Onko Mikko Kuustonen tullut pois uskosta?

Anonyymi-ap

Eikö hän ole entisiä Kansan Raamattuseuran uskovia? Nyt hän vaihtaa naista kuin romani hevosta.

52

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet ottanut sydämen asiaksesi ryhtyä penkomaan ihmisten yksityiselämää.
      On siinä harrastus 💩

• Anonyymi

Eikös julkkisten touhuja ole tarkoituskin seurata, pölvästi? Sitähän varten ne julkisuudessa hyörivät - ja viihtyvät siellä. 🤔

• Anonyymi

Vapaamuurareissa kaivellaan ihmisten yksityisyyttä kuin saatan . Synagogalla.

• Anonyymi

Ihan sama, seuraako vai ei.
      Mutta kai ne julkkiksetkin saavat elää elämäänsä ihan kuten muutkin, vaikkapa vaihtaa naista, jos niin haluavat ? Mitä se kenellekään kuuluu sen kummemmin ?

• Anonyymi

Tuskinpa niitä tavisten kommentoinnit kovinkaan suuresti haittaa. Mitä enemmän löytyy kiinnostusta heidän touhuihinsa, sitä suurempi on sitten levymyyntikin.

• Anonyymi

Eiköhän eroissa usein ole kaksi eli nainen myös vaihtaa miestä. Ihan sama mikä järjestö samat synnit ne on joka lahkoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa niitä tavisten kommentoinnit kovinkaan suuresti haittaa. Mitä enemmän löytyy kiinnostusta heidän touhuihinsa, sitä suurempi on sitten levymyyntikin.

Hellarit on eronnut kuin vaparit kuin käydään Thaimaassa. Uudestaan naidaan kun vaihdetaan nuorempaan .

• Anonyymi

Mistä tällainen ihmisten herjaaminen mielestäsi kertoo ?

• Anonyymi

Sanopa sinä se! Miksi yrität noin kovasti herjata ap:ta ja vetää aloitusta lokaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanopa sinä se! Miksi yrität noin kovasti herjata ap:ta ja vetää aloitusta lokaan?

Olipa typerä mielipide, taidat olla aloittaja ?
        Kuustonen on loistava muusikko, eikä ole tullut mistään pois ?
        Teille trolleille uskossa oleminen kuulostaa ikäänkuin "hollituvalta", jossa rampataan edestakaisin, voin luvata, että käsityksenne on täyttä puppua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kuus 6 ortodoksi . Heitäkin heiluu muiden tiloissa ja lahkoissa. Hellarit pysyköön omissa tiloissaan uudestaan kastavat vapaamuurareita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa typerä mielipide, taidat olla aloittaja ?
        Kuustonen on loistava muusikko, eikä ole tullut mistään pois ?
        Teille trolleille uskossa oleminen kuulostaa ikäänkuin "hollituvalta", jossa rampataan edestakaisin, voin luvata, että käsityksenne on täyttä puppua.

Enemmistö Suomessa hoilatuista musiikista on käännetty muista maista eli piraattikopioita.

• Anonyymi

"vaihtaa naista kuin romani hevosta."

Tuo viittaa siihen, että on yhä syvemmässä uskossa.

Pe.ku

• Anonyymi

OK. Minun tuntemani Raamattuseuran uskovat ovat melkein kaikki jo uudessa avioliitossa, muutamat jo kolmannen kerran. Se taitaa olla ihan yleinen trendi noissa piireissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OK. Minun tuntemani Raamattuseuran uskovat ovat melkein kaikki jo uudessa avioliitossa, muutamat jo kolmannen kerran. Se taitaa olla ihan yleinen trendi noissa piireissä.

He uskovat että harjoitus tekee mestarin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun tuntemat helluntailaiset eroilee kuin on seksisuhteissa ja huumeissa. Myös pastorit .

• Anonyymi

Ja miten se sinua kiinnostaa?Tai kuuluu sinulle?Vai
      oletko mustasukkainen naisista vai hevosista?

• Anonyymi

Mitä se taas sinulle kuuluu? Tottakai julkuista pitää olla kiinnostunut. Sitä varten niistä on lehdet ja media juoruja täynnä!

• Anonyymi

No tämä vaimo sentään näyttää ihmiseltä mistä nyt eroaa.

• Vai niinkö kyselet. Koko nuorena koettu usko-juttu ja siitä erkaantuminen oli Kuustoselle hyvin ikävä kokemus, jota hän hoiti alkoholin avulla. Alla Kuustosen omaa tekstiä. Omassa kirjassaan hän puhuu suoraan hengellisestä väkivallasta. On se kumma kun te hihhulit ette tajua, miten kipeä kokemus koko juttu oli Kuustoselle.

"Hengellisen väkivallan käsitteleminen kirjassa on ollut Kuustosen mukaan tärkeä asia. Sen hän on huomannut valtavasta palautemäärästä.

− Kun olen tullut 19-vuotiaana saarnamiehen rooliin, olen silloin mennyt väärin päin siihen tehtävään. Siitä tulee silloin suorittamista ja ulkoa puhuttujen lauseiden toistamista ja tiettyyn kaavaan asettumista. Oman elämänkatsomuksen, uskon ja maailmankuvan sisäistäminen tapahtuu paljon hitaammin ja toista kautta, Kuustonen muistuttaa.

− Minun puheilleni tuli niissä tilanteissa paljon ihmisiä, joilla oli ongelmia rakkaussuhteissa, suhteessa omaan persoonallisuuteen tai vaikka vanhemmuuteen. Ja minä olin 19-vuotias koulupoika, jolle oli opetettu, että minulla on yksi vastaus: meidän pitäisi rukoilla Jeesusta tämän ihmisen elämään. Vaikka tein sitä sydämestäni, ajattelen, että se on hyvin kapea tapa kohdata ihminen, Mikko Kuustonen ajattelee.2

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/video-mikko-kuustonen-muistelee-alkoholista-tuli-masennuslaake/3125004

https://www.kotimaa.fi/blogit/vai-olet-tullut-uskoon-painu-siis-taalta-kirkolta/

• Anonyymi

Se mitä roskalehdet hänestä kirjoittavat on disinfoa.
        Kuuntelin hänen omaelämänkerran, jossa Mikko julkaisi ennen julkaisematonta gospelia lp,n verran ja se ei jätä epäilyksille sijaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuuntelin hänen omaelämänkerran, jossa Mikko julkaisi ennen julkaisematonta gospelia lp,n verran ja se ei jätä epäilyksille sijaa.

Voi jesus kun on vaikea taas hihhulin tajuta. Ei roskalehdet hänestä kirjoita, vaan ihan itse kirjoittaa omassa elämänkerrassa. Josta sitten lehdet häntä lainaavat. On suoraan sanonut että uskonnollinen paatos ja hengellinen väkivalta ajoi hänet juomaan viinaa.

• Anonyymi

Hellarit kyllä tekee vääryyttä kirkoissa. He eivät kasta vauvoja Jeesuksen todistajan kasteella kuten peruskirkoissa.

• Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

Voi jesus kun on vaikea taas hihhulin tajuta. Ei roskalehdet hänestä kirjoita, vaan ihan itse kirjoittaa omassa elämänkerrassa. Josta sitten lehdet häntä lainaavat. On suoraan sanonut että uskonnollinen paatos ja hengellinen väkivalta ajoi hänet juomaan viinaa.

Saatana se paha henki on syyttäjä ja sen joukkoja on mm. Lestat hellarit . Vaparit. Synagogat vapaamuurarit. Tekeytyy valkeuden enkeliksi esittää omia tekojaan ja itseään luulee olevansa timantti ylistyksen johtaja. Sen synti oli ylpeys kun taas juutalaisilla epäusko. Omavanhurskaus haisee itsekehu haisee. Pitää kehua Jeesusta.

• Anonyymi

Sulla tosiaan on luetun ymmärryksessä selviä ongelmia, rautalangasta; roskalehdet etsimällä etsivät hänen puheistaan ja kirjoituksistaan "herkullisimmat" ja agendaansa sopivat kohdat, joita sitten repostellaan, että saadaan lehteä myytyä.
        Kerroin kuunnelleeni hänen kirjansa jossa kertoi yhä olevansa vanhojen tuttujensa kanssa yhteyksissä.
        Näkeehän sen siitäkin, että soittavat vieläkin yhdessä, kuten edesmenneen Silvennoisenkin kanssa.

Sinä olet vaan niin sekaisin tuosta herjaamisestasi, ettet näe metsää puilta ja yhä vaan jatkat söprtelyjäsi, joissa ei ole totta mikään.
        Kanssasi kirjoittaminenkin on ajan tulhausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla tosiaan on luetun ymmärryksessä selviä ongelmia, rautalangasta; roskalehdet etsimällä etsivät hänen puheistaan ja kirjoituksistaan "herkullisimmat" ja agendaansa sopivat kohdat, joita sitten repostellaan, että saadaan lehteä myytyä.
        Kerroin kuunnelleeni hänen kirjansa jossa kertoi yhä olevansa vanhojen tuttujensa kanssa yhteyksissä.
        Näkeehän sen siitäkin, että soittavat vieläkin yhdessä, kuten edesmenneen Silvennoisenkin kanssa.

Sinä olet vaan niin sekaisin tuosta herjaamisestasi, ettet näe metsää puilta ja yhä vaan jatkat söprtelyjäsi, joissa ei ole totta mikään.

...tuhlausta, po.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin että on siis parempaa luottaa siihen "tietoon" jota hänen uskonnollisen kauden levyiltä pursuaa, vaikka hän on itse todennut että siellä on sellaista materiaalia mitä hän ei halua enää missään nimessä esittää?

Tämä saman logiikan mukaan sinä pidät esim Patrick Tiaisen uskonnollisen kauden saarnoja täytenä totena? Kuten sitä kuinka hän kesken bussimatkan pysähdyksen yhteydessä kertoi metsässä käydessään käyneensä itse asiassa taivaassa.

Jälkikäteen Tiainen on tunnustanut puhuneensa täyttä roskaa. Kuustonen taas on tunnustanut että uskonnollinen hihhulointi ja hengellinen väkivalta vei hänet kuilun partaalle. Sitä hän ryhtyi parantamaan alkoholilla ja ajautui alkoholisitiksi.

"Mikko Kuustonen kuului nuorena miehenä 8 vuotta ahdasmieliseen yhteisöön – paha olo tuntuu vieläkin. Mikko Kuustosen 5.4. ilmestyvä omaelämäkerta käy syvällä henkisen väkivallan syissä ja seurauksissa, jotka voivat olla niin vaarallisia, että vievät hengen."

https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/50ae55ef-a3a4-4712-b249-9f5c0028c930

Niin ja et lukenut myöskään kohtaa jossa nämä hänen uskonnolliset mesenaatit ovat nyt jälkikäteen todella ottaneet yhteyttä ja pyytäneen anteeksi käytöstään. Joten kovasti valikoiva tuo on tuo sinun lukutaitosi todella....

• Anonyymi kirjoitti:

Ai niin jäi vielä kysymättä, että jos sinun mielestäsi ns. roskalehtien kirjoitukset ja tiedot ovat olleevt vääriä, niin miksi Kuustonen itse ei ole millään tavalla yrittänyt oikaista niitä? Miksi hän ei ole haastanut noita lehtiä oikeuteen herjaamisesta? Niinhän sinä varmasti olisit tehnyt. Osaatko vastata tähän?

• Anonyymi

Niin että on siis parempaa luottaa siihen "tietoon" jota hänen uskonnollisen kauden levyiltä pursuaa, vaikka hän on itse todennut että siellä on sellaista materiaalia mitä hän ei halua enää missään nimessä esittää?

Tämä saman logiikan mukaan sinä pidät esim Patrick Tiaisen uskonnollisen kauden saarnoja täytenä totena? Kuten sitä kuinka hän kesken bussimatkan pysähdyksen yhteydessä kertoi metsässä käydessään käyneensä itse asiassa taivaassa.

Jälkikäteen Tiainen on tunnustanut puhuneensa täyttä roskaa. Kuustonen taas on tunnustanut että uskonnollinen hihhulointi ja hengellinen väkivalta vei hänet kuilun partaalle. Sitä hän ryhtyi parantamaan alkoholilla ja ajautui alkoholisitiksi.

"Mikko Kuustonen kuului nuorena miehenä 8 vuotta ahdasmieliseen yhteisöön – paha olo tuntuu vieläkin. Mikko Kuustosen 5.4. ilmestyvä omaelämäkerta käy syvällä henkisen väkivallan syissä ja seurauksissa, jotka voivat olla niin vaarallisia, että vievät hengen."

https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/50ae55ef-a3a4-4712-b249-9f5c0028c930

Niin ja et lukenut myöskään kohtaa jossa nämä hänen uskonnolliset mesenaatit ovat nyt jälkikäteen todella ottaneet yhteyttä ja pyytäneen anteeksi käytöstään. Joten kovasti valikoiva tuo on tuo sinun lukutaitosi todella....

Hyppää voltti, tyhmyytesi ylittää kaikki standardit, miten ihminen voi olla kaltaisesi pökiö.
        En koe olevani siinä asemassa, että lähtisin ruotimaan kenenkään välejä ja kyllä, uskovat ovat yhtälailla vajavaisia kuin kuka tahansa ihminen, mutta sinut on laskettava kaikkien ulkopuolelle.

Sinun juttusi nimenomaan ovat valikoivia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gospel on niitä alamaailman juttuja, hirveää musiikkia!

• Anonyymi

Ei ollut muistini mukaan kräsäläinen. Jääköön nyt kaivelematta mikä oli. Kuustonen oli tavallaan hyvä sielunhoitajan hommassaan, vaikka vain 19, sanoo 20 vuotta häntä vanhempi nainen, joka olisi itse halunnut tehdä ko. työtä, mutta kun ei uskaltanut tehdä ratkaisua ja oli nainen.
      'Merkilliset ovat Herran tiet edelleenkin'. Kuustosen avioeroa ja naisjuttujaan ei tietenkään voi kristitty hyväksyä puhumattakaan siunaamisesta. Julkkikset ovat ottaneet muutkin kuin Kuustonen kummallisia vapauksia syntien suhteen ja toimivat kuin Hollywoodin elokuvatähdet 50 - ja 60 -luvuilla. Kyllä synti on edelleen turmiovalta ja tuhoaa harjoittajansa lopulta oli traumatisoitunut tai ei.
      Kristitty pyrkii antamaan anteeksi sydämestään rääkkääjilleenkin ja vaeltamaan uskossa ja armossa, niin kas kummaa, traumatkin väistyy vähitellen.

PKTNH

• Ei kirjoittaja ollenkaan käsittele sitä henkistä väkivaltaa, jota Kuustonen koki ? Ja jota hän "hoiti" alkoholin avulla.

• Anonyymi

Ei kirjoittaja ollenkaan käsittele sitä henkistä väkivaltaa, jota Kuustonen koki ? Ja jota hän "hoiti" alkoholin avulla.

Miksi kirjoitat tähän ketjuun? Eihän tässä ketjussa puhuta yleisestä politiikasta vaan tämä aihe liittyy jotenkin luterilaisuuteen. Jos haluat keskustella niin aloita uusi asiaton aloitus Trumpista tai persuista, mutta älä tule keskustelemaan luterilaisuudesta, koska se on tämän palstan nimi.

• Anonyymi

Onhan hänen vaimotkin eronneet . Tämä viimeinenkin olihan hänelläkin lapset toisen kanssa. Sitä ollaan taas syyttäjän kanssa liikkeellä. 😈

• Anonyymi

Korjaan siis vain 14 vuotta vanhempi eli toistakymmentä vuotta vanhempi.

Oikeaan uskoon voi Kuutonen yms. aina palata. Saihan hän nuorena palkaksi ponnahduslaudan / koulutuksen musiikkinsa huipulle ja maalliseen elämään. Maailmallisuus on sittemmin langettanut pois Jeesuksesta tai sitä uskoa ei silloinkaan ollut, spekuloin vaan.

PKTNH

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi kirjoitat tähän ketjuun? Eihän tässä ketjussa puhuta yleisestä politiikasta vaan tämä aihe liittyy jotenkin luterilaisuuteen. Jos haluat keskustella niin aloita uusi asiaton aloitus Trumpista tai persuista, mutta älä tule keskustelemaan luterilaisuudesta, koska se on tämän palstan nimi.

Kerro toki miksi muut saavat kirjoittaa tähän ketjuun mutta minä en? Ole sinä todella säälittävä pelle. Ei muuta voi todeta...

• Anonyymi

Kerro toki miksi muut saavat kirjoittaa tähän ketjuun mutta minä en? Ole sinä todella säälittävä pelle. Ei muuta voi todeta...

Tämä on luterilaisuus-palsta, joten uskovaiset saavat kirjoittaa tänne, mutta ei ne, joilla ei ole mitään sidosta luterilaisuuteen. Pitää tietää mistä kirjoittaa eikä vain trollata koska ei tiedä mistään mitään.

• Anonyymi

Minä olen hyvin iloinen siitä että Mikko pääsi eroon tuosta kräsäsläis-räsäsläislahkosta mikä yrittää tuoda omaa genitaaliteologiaansa luterilaisuuden nimissä luterilaiseen kirkkoon. Itsellänikin on ollut vaastaavia vastenmielisiä kokemuksia samassa uskonliikkeessä mikä mainostaa nykyisin itseään palvelusäätiönä.
      Merkillistä toisten ihmisten kyttäämistä miten nämä käyttävät sukupuolielimiään, ratkaisuntekemisiä, avioliittoon painostamista, Jeesus sitä ja Jeesus tätä. Sama jatkuu nyt homojen demonisoimisena ja riivaajien ulosajamisina yms.
      Hienoa että Mikko pääsi eroon siitä porukasta. Moni on joutunut psykiatriseen hoitoon ja vieläkin pahempaakin on tapahtunut.

• Anonyymi

Valehtelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet.

Olette niin oman itsekkyytenne pauloissa ettette edes ole huomannut mitä porukassanne on tapahtunut.

• Anonyymi

Hellareissa on vääriä henkiä budhasta kuin syytetään ikäänkuin lestat ettei mikään ole sovitettu vaikka miten puhuvat mitäkin Raamatun lausekoteloita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette niin oman itsekkyytenne pauloissa ettette edes ole huomannut mitä porukassanne on tapahtunut.

Kiitos samoin.

• Anonyymi

Eiköhän Mikko Kuustosen usko ole hänen oma asiansa.

• Anonyymi

Mikko on tuonut sen esiin kirjassaan hyvin rehellisesti muillekin. Kiitos siitä. Parhaita tyyppejä ovat nämä jotka ovat kokeneet uskonsa kariutuneen. Heidän kanssaan on mukava keskustella koska he ovat oppineet ajattelemaan omilla aivoillaan aivopesun sijasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikko on tuonut sen esiin kirjassaan hyvin rehellisesti muillekin. Kiitos siitä. Parhaita tyyppejä ovat nämä jotka ovat kokeneet uskonsa kariutuneen. Heidän kanssaan on mukava keskustella koska he ovat oppineet ajattelemaan omilla aivoillaan aivopesun sijasta.

Aamen, olen kuunnellut Kuustosen musiikkia ihan alusta saakka, ensimmäinen lp oli; Jää kuuntelemaan, joka tuottaja oli Juha Kela, Anssi Kelan faija.
        Tuon lp,n nimeä kantava laulu kannattaa kuunnella youtubesta, miksei koko levy.
        Sittemmin oli myös solistina ko bändissä, kunnes aloitti itse säveltämään ja sanoittamaan omaa musiikkia.
        Q- Stone on Mikon perstama blues bändi ja kaikki valistuneet ihmiset tietävät bluesin ns. "juuri musiikiksi", joka on gospelia parhaasta päästä.

Jeesus sanoi vuorisaarnassa;
        Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.
        Matt. 5:12

Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen, olen kuunnellut Kuustosen musiikkia ihan alusta saakka, ensimmäinen lp oli; Jää kuuntelemaan, joka tuottaja oli Juha Kela, Anssi Kelan faija.
        Tuon lp,n nimeä kantava laulu kannattaa kuunnella youtubesta, miksei koko levy.
        Sittemmin oli myös solistina ko bändissä, kunnes aloitti itse säveltämään ja sanoittamaan omaa musiikkia.
        Q- Stone on Mikon perstama blues bändi ja kaikki valistuneet ihmiset tietävät bluesin ns. "juuri musiikiksi", joka on gospelia parhaasta päästä.

Jeesus sanoi vuorisaarnassa;
        Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.
        Matt. 5:12

Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä.

En näe että aloittajalla olisi ollut tarkoitusta arvostella Mikkoa millään tavalla. Arvostelun kohde oli Kansan Raamattuseura (KRS)

• Anonyymi

Ei ollut Kansan Raamattuseura, vaan Raamattuopisto
      Googlettamalla voi tarkistaa.

• Anonyymi

Samaa porukkaahan nuo ovat eli viidesläisiä/räsäsläisiä/trumpilaisia yms. Kauniaisten Raamattuopisto on juuri viidesläisen ideologian sikiämispaikka. Tämä uskonnollinen liike tuli Suomeen viime vuosisadan keskivaiheilla suoraan rapakon takaa luterilaisuudelle vieraine oppeineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa porukkaahan nuo ovat eli viidesläisiä/räsäsläisiä/trumpilaisia yms. Kauniaisten Raamattuopisto on juuri viidesläisen ideologian sikiämispaikka. Tämä uskonnollinen liike tuli Suomeen viime vuosisadan keskivaiheilla suoraan rapakon takaa luterilaisuudelle vieraine oppeineen.

Eivät ole mitenkään erityisemmin trumpilaisia.
        Keskusta-oikeistolaiset konservatiivit kannattavat keskimäärin enemmän republikaaneja. Trump valittiin esivaaleissa republikaanien ehdokkaaksi, eikä siihen voineet suomalaiset vaikuttaa. Presidentinvaaleissa oli kaksi pääehdokasta ja toisen valinnan pitäminen parempana, ei tarkoita sitä että pitäisi hänestä ja politiikastaan kaikessa.
        Yhdysvaltojen presidentinvaaleissa ei ole kyse vain yhdestä henkilöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattuopisto on tehnyt enenevissä määrin yhteistyötä muiden luterilaisten herätysliikkeiden ja järjestöjen kanssa, erityisemmin saman virkakannan omaavien kanssa, mutta myös muiden. Kansan Raamattuseuraa ei ole näkynyt juuri samaisissa yhteistyöhankkeissa mukana. Viime keväisessä yhteisessä kannanotossa koskien piispojen esitystä kahdesta rinnakkaisesta avioliittokäsityksestä ei näkynyt Kansan Raamattuseuraa, joka muutenkaan ei ota virallisesti eikä juuri julkisesti muutenkaan kantaa homosuhteisiin.
        Jopa seurakuntavaaleissa useat tunnetut kräsäläiset eivät ottaneet vaalikoneessa kantaa asiaan liittyvään kysymykseen, paitsi joku varovasti ja ympäripyöreästi.

• Anonyymi

onko sillä s ekehitysvammainen lapsi ?

• Anonyymi

En ole kuullut, että olisi.
        Eiköhän hänellä ole vain ne kaksi näyttelijöinä tunnettua tytärtään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      3142
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1809
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      146
      1774
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      1628
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      77
      1554
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      336
      1448
    7. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      77
      1271
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      20
      1258
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1092
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1075
    Aihe