Ei lapsille sopivaa lukea näitä homojuttuja
Ei lapsille sopivaa tämä tällainen luterilaisuus
10
67
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ikärajaksi 18 vuotta
- AnonyymiUUSI
Tämä palsta on pieni juttu verrattuna blokkereihin ja esiteinien ruumiin silpomiseen.
- AnonyymiUUSI
Matteuksen evankeliumi:
19:14 Niin Jeesus sanoi: "Antakaa lasten olla, älkääkä estäkö heitä tulemasta minun tyköni, sillä senkaltaisten on taivasten valtakunta".
Matteuksen evankeliumi:
Matteuksen evankeliumi:
18:1 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
18:2 Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
18:3 ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
18:4 Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.
18:5 Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.
18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
18:7 Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee! - AnonyymiUUSI
Kuulkaa kaikki juuri lukemaan oppineet pikku pyhäkoululaiset!
Päivi-täti kertoo teille koko tämän vuoden ajan homoista!- AnonyymiUUSI
Pikkulapset:
Päivi-täti, kerro Jeesuksesta, äläkä jatkuvasti puhu homoista!
Pyhäkoulun opettaja Päivi-täti:
Tärkeämpää teidän lasten on tietää kaikki homoista, kuin Jeesuksesta! Kun opitte lukemaan niin voitte sitten itse lukea Jeesuksesta hohhoijjaa jos nukahtamatta jaksatte sen tehdä!
- AnonyymiUUSI
Pahempaan lapset altistetaan päiväkodeissa ja kirjaston satutunneilla.
- AnonyymiUUSI
Pikku-Pirkko:
Miksi sinä Päivi-täti koko ajan heilutat pääsi yläpuolella Raamattua kun puhut homoista?
Päivi-täti:
Että pikku-Pirkko ymmärtäisit minun puhuvan tärkeää Raamatun-Sanaa, jota Raamatussani asuva Jumala tukee!
Pikku-Pirkko:
Ja että Jumala pysyisi hereillä Päivi-tädin Sanaa kuunnellessaan, niinkö? - AnonyymiUUSI
älä maksa kirkollisveroa !
- AnonyymiUUSI
Ja minähän maksan, siitä nyt ei köyhdy, parista prosentista.
Helluntailaiset ja muut maksavat 10% ja sen lisäksi vielä työntelevät näyttävästi kolehteihin rahansa.
- AnonyymiUUSI
Saa olla vahvat henkilökohtaiset syyt homoista jatkuvasti jahkaamiseen.
Tunsin aikoinani miehen, joka ei muusta osannut höpöttää kuin alkoholismista.
Välillä sitten ratkesi aina ryyppäämään, piti sellaisia kuukaudenkin ryyppyputkia.
Sitten aloitti aina uudelleen ja uudelleen ryyppäämisestä jahkaamisensa kunnes taas retkahti juomaan.
Täällä taas homoudesta jahkaajia on hämmästyttävän paljon.
Jahkaisivat toisilleen homoudesta(an), eikä meille heteroille!
Säälittäviä otuksia ovat!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!1075856Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1844882- 1213580
- 752794
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul602581On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva221988- 341654
Toisesta ketjusta syntyi ajatuksia
Annan lähes koko elämäni hänen vuokseen. Alan miettiä olenko menettänyt järkeni enkä vain huomaa sitä? Hyväkin asia mikä151329- 101284
- 101252