Miten yleistä on että lääkäri tiuskii potilaalleen? Ja vielä yksityinen? Mä olen vähän hämmentynyt, kun aiemmin mukava lääkäri on muuttunut äyskiväksi ja etäiseksi. Olen joutunut käymään hänen vastaanotollaan muutamaan otteeseen, ja vaikka lääkärikäyntejä ei voi koskaan sanoa miellyttäväksi, niissä on aina ollut mukana huumoria. Nyt ei enää, kahden viimeisen käynnin yhteydessä on ennemminkin tuntunut että käyn hänen hermoilleen. Mistään asiattomista käynneistä ei ole kyse, eikä siitä että vaatisin hoitoja tai lääkkeitä joita en tarvitse.
En mielelläni vaihtaisi lääkäriä koska hoidossa sinänsä ei ole ollut mitään vikaa, ja hän tuntee historiani. Lääkäri-potilas-suhde tuntuu vaan ottaneen osumaa jostain, enkä tiedä yhtään että mistä.
Tiuskiva lääkäri?
8
99
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkärikin on vain ihminen. Ehkä omia huolia?
- Anonyymi
Tottakai lääkärikin ovat vain ihmisiä, mutta että lääkärin omat henkilökohtaiset ongelmat eskaloituisivat muutaman viikon välein saman potilaan yhteydessä? Tai mistä minä tiedän, voihan kyseinen lääkäri tiuskia viikkotolkulla kaikille potilailleen.
Ehkä ensi kerralla ärähtelen takaisin. Siitä varmaan seuraa hankalan potilaan merkintä johonkin.
- Anonyymi
Entä suoraan Haistattava lääkäri?
- Anonyymi
Haluaa saada sinut nyt vaan niskoiltaan, kukapa sitä nyt epakohteliaalle maksaisi vaivojensa kuuntelemisesta.
- Anonyymi
Voihan tuo olla, en vaan tiedä miksi näin olisi kun minun nähdäkseni mikään ei ole muuttunut. Ärsyttää vaan alkaa selittämään samoja asioita uudelle lääkärille jos seuraava kertakin on yhtä nihkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan tuo olla, en vaan tiedä miksi näin olisi kun minun nähdäkseni mikään ei ole muuttunut. Ärsyttää vaan alkaa selittämään samoja asioita uudelle lääkärille jos seuraava kertakin on yhtä nihkeä.
Onko pomo soittanut ja kysellyt, jos on työterveyslääkäristä kyse? Tai sitten diagnoosisi on epäselvä, lääkäriä kyrsii kun olet taas siinä, luulee, että keksit oireesi. Ite vuosia olin yhden sairauden takia aina flunssassa (keliakia), lämpöä päivittäin monta vuotta 37,3-5, mutta kesti kolme vuotta löytää syy, työterveyslääkärin mielestä oli vain mun normaali lämpötila tuokin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pomo soittanut ja kysellyt, jos on työterveyslääkäristä kyse? Tai sitten diagnoosisi on epäselvä, lääkäriä kyrsii kun olet taas siinä, luulee, että keksit oireesi. Ite vuosia olin yhden sairauden takia aina flunssassa (keliakia), lämpöä päivittäin monta vuotta 37,3-5, mutta kesti kolme vuotta löytää syy, työterveyslääkärin mielestä oli vain mun normaali lämpötila tuokin.
Erikoislääkäri, ja diagnoosi on selvä. Kyseessä on siihen liittyvät kontrollikäynnit, eli mistään keksityistä oireista ei ole kyse. Mene ja tiedä mikä kyseistä lääkäriä on alkanut risomaan, mutta kaipa tuota pitää äänestää jaloillaan jos sekä oma että ilmeisesti lääkärin olo on hankala vastaanotolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoislääkäri, ja diagnoosi on selvä. Kyseessä on siihen liittyvät kontrollikäynnit, eli mistään keksityistä oireista ei ole kyse. Mene ja tiedä mikä kyseistä lääkäriä on alkanut risomaan, mutta kaipa tuota pitää äänestää jaloillaan jos sekä oma että ilmeisesti lääkärin olo on hankala vastaanotolla.
Jos sillä on vaikeaa omassa elämässään, avioeroa, tms.
Sellaiset voi raastaa hermoja. Potilaille ei pitäisi näyttää huonotuulisuutta, mutta ei kaikki pysty sitä peittelemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264741- 162246
- 1942099
- 1071476
- 811397
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766