Auttaisiko mielialalääkkeet kun olen lukenut että ne vie halut. En halua siis haluta. Olen ruma nainen.
Mikä auttaisi että ei olisi seksuaalisia haluja
70
760
Vastaukset
Mielialalääkkeet pitää serotoniinitasoja ylhäällä, niin se vaikuttaa suoraan haluihin vähentävästi ja vaikeuttaa miehillä, ehkä naisillakin orkun saamista.
- Anonyymi
Minulla on halut olleet vähissä jo yli kymmenen vuoden ajan. Se tekee elämän helpommaksi.
- Anonyymi
Eihän ne mielialalääkkeet ulkoiseen kauneuteen auta. Eli ei ne tee naisesta kaunista jos on ruma.
- Anonyymi
Sinä olet sisäisesti todella ruma ihminen, jos itse rämän naisille katkeran jutut tosissaan. Parempaa jatkoa vielä kerran👍
- Anonyymi
masennus lääkeet vie haluja onkin verran,
- Anonyymi
Mikset itse hoida? Ihan hyvin saa puutteen hallintaan. En alkaisi lääkkeitä vaivaan napsimaan.
Ei mitään lääkkeitä kannata syödä. Mä en nyt oikeen ymmärrä miks kukaan haluais noi halut pois. Taitavat kädet ja hyvä mielikuvitus auttaa asiaa. Seksuaaline tarve on kaiken lisäks vielä helppo tyydyttää. Verrattuna vaikka nälkään. Ensin painat tuntikausia töitä, että saat rahaa, sitten raahaudut väsyneenä kauppaan, jossa tuotteet on sijoitettu mielivaltaisesti, ilman mitään logiikkaa pitkin hallia. Sitten raahaudut kotiin ja pääsetkö syömään. No et, vaan sitten vielä keitetään perunoita ja muuten kokkaamaan. Ja sama joka päivä. Puhumattakaan asumisesta, jossa istut tuntikausia yhtiökokouksessa. Niin loppujen lopuks seksuaalinenntarve on ihan älyttömän helppo tyydyttää.
- Anonyymi
Ei siihen tarvita toista ihmistä, jos joskus harvoin on haluja.
Anonyymi kirjoitti:
Ei siihen tarvita toista ihmistä, jos joskus harvoin on haluja.
Ei tietenkään tarvita. Mä en vaan ymmärrä miksi tolle seksuaaliselle tarpeelle pistetään niin suurta painoa. Kun taas joku nälkä, kun se tuppaa tulla joka päivä.
- Anonyymi
Tämä tietenkään ei kandee tehdä; ottaa vauhtia ja juoksee päin puuta.
Se nimittäin sattuu. Mutta voi käydä niin, että tajusin lähtee, niin silloinhan eivät vietit vingu. Korkeintaan potilas. Tai kyse on tinnituksesta....
Vilma
Eikö aina sanota joka käänteessä, että ole sellainen kuin olet.No työ on yksi hyvä viettien tappaja. Ainakin seksuaalinen unohtuu ja jos oikein tekee, ei tunne nälkääkään.
Työn filosofiaa välillä lueskelen. Siinä noi tarpeet: syöminen, suoja ja seksi on niputettu yhteen. Niin siks mulla rönsyilee nää tekstit vähän.
- Anonyymi
Ei kun kunnon kumikulli hankintaan ja säästöpakkaus pattereita ja kone käyntiin.
- Anonyymi
Taidat olla aloituksen kirjoittanut mies, joka on katkera jopa pöristimille
- Anonyymi
Paha haju vie seksihalut. Monesti olen tämän huomannut.
- Anonyymi
Nohankit miehen ja sekstaatte kunnolla tai itsetyydytät eli monta orgasmia perä perän jälkeen niin ei muutamaan tuntiin tee mieli
- Anonyymi
Ei niitä hankita kuin maitoa kaupasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä hankita kuin maitoa kaupasta
Kyllä niitä hankitaan helpommin kuin maitoa kaupasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä hankitaan helpommin kuin maitoa kaupasta
Ja maidon joudut hakeen kaupasta ja kantaa sen kotiin mut miehen pyydät luoksesi kahville ja jos natsaa niin annat sille pusuja ja suukkoja niin mies on sinun ja jos haluat että mies on varmasti sinun iki omasi niin annat sen pussailla pimppiäsi niin sinulla on iki oma maidon kantajasi ja pussaus kaverisi
- Anonyymi
Saatko miespuolinen aloittaja edes puoliheijaria tällä itsellesi sanailulla, vai onko kuin keitetty spagetti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko miespuolinen aloittaja edes puoliheijaria tällä itsellesi sanailulla, vai onko kuin keitetty spagetti?
Nyt taisi ”joku” taas loukkaantua guben puolesta ja kovasti.., eiku lujasti. Kyl se siitä vielä nousuksi muuttuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt taisi ”joku” taas loukkaantua guben puolesta ja kovasti.., eiku lujasti. Kyl se siitä vielä nousuksi muuttuu
Tässä voisi olla kyse kenen tahansa pippelistå1 nyt kokousta koolle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä voisi olla kyse kenen tahansa pippelistå1 nyt kokousta koolle
Voimia ny kovasti gagge
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimia ny kovasti gagge
Muista kuunnella raivon vallassa keinottomana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja maidon joudut hakeen kaupasta ja kantaa sen kotiin mut miehen pyydät luoksesi kahville ja jos natsaa niin annat sille pusuja ja suukkoja niin mies on sinun ja jos haluat että mies on varmasti sinun iki omasi niin annat sen pussailla pimppiäsi niin sinulla on iki oma maidon kantajasi ja pussaus kaverisi
Mene psykiatrilta kysymään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣 m
Miksi et halua haluta? mistä sellainen tunne tulee? ulkonäkö ei liity seksuaalisiin haluihin itsellään mitenkään ja ne pystyy tyydyttää ilman toista ihmistä, silleen teknisesti ottaen.
Ei kai tuohon mitään taikakeinoa ole olemassakaan. Seksuaalisuus on osa ihmisyyttä ja sitä myöten ihmisellä on myös seksuaalisia tarpeita. Se ei ole millään tavalla ulkonäköön sidonnainen asia enkä oikein ymmärrä, miksi tunnut liittävän ulkonäön seksuaaliseen halukkuuteen.
Kaikilla on oikeus seksuaalisuuteensa, ihan jokaisella meistä. Jos kuitenkin seksuaaliset tuntemukseet aiheuttavat jotain ahdistusta, niin asiasta voisi käydä keskustelemassa seksuaalisuuteen perehtyneen terapeutin kanssa. Jo se, että asiasta avautuu jollekin, voi auttaa samaan ajatukset kohdilleen tämän asian kanssa.- Anonyymi
Eiköhän tuossa aloittaja ole mies, jonka tarkoituksena on sanoa ettei nainen, ainakaan ”ruma” nainen, saisi olla minkäänlainen seksuaalinen olento. Silkkaa misogyniaa siis.
Ei varmasti ole naisen aloitus.!🤔
Taas täällä siis arvostellaan naisia😔 Saat olla minkä näköinen vaan silti voi aina jonkun mielestä olla haluttava ja kaunis..
Ehkä hieman pohdin tässä miksi, et anna lupaa itsellesi haluta? Mitä pahaa siinä on?- Anonyymi
Rumuus ei ole este seksin harrastamiseen toisen ihmisen kanssa. Itsetyydytys on hyvää seksiä.
Kuulehan ätmi, sinäkin taidat oikeasti huudella enemmän äidin kuin seksin perään.
xLiner - Anonyymi
Minulla ainakin e-pillerit oli tuohon tarkoitukseen aivan loistavia. Ei olis voinut vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi
Halut on vähän kuin sairastettu vesirokko.
Kerran podettu, säilyy muistissa.
Vilma - Anonyymi
Jos oolet neitsyt niin aseksualosoituminen ei voi olla kovin pitkässä kuusessa saati kiven alla. nainenhan syttyy kuulemastaan, lähinnä aki kehuista. jos siis korva viettelee niin pitäskö ne raapasti irti. Vnahapoikana minä voisin taas raapasti simät päästä niin ei tarvisi nähä naisia koska naisentarve syntyy näkemisestä ja pahat viettelysilmät olisi poistettava ettei joudu kiusaukseen
- Anonyymi
Kaikkien maallisten tarpeiden tyydyttely on pelkkää himonsiirtoa. Nälkä tulee aina uudestaan, vedenhimo myös, unentarve kans, panetuskin.
Mä oon just sitä mieltä, että fyysiset tarpeet voi kyllä nivota yhteen. Mutta silti vain yksi tarve hoituu nopeasti pois ja vielä omalla kädellä. Eikä ois hienoo jos nälkäkin lähtis yhtä helposti.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mä oon just sitä mieltä, että fyysiset tarpeet voi kyllä nivota yhteen. Mutta silti vain yksi tarve hoituu nopeasti pois ja vielä omalla kädellä. Eikä ois hienoo jos nälkäkin lähtis yhtä helposti.
Mene sinne tranukivelle vai mikä se ny olikaan?
- Anonyymi
Avioitumishimo siirtyy yhellä tumputuksella aina 2-3 viikkoa eteepäi. Jos ei kestä yksi nii ei tartte hakata viettelykäsiään irti ja mennä naimisiin vaan voi kuolettaa himonsa väliaikasesti niin pääsee naistenajattelemisesta eroon ainaki hetkeksi ja voi tehä jotain tolkullista ja aikaansaada taas jotain
- Anonyymi
Aikanaan (olin silloin 22 v) kyselin lääkäriltä "reseptiä" seksuaalisen halukkuuden poistoon, lekuri kertoi noin niiku periaatteessa voivansa/tietävänsä lääkityksen asiaan, mutta ei suostunut kirjoittamaan nappeja ko. tarkoitukseen, oli sitä mieltä, että haittavaikutukset olisivat paljon suuremmat kuin saavutettu hyöty, kaiketi samasta syystä muutkin lääkärit (2) kieltäytyivät reseptejä kirjoittamasta.
Jostain hormonihoidosta lienee ollut kyse ?
T : Mies 40+ - Anonyymi
Hormonit vaikuttaa, mutta ei niitä pilan päin pidä hankkia. Ei kyllä mielenterveyslääkkeitäkään. Itse syön Duloxetinia pääasiassa krooniseen kipuun, sitä hillitsemään mutta vaikuttaa se mun korvienväliinkin suopeasti. En ole niin alavireinen, mutta seksuaaliset jutut loistaa myös poissaolollaan tämän myötä kokonaan. Ei ole haluja, eikä niitä ollu aiemminkaan kun satunnaisesti.
Se mitä niitten käytön jälkeen sitten tapahtuu, niin eos. Palautuuko. Haluja on kellä on, niitä voi koittaa hillitä psyykkaamalla.
Jasu- Anonyymi
Eikö nykyään joku lääkevalmistaja kykenisi kehittämään valmisteen joka veisi seksihalut ilman haittavaikutuksia ?
Lääkefirman osakkeenomistajilla tulot lisääntyisivät kummasti, lääkefirmat toimikaa ! Anonyymi kirjoitti:
Eikö nykyään joku lääkevalmistaja kykenisi kehittämään valmisteen joka veisi seksihalut ilman haittavaikutuksia ?
Lääkefirman osakkeenomistajilla tulot lisääntyisivät kummasti, lääkefirmat toimikaa !Mä en kyllä ymmärrä miks te ne halut haluatte pois. Ootteks te jotain uskovaisia. Seksuaalisuushan on irrotettu lapsen teosta jo aikaa sitten. Kato kädellä ja sydämellä.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mä en kyllä ymmärrä miks te ne halut haluatte pois. Ootteks te jotain uskovaisia. Seksuaalisuushan on irrotettu lapsen teosta jo aikaa sitten. Kato kädellä ja sydämellä.
Ymmärrät kyllä, et vain ole ymmärtävinäsi.
Minulla ainoa mahdollisuus saada seksiä on maksulliset naiset, niin paljon helpompaa ja halvempaa olisi napata pilleri päivässä ja lopettaa kokonaan kaikki ajatukset seksistä, lomaillakin voisi mennä muualle kuin Hollantiin tai Thaikkulaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkefirman osakkeenomistajilla tulot lisääntyisivät kummasti, lääkefirmat toimikaa !Varmaan kaikkea on kehitetty, kuohintakin. Mutta tuskin niitä määrätään muille, kun pedofiileille tms. Implantteja ihon alle.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kaikkea on kehitetty, kuohintakin. Mutta tuskin niitä määrätään muille, kun pedofiileille tms. Implantteja ihon alle.
JasuKemiallinen kastraatio. Voihan lääkärin kanssa jutella aiheesta.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemiallinen kastraatio. Voihan lääkärin kanssa jutella aiheesta.
JasuKyselin marsun kastraatiota, vaikken ole aikeissa moiseen ja tuli vastaus, että kaikissa paikoissa ei enää leikellä. Käytetään implanttia. Sitten nyt googlasin ja löysin.
https://yle.fi/aihe/a/20-49510
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemiallinen kastraatio. Voihan lääkärin kanssa jutella aiheesta.
JasuJuteltu on, lekuri näki haittojen olevan hyötyä suuremmat, perustelut oli kunnolliset, kaikkea "ikävää" olisi kuulemma odotettavissa jos pitkäkestoinen lääkitys aloitettaisiin, no, asian kanssa on pärjätty jo yli 20 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrät kyllä, et vain ole ymmärtävinäsi.
Minulla ainoa mahdollisuus saada seksiä on maksulliset naiset, niin paljon helpompaa ja halvempaa olisi napata pilleri päivässä ja lopettaa kokonaan kaikki ajatukset seksistä, lomaillakin voisi mennä muualle kuin Hollantiin tai Thaikkulaan...Eihän tuossa ongelmana ole seksuaaliset halut vaan seksiaddiktio > maksulliset naiset. Ihan eri juttuja.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juteltu on, lekuri näki haittojen olevan hyötyä suuremmat, perustelut oli kunnolliset, kaikkea "ikävää" olisi kuulemma odotettavissa jos pitkäkestoinen lääkitys aloitettaisiin, no, asian kanssa on pärjätty jo yli 20 vuotta.
Okei, luultavasti onkin noin. Kaikilla lääkkeillä on ne sivuvaikutuksetkin. Lääkebisnes kyllä mieluusti tekee rahaa ihmisillä, mutta hyvä jos lääkäri ajattelee asiakasta.
Jasu
- Anonyymi
Kertoisitko juurisyyn mikset halua haluta?
- Sheena- Anonyymi
Kerronpa kun kysyt. Sinä et tietenkään edelleenkään ole tajuavinasi, mutta yritetään :
En kertaakaan päässyt edes aloittamaan keskustelua naisten kanssa, saatikka minkäänlaista seurustelujuttua, yritystä minulla oli kyllä.
No, kun noin 6 vuotta "hakkaa päätänsä seinään" asian kanssa, niin on pikkuhiljaa pakko alkaa uskoa että en naiselle mitenkään kelpaa, siksi totesin tuon halun täysin tarpeettomaksi jopa haitalliseksi, mitä järkeä on yrittää baareista, deittisovelluksista tai muualtakaan, tulos oli etukäteen täysin selvä nolla.
Ilman tuota halua tuokin ajan olisi voinut käyttää hyödyllisemmin, samoin maksullisten kanssa, meni aikaa turhuuteen, vieläpä maksoin siitä...
Addiktio...? No jos kerran vuodessa käy Thaikkulassa, niin "addiktio" ei mielestäni ole kovinkaan hallitsevana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerronpa kun kysyt. Sinä et tietenkään edelleenkään ole tajuavinasi, mutta yritetään :
En kertaakaan päässyt edes aloittamaan keskustelua naisten kanssa, saatikka minkäänlaista seurustelujuttua, yritystä minulla oli kyllä.
No, kun noin 6 vuotta "hakkaa päätänsä seinään" asian kanssa, niin on pikkuhiljaa pakko alkaa uskoa että en naiselle mitenkään kelpaa, siksi totesin tuon halun täysin tarpeettomaksi jopa haitalliseksi, mitä järkeä on yrittää baareista, deittisovelluksista tai muualtakaan, tulos oli etukäteen täysin selvä nolla.
Ilman tuota halua tuokin ajan olisi voinut käyttää hyödyllisemmin, samoin maksullisten kanssa, meni aikaa turhuuteen, vieläpä maksoin siitä...
Addiktio...? No jos kerran vuodessa käy Thaikkulassa, niin "addiktio" ei mielestäni ole kovinkaan hallitsevana.- sivusta
Naiselle vai naisille et kelpaa?
Eikö se ole kuitenkin ole niin, ettei naiselle löydy niin helposti naisia mistään?
Tämä on vaan niin kaukana kaikesta mitä tiedän. Naiset noin ylipäätään tulevat seksiaalisuutensa kanssa toimeen helposti sulkeutumalla sen ulkopuolelle. Halujakin voi olla enemmän, muttei mitään pakkoa käyttää niitä keneenkään. Siksi tunnut epätavalliselta tai ainakin sellaiselta, jota en ole kohdannut koskaan. Varmaan pidät kysymyksiäni täysin tyhminä, mutta tässä asiassa todellakin tietämätön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- sivusta
Naiselle vai naisille et kelpaa?
Eikö se ole kuitenkin ole niin, ettei naiselle löydy niin helposti naisia mistään?
Tämä on vaan niin kaukana kaikesta mitä tiedän. Naiset noin ylipäätään tulevat seksiaalisuutensa kanssa toimeen helposti sulkeutumalla sen ulkopuolelle. Halujakin voi olla enemmän, muttei mitään pakkoa käyttää niitä keneenkään. Siksi tunnut epätavalliselta tai ainakin sellaiselta, jota en ole kohdannut koskaan. Varmaan pidät kysymyksiäni täysin tyhminä, mutta tässä asiassa todellakin tietämätön.Niin, ehkä naiset voivat "sulkeutua sen ulkopuolelle."
Itse olisin vain kaivannut turvallista ja terveellistä tapaa saada itseni seksin suhteen täysin haluttomaksi, seksihaluttomuuden edut kerroin jo aiemmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ehkä naiset voivat "sulkeutua sen ulkopuolelle."
Itse olisin vain kaivannut turvallista ja terveellistä tapaa saada itseni seksin suhteen täysin haluttomaksi, seksihaluttomuuden edut kerroin jo aiemmin.Harmillista, että tarvitset tuohon naista... mutta en tarkoita että olisin mies. Ei tuota voi siten voi kai ratkaista, muuten kun olet jo ratkaissut.
Kerran on sattunut itselleni niin, että tunsin olevani niin kyllästynyt itseeni, etten halunnut auttaa itse itseäni. Ei siitä mitään vahinkoa ollut, ajattelin vain, että tähän siis on tultu...
Mutta juu, nainen tarvitsisi miehen, mutta se ei voi olla mikä tahansa mies, eikä nainenkaan saa mitä tahansa miestä..
En yleensä näitä edes niin paljon mieti, kuin täällä mietitään. Taisin vähän myös erehtyä mistä tässä puhuttiin... Varmaan arvasitkin, ettei kukaan osaa auttaa tai neuvoa, mutta illan jatkoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Addiktio...? No jos kerran vuodessa käy Thaikkulassa, niin "addiktio" ei mielestäni ole kovinkaan hallitsevana.Seksuaaliset halut ovat omia haluja/tarpeita ja ne ovat sitä myös silloin, kun ei ole parisuhteesta tai mistään seksisuhteestakaan mitään tietoa.
Tilanteesi kuvastaa lähinnä sitä, ettet ole sinut itsesi - mielesi ja kehosi kanssa. Ja kun näin on, ei ole mikään ihme, että tunnet naisten kanssa "hakkaavasi päätä seinään". Parisuhteessa on välttämätöntä ymmärtää itseään ymmärtääkseen kumppaniaan. Kukaan ei halua kumppania, joka hakee toisesta vain omien halujen tyydyttäjää - tarvitaan erityisesti henkisyyttä.
Yhteys seksuaalisuuteesi on katkennut. Ja jos muutoin nauttisit elämästä, keskittyisit itseesi kokonaisvaltaisesti (unohda Thaikkula, baarit..), sinua ei seksuaaliset halut häiritsisi, vaan pitäisit niitä täysin luonnollisena ihanana asiana, ja myös itsetyydytystä suurena nautintona.
Unohda lääkkeet. Ota elämästäsi ja seksuaalisuudestasi ilo irti. Tie muutokseen käy oman mielen ja kehon kautta. Opettele aistillisuutta, tutkiskele itseäsi, hae tasapainoa, mielenrauhaa.
Suosittelen meditaatiokurssia Suomessa.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksuaaliset halut ovat omia haluja/tarpeita ja ne ovat sitä myös silloin, kun ei ole parisuhteesta tai mistään seksisuhteestakaan mitään tietoa.
Tilanteesi kuvastaa lähinnä sitä, ettet ole sinut itsesi - mielesi ja kehosi kanssa. Ja kun näin on, ei ole mikään ihme, että tunnet naisten kanssa "hakkaavasi päätä seinään". Parisuhteessa on välttämätöntä ymmärtää itseään ymmärtääkseen kumppaniaan. Kukaan ei halua kumppania, joka hakee toisesta vain omien halujen tyydyttäjää - tarvitaan erityisesti henkisyyttä.
Yhteys seksuaalisuuteesi on katkennut. Ja jos muutoin nauttisit elämästä, keskittyisit itseesi kokonaisvaltaisesti (unohda Thaikkula, baarit..), sinua ei seksuaaliset halut häiritsisi, vaan pitäisit niitä täysin luonnollisena ihanana asiana, ja myös itsetyydytystä suurena nautintona.
Unohda lääkkeet. Ota elämästäsi ja seksuaalisuudestasi ilo irti. Tie muutokseen käy oman mielen ja kehon kautta. Opettele aistillisuutta, tutkiskele itseäsi, hae tasapainoa, mielenrauhaa.
- SheenaAuttaisiko hassuheinä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksuaaliset halut ovat omia haluja/tarpeita ja ne ovat sitä myös silloin, kun ei ole parisuhteesta tai mistään seksisuhteestakaan mitään tietoa.
- SheenaKiitokset näkökulmastasi parahin Sheena.
En mielestäni kuitenkaan kertonut seksuaalisen halukkuuteni olevan ongelma, ennemminkin pohdin sitä aikaa joka haaskaantuu tuon halun takia, se on siis osaltani täysin turhaa, vaikkei seksuaalisen halukkuuteni toteuttamiseen menisi kuin 60 sekuntia vuoden aikana, niin silti se on turha "aika-/rahankulu menoerä.
Jos ns. toimivaa "Jarrua" saisi reseptivapaasti, ilman haittavaikutuksia niin sitä nappailisin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitokset näkökulmastasi parahin Sheena.
En mielestäni kuitenkaan kertonut seksuaalisen halukkuuteni olevan ongelma, ennemminkin pohdin sitä aikaa joka haaskaantuu tuon halun takia, se on siis osaltani täysin turhaa, vaikkei seksuaalisen halukkuuteni toteuttamiseen menisi kuin 60 sekuntia vuoden aikana, niin silti se on turha "aika-/rahankulu menoerä.
Jos ns. toimivaa "Jarrua" saisi reseptivapaasti, ilman haittavaikutuksia niin sitä nappailisin..Ongelma on vain ajattelussasi... Ongelma poistuu, kun lakkaat ajattelemasta seksuaalista haluasi turhana ajan ja rahan menoeränä 🤷♀️
- Sheena
- Anonyymi
minulla ei olisi mitään himoja ja runkkaamista vastaan mutta kun siintä tulee aina rankkua, itseinhoa, epäonnea ja morkkista niin olen oppinnut jopa vihaamaan orgasmia, niin mukavalta kuin se hetken tuntuukin
- Anonyymi
No nii, piti sitten runkata noufäpättyäni 4 viikkoa. Sentään tein sen pitkin hampain
- Anonyymi
Täytyy vaan vihata jotain jatkuvasti. Viha tappaa ilon ja himon sekä tuo rampauttavan syyllisyyden joka estää nauttimasta mistään
- Anonyymi
Ikävuodet kyllä aikanaan hoitavat tuon ongelman. Tai ainakin niin mulle kävi.
- Anonyymi
Avioliitto taitaa olla varmin keino lopettaa naiselta halut.
- Anonyymi
Se on se varmin juttu, varsinkin kun "lapsiluku on täynnä"
- Anonyymi
Varsinkin kun mies heittäytyy sellaiseksi joka ei tee kotona yhtään mitään, ei käy kaupassa, ei hoida lasta , ei vie edes sitä roskapussia .....makaa vaan sohvalla telkkaria tuijottamassa ja kaiken mahdollisen sälyttää vaimon harteille.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa.
- Sheena
- Anonyymi
No ei se kyllä kaunis näky ole, opettele meikkaamaan tyttöilijä
- Anonyymi
Palstan oma romutyttöilijä
- Anonyymi
Käytät jotain pilsuja, viakraa tms. Niin eiköhän ne himot heräile
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574