on rankkaa...Nukahdin kotiin tultuani sohvalle ja nyt niin nuukahtanut olo...Ihan kaipais kunnon depattia,mut ei sellaista,kuin sunnuntaina:o)))
Heips kaikille...Kyl toi työ
9
525
Vastaukset
- muukaan
taas täällä!Nyt ei jaksa puulle huutaa! Ei tuu skapaa!
- quistis
en jaksakkaan,mut sitten taas nuonnempana...Niinhän...vaik syksyllä:o)))
- kippari1
varmaan on niin rankkaa vaikka en ollutkaan duunissa et olen ihan finaalissa;=)No onhan tässä juostu kokopäivä kaikkia asiaoita:=))
- XNeitiX
Kieltämättä tänään oli rankka työpäivä mut en luovuttanu ku aloin leipoon ja se väsymys meni ohi..
Nyt vois alkaa vääntyyn sänkyyn..
Hyvät yöt.. ;) - jeffjeff
aivoon tosi paljon:o(((
ei taida täältäkään apuja sinulle tulla kun tää
suomi24 ei vaan tykkää pelittää vai onko minussa
vika kun en saa viestejä lähtemään:o(((
voihan syy olla siinäkin että taas kerran tulee
vettä taivahan täydeltä ja jyrisee:o((( - Dr.Swan
Olkaa iloinen ettette ole huuhaan lääkäri asemalla työssä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S
Kirjoitin Teille juuri viikon mittaisen sairas loman ,murtuneen varpaanne vuoksi,eli voitte nyt hieman levätä.
Teidän
Dr .Swan - jeffjeff
hänelle hyvää yötä ja kauniita unia:o)))
- volvoboost
depatti? en ole ikinä kuullutkaan moisesta.
..tänään en laiskottele.. niin paljon tekemistä..
sormeni syyhyävät päästä tekemään luovia hommia..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841339- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594