Onko joku muukin

Anonyymi-ap

Yksin kämpillä tähän aikaan ja menossa nukkumaan?

26

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valvon varmaan neljää asti. Mieheltä

• Anonyymi

Joo.

• Joo, kyllä mä varmaan kohta. Kuinka niin?

No yleensähän mä valvon yhteen kahteen viikonloppuna. Mutta nyt jotenkin rankka viikko. Revin tänään yhtä kannatin palkkia päiväkodin seinästä ja sai ihan päreiksi lyödä että sai irti. Siis ihan uupumus mulla. Siis jakeluauto ajanut katoksen vinoon.

• Anonyymi

Joo yksin nukkumaan ihan just☺️ei normista poikkeavaa…

• Anonyymi

Jep, sama täällä 😴

• Anonyymi

Oon mää. Vielä tv:n sarja loppuun ja sitten selaan onko mitään katsottavaa...

• Selaat? Mistä?

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Selaat? Mistä?

Noh tv:n kanavista. Ei mulla oo muuta selattavaa 😅

• Anonyymi

En mene vielä nukkumaan. En ole yksin, nuorin lapseni asuu kanssani. En tykkää asua yksin.

• Anonyymi

Vasta tähän aikaan, tai oikeastaan tosi aikaisin. Meni ihan liian myöhään yhden homman parissa, enkä jaksanut muuta kuin roikkua palstalla.

• Anonyymi

Kohta puoliin aattelin köllähtää itteni viereen. Koska tullut herättyä älyttömän aikasin yleensä perjantaisin.
      Hammaspesut vielä ja se on sitten unipipo silmille.

• Joo mäkin lähen harjaan hampaita hammasharjalla. Piti mennäkin jo nukkuun, mutta tiskit oli tiskaamati, niin siinä meni vähän aikaa. En saa unta jos on tiskit pesemättä.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Joo mäkin lähen harjaan hampaita hammasharjalla. Piti mennäkin jo nukkuun, mutta tiskit oli tiskaamati, niin siinä meni vähän aikaa. En saa unta jos on tiskit pesemättä.

Mulla sama asenne, ettei saa jäädä pesemättömiä astioita aamuksi, vaikuttaa unen saantiin.
        Tein viikonlopuksi keiton ja tiskipöytä välineineen oli hiukka sotkunen.

• Anonyymi

Joo. Normipäivä. Mitä sitten, jos yksin käy nukkumaan. Duuniviikon jälkeen menee palautumiseen muutama bisse. Koomaan muutama lisää. Huomen sit koira aamul herättää pissalenkille. Siit lähtee viikonloppu käyntiin.

• Anonyymi

Joo kyllä vain täällä ollaan yksin kämpillä. Toki en oo vielä nukkumassa. En vaan saa unta. Jonku toisen kanssa nukkuisin paremmin. Olisipa joku ihana nainen tässä vieressä, jonka kaa nukkua niin nukkuisin paremmin. "Ei yksinäinen unta saa." Tai oikeastaan yks tietty nainen, mutta eipä se oo mahdollista, koska hän on varattu ja kaikkee muita esteitä on, niin siitä ei voi ikinä tulla mitään, sen tiedän. Sinkkuus ei aina ole kiva asia. Välillä on, välillä ei. Mutta enemmän kuitenkin ei oo kiva asia. Niin en saa unta siksi, koska mietin vaan sitä yhtä ihanaa naista. 💗 Ja olen siis itsekkin nainen. On tää aika perseestä olla ihastunut yksipuolisesti. Toki en oo kyllä kertonut tunteistani hänelle, mutta oon aika varma, että hän ei tunne samoin. Enkä halua kertoa hänelle sitä ikinä koska en halua että meidän nykyiset hyvät välimme menisi pilalle.

• Anonyymi

Jos et ole jutellut hänen kanssaan niin et voi tietää mitä se toinen nainen ajattelee ja oletteko jo tutustuneet toisiinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et ole jutellut hänen kanssaan niin et voi tietää mitä se toinen nainen ajattelee ja oletteko jo tutustuneet toisiinne.

Ollaan tutustuttu ja siis ollaan tunnettu vähän yli vuosi. Ja ollaan aktiivisesti tekemisissä. No siis en kyl oo kertonut mun ajatuksista hänelle, mut en uskalla koska pelottaa että hän ei tunne samoin. Ja se että jos kerron niin että meidän välit menisi pilalle niinku tossa äsken jo sanoin.

• Anonyymi

Nukuin jo ja heräsin taas. Söin jugurtin.Widdu. En jaksa heräämisiä. Jospa uni nyt tulisi..

• Anonyymi

Normihommaa atm osastolla

• Anonyymi

Itseasiassa pyörin Tiktokissa eli en ole yksin.

• Juu olen yksin kämpässäni, illalla tuohon aikaan olin kans nukkumaan menossa. Raskas viikko ollut ja täynnä aikaisia aamuja. En ole aamuihminen yhtään. Nyt herännyt johonkin seiskan aikaan sitten, on pää näköjään tottunut aamuihin. Kun kerrankin sais nukkuu, niin ei uni tulekaan.

• No tuollainen ei kuvasta elämäntyyliäni laisinkaan, en tekisi mitään tuollaista.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

No tuollainen ei kuvasta elämäntyyliäni laisinkaan, en tekisi mitään tuollaista.

Joopa joo mut koitas nyt nukkua et illalla jaksat taas juhlia ja sekin valvottaa kun mietit mikähän sen miehen nimi on kun et sitä kysynyt mut tänään toinen poika jonka kanssa juhlit

• Anonyymi

Häivy välis-idiootti.

• Anonyymi kirjoitti:

Joopa joo mut koitas nyt nukkua et illalla jaksat taas juhlia ja sekin valvottaa kun mietit mikähän sen miehen nimi on kun et sitä kysynyt mut tänään toinen poika jonka kanssa juhlit

Millaiseksi sinä oikeen minua luulet? no sillä ei oikeastaan ole väliä. Juhlimaan en ole menossa, enkä miestä etsimään.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Millaiseksi sinä oikeen minua luulet? no sillä ei oikeastaan ole väliä. Juhlimaan en ole menossa, enkä miestä etsimään.

En olis uskonut mutta nauti elämästä ja miehistä bileet on kivoi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4896
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2709
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1752
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1574
    Aihe