauneimmat nais myyjät, ihania tyttöjä❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Se häjyn omistaja on kiva mies, sellainen pikku pullukka.
- Anonyymi
Häjys ruokitaan lyijyllä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010