2.Korinttolaiskirje:
3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme samankuvan kaltaisiksi
kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.
1.Johanneksen kirje:
3:2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.
Ilmestyskirja:
3:21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.
1.Korinttolaiskirje:
6:2 Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?
6:3 Ettekö tiedä, että me tulemme tuomitsemaan enkeleitä, emmekö sitten maallisia asioita?
Lukekaa itse.
ETTEKÖ TIEDÄ, ETTÄ ME TULEMME TUOMITSEMAAN ENKELEITÄ ?!
53
229
Vastaukset
- Anonyymi
..., emmekä sitten lähimmäisiämme? (eikä armoa niille anneta!)
- Anonyymi
Tavalliset syntisen kelvottomat jotka joka takauksessa kadotukseen matkaamme sinne valittuina, saamme sitten tuomita hyväosaisiksi itsensä korottaneita ja arvioida heidän kelvollisuuttaan Taivaan perilliseksi.
- Anonyymi
Niin? Miksi Herralle kelpaisi ihminen, jonka usko ei riitä ei hyväksymään kaikkia läheisiään ja jonka usko ei riitä olemaan kelvollinen kaikille läheisilleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin? Miksi Herralle kelpaisi ihminen, jonka usko ei riitä ei hyväksymään kaikkia läheisiään ja jonka usko ei riitä olemaan kelvollinen kaikille läheisilleen?
Toki hyväksymme kaikki ihmiset muttemme kaikkia heidän tekojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskommeko totuuden olevan kaikille yksi ja sama totuus, vai kahmimmeko omia totuuksiamme Herran antamista sanoista joita julistamme Herran antamana totuutena toisillemme itseämme korottaaksemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Herra hyväksyisi teidät tekoinenne, jos tekään ette hyväksy toisten tekoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Herra hyväksyisi teidät tekoinenne, jos tekään ette hyväksy toisten tekoja?
Niinpä? Jo pelkkä kielletyn hedelmän syöminen riitti Herran tahdon vastaisena tekona tekemään ihmisestä kelvottoman syntisen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä? Jo pelkkä kielletyn hedelmän syöminen riitti Herran tahdon vastaisena tekona tekemään ihmisestä kelvottoman syntisen..
Ja Luojajumalan omin sanoin ihminen tulikin tiedolla jopa jumalien kaltaiseksi?
! Löytyy 1.Moos.3:22
Ei kaikkia valheita kuulu uskoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Luojajumalan omin sanoin ihminen tulikin tiedolla jopa jumalien kaltaiseksi?
! Löytyy 1.Moos.3:22
Ei kaikkia valheita kuulu uskoa.Palstallahan on Uudestisyntyneiden Jeesuksen seuraajien toimesta todistettu lukuisia kertoja ettei Kaikkivaltias hyväksy luomiaan ihmisiä jotka eivät liity heidän herätysliikkeeseensä maksaviksi jäseniksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.
Kummasti nämä synnin hyväksyntää tuputtavat jatkuvasti koittaa sotkea näitä kahta erillistä asiaa toisiinsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska Jeesuksen sovitus. Herätys!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kuule ollut mikään "pelkkä" jonkun karkin napostelu. Se oli paljon enemmän mitä siinä tapahtui.
Lueppa vähän edes ajatuksella se syntiinlankeemus raamatusta, niin ei tarvitse ihmetellä. Samalla saatat ymmärtää myös miksi pelastus tulee juuri uskosta Jeesukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.
Kummasti nämä synnin hyväksyntää tuputtavat jatkuvasti koittaa sotkea näitä kahta erillistä asiaa toisiinsa.Syntiä ei voi kukaan ihminen hyväksyä keneltäkään, kaikki me olemme yhtä kelvottomia Raamatun Sanojen valossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska Jeesuksen sovitus. Herätys!
Onko siis Jeesuksen sovitustyön pilkkaamista, jos synnit anteeksisaanut tekee syntiä?
Missäs herätysliikkeessä noin on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kuule ollut mikään "pelkkä" jonkun karkin napostelu. Se oli paljon enemmän mitä siinä tapahtui.
Lueppa vähän edes ajatuksella se syntiinlankeemus raamatusta, niin ei tarvitse ihmetellä. Samalla saatat ymmärtää myös miksi pelastus tulee juuri uskosta Jeesukseen.Kielletyn hedelmän syöminenkö on vastaava synti kuin ihmisen murhaaminen kiduttamalla tai homostelu, puhumattakaan ettei maksa herätysliikkeesi jäsenmaksua?
- Anonyymi
"... tulette saamallanne kuninkaallisella vallallanne ..."
... tuomitsemaan enkeleitä?
VOI MIKSI ???
MIKSI ???
MIKSI ???
https://arkkikarkelot.blogspot.com/2015/09/suojelusenkeli.html?m=1
Armoa päivit heimot kaikki te.. te.. "pyhät ja pyhitetyt" (itse-)rakkaat pyhimykset ... ARMAHTAKAA EDES ENKELIT, ISTUESSANNE SIELLÄ JUMALAN VALTAISTUIMELLA!
Matteuksen evankeliumi:
19:28 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa.
Ilmestyskirja:
3:21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.
"annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen ... istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa."
Luukkaan evankeliumi:
22:29 ja minä säädän teille, niinkuin minun Isäni on minulle säätänyt, kuninkaallisen vallan,
...........
Tuomita enkeleitä?
VOI MIKSI ???
MIKSI ???
MIKSI ???
https://arkkikarkelot.blogspot.com/2015/09/suojelusenkeli.html?m=1- Anonyymi
Suomessa on maallinen Laki,jolla rikolliset tuomitaan! Uskonnon lait ovat voimassa teidän ,meidä omissa lahkoissa,niitä ei voida soveltaa kaikkiin toisia kohtaan tehtyihin rikoksiin!Jumala tuomitsee meidät kaikki,sit viimeisellä tuomiolla,ei ihminen!
- Anonyymi
No siksi, kun Paavali on tukehtua omaan ylemmyyden tunteeseensa, kun sanoi jo tuolloin ristiinnaulinneensa koko maailman itselleen. Ei kaikkea pidä uskoa.
- Anonyymi
Niin tuomitaan kun tuomitset, sanotaan. Ja sellainen tuomitseminen on joidenkin luonne. Eivät osaa katsoa peiliinsä ja elää omaa elämäänsä. Enkelitkään eivät voi auttaa.
Suomessakin on oikeuslaitos. Poliisi tutkii, epäillyn oikeusturva nousee tutkinna ajaksi ja riippumaton oikeusistuin antaa tuomionsa lakien ja aikaisempien oikeustapausten perusteella huomioiden tilanteen, tarkoituksellisuuden ja lieventävät asianhaarat.
Mitään Raamattuun perustuvaa oikeusistuinta ei ole olemassa, mutta oman tai toisten elämänilon voi sammuttaa. Koettaisitte nyt vaan elää vain omaa elämäänne. - Anonyymi
Mitä.pitää voittaa Jeesuksen sanoin?
- Anonyymi
Jos te ette tiedä mitä voitetaan, niin mistä te tiedätte mistä enkeleidtä on kyse, kun Jeesus tuomiolla laittaa Saatanan enkeleineen tuliseen helvettiin ja ilmestyskirja 12 kertoo myös Saatanasta enkeleineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos te ette tiedä mitä voitetaan, niin mistä te tiedätte mistä enkeleidtä on kyse, kun Jeesus tuomiolla laittaa Saatanan enkeleineen tuliseen helvettiin ja ilmestyskirja 12 kertoo myös Saatanasta enkeleineen.
Jeesus itse myöntää olleensa se taivaasta alas heitetty enkeli Kointähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MITÄ PITÄÄ VOITTAA JEESUKSEN SANOIN, ETTÄ PÄÄSEE TAKAISIN PARATIISIIN?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jesaja:
7:14 Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
7:15 Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä, jolloin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän;
7:16 sillä ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, tulee autioksi maa, jonka kahta kuningasta sinä kauhistut.
Hebrealaiskirje:
5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jesaja:
14:12 Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!
2.Pietarin kirje:
1:19 Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne.
Ilmestyskirja:
22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti." - Anonyymi
Jeesuksen tekstiä ei ole näissä kummassakaan. Lopeta luikertelemasta.
MITÄ JEESUKSEN SANOIN PITÄÄ VOITTAA? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jesaja:
14:12 Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!
2.Pietarin kirje:
1:19 Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne.
Ilmestyskirja:
22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."Kointähti, Venus, Lucifer on Kristus, ei Jeesus, piispa Huovisen sanoin uusi nimi pakanahallitsija Auringonjumala Sol Invictykselle. Älkää sotkeko puuroja ja vellejä. Kristus sanan etymologia on 'balsamoitu muumio'.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kointähti, Venus, Lucifer on Kristus, ei Jeesus, piispa Huovisen sanoin uusi nimi pakanahallitsija Auringonjumala Sol Invictykselle. Älkää sotkeko puuroja ja vellejä. Kristus sanan etymologia on 'balsamoitu muumio'.
Ilmestyskirjassa Jeesuksen nimellä on vihje Kristukseen Kointähtenä, Luciferina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmestyskirjassa Jeesuksen nimellä on vihje Kristukseen Kointähtenä, Luciferina.
Kun oivaltaa idean, on kirous purettu - ilmestyskirja 22:3 - Lucifer on kirous, jonka Paavali loi hänen päälleen Gal.3:13, josta Pietari varoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun oivaltaa idean, on kirous purettu - ilmestyskirja 22:3 - Lucifer on kirous, jonka Paavali loi hänen päälleen Gal.3:13, josta Pietari varoittaa.
Tämä on se vihje tiedon piilotetusta avaimesta, jonka avaimen Jeesus jätti Pietarille. Se kuului löytää Pietarin teksteistä, joka oli Paavalin matkassa, joten Paavalin oppi Pietarin 2.kirjeen sanoin "Teette hyvin, kun annatte Kointähden paistaa sydämiinne". Ja liittyy Paavalin luomaan kristuskulttiin Jeesuksen nimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on se vihje tiedon piilotetusta avaimesta, jonka avaimen Jeesus jätti Pietarille. Se kuului löytää Pietarin teksteistä, joka oli Paavalin matkassa, joten Paavalin oppi Pietarin 2.kirjeen sanoin "Teette hyvin, kun annatte Kointähden paistaa sydämiinne". Ja liittyy Paavalin luomaan kristuskulttiin Jeesuksen nimeen.
Ja etsikää nyt se mitä Jeesuksen sanoin pitää voittaa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja etsikää nyt se mitä Jeesuksen sanoin pitää voittaa!!!
Lisäystä - älkääkä antako nyt uskovaisten sotkea päitänne, he ovat jo Luciiferin ansassa ja saatananpalvojia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten jos jostakin löydät vielä nimen Kristus, niin olet aika lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kointähti?
Jeesus ja Lusifer olivat kylläkin alunperin taivaassa. Mikseivät jakaneet siis ominaisuuksiakin, joihin kointähti viittaa, mutta mitä ne ominaisuudet olivat?
Kointähti ei siis ole lähellekkään riittävä viittaus johtopäätökselle Jeesus=Lusifer. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kointähti?
Jeesus ja Lusifer olivat kylläkin alunperin taivaassa. Mikseivät jakaneet siis ominaisuuksiakin, joihin kointähti viittaa, mutta mitä ne ominaisuudet olivat?
Kointähti ei siis ole lähellekkään riittävä viittaus johtopäätökselle Jeesus=Lusifer.Varaan sullekin paikan siihen kuurakettiin ja avustan lähdössä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen tekstiä ei ole näissä kummassakaan. Lopeta luikertelemasta.
MITÄ JEESUKSEN SANOIN PITÄÄ VOITTAA?Raamatun sanotaan olevan Jumalan Sanaa ja Jeesuksen sanotaan olevan Jumalan, joten tottakai tuo on Jeesuksen tekstiä, siispä älä itse yritä luikerrella.
- Anonyymi
Tuo enkelienkin tuomitseminen on uskoville annettu aika vaativa asia, mutta Jumalan sanaan tulee luottaa - tehtävän mukaan annetaan myös voima ylhäältä.
- Anonyymi
Koitahan löytää itsellesi se kuuraketti.
- Anonyymi
Maailman rakenne tällöin muuttuu tosi paljon sillä tuolloinhan on vain me pyhät olemassa ja pahuuden voimat kituvat tuolloin jo helvetissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitahan löytää itsellesi se kuuraketti.
Voivat lainata tai vuokrata.
https://m.youtube.com/watch?v=EnU_oJFaIu0 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voivat lainata tai vuokrata.
https://m.youtube.com/watch?v=EnU_oJFaIu0No hyvä, koitan kerätä matka-avustuksen lähtijöille!
- Anonyymi
Mikä tämmöinen Korealaiskirje on?
T. Täti Iistä.- Anonyymi
Varmaan jonkun uskontodiktaattorin, joka tappoi kaikki, jotka eivät kumartaneet sitä.
- Anonyymi
Ilmestyskirja:
"15:2 Ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka OLIVAT SAANEET VOITON PEDOSTA JA SEN KUVASTA JA SEN NIMEN LUVUSTA seisovan sillä lasisella merellä, ja heillä oli Jumalan kanteleet."- Anonyymi
Oletteko te nyt saaneet voiton Pedosta, sen kuvasta ja sen nimen luvusta ja teidän otsaan on kirjoitettu Jeesuksen ja hänen Isä Jumalan nimi, vai mikä teidän otsassanne on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko te nyt saaneet voiton Pedosta, sen kuvasta ja sen nimen luvusta ja teidän otsaan on kirjoitettu Jeesuksen ja hänen Isä Jumalan nimi, vai mikä teidän otsassanne on?
Ilmestyskirja, luku 13:
"13:15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, PANEMAAN MERKIN OIKEAAN KÄTEENSÄ TAI OTSAANSA, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."
Ilmestyskirja 14:
"14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden OTSAAN OLI KIRJOITETTU HÄNEN NIMENSÄ JA HÄNEN ISÄNSÄ NIMI. Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta. " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ev.lut.sivut Luther, Vähä katekismus, liitteet:
"Niinpä sinun olisi syytä ottaa huomioon, ettei ole leikin asia käydä Perkeleen kimppuun. Kasteessa ei vain karkoteta Perkelettä lapsen luota, vaan toisaalta tuo mahtava vihollinen ärsytetään ahdistamaan kastettua koko elämän ajan."
Rekolan seurakunnan sivuilla otti silmiini:
"Haluatko kastaa lapsesi tai haluatko, että sinut kastetaan?
"Kaste on rakkautta."
Kasteen, vihkimisen ja siunaustilaisuuden varaus:
Tilaisuudet voidaan varata suoraan verkosta. Varaukset vaativat vahvan tunnistautumisen esim. pankkitunnukset. " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ev.lut.sivut Luther, Vähä katekismus, liitteet:
"Niinpä sinun olisi syytä ottaa huomioon, ettei ole leikin asia käydä Perkeleen kimppuun. Kasteessa ei vain karkoteta Perkelettä lapsen luota, vaan toisaalta tuo mahtava vihollinen ärsytetään ahdistamaan kastettua koko elämän ajan."
Rekolan seurakunnan sivuilla otti silmiini:
"Haluatko kastaa lapsesi tai haluatko, että sinut kastetaan?
"Kaste on rakkautta."
Kasteen, vihkimisen ja siunaustilaisuuden varaus:
Tilaisuudet voidaan varata suoraan verkosta. Varaukset vaativat vahvan tunnistautumisen esim. pankkitunnukset. "Mikä on ilmestyskirjan Peto ja mikä on sen luku ja mitkä ovat pedon merkit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmestyskirja, luku 13:
"13:15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, PANEMAAN MERKIN OIKEAAN KÄTEENSÄ TAI OTSAANSA, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."
Ilmestyskirja 14:
"14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden OTSAAN OLI KIRJOITETTU HÄNEN NIMENSÄ JA HÄNEN ISÄNSÄ NIMI. Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta. "Ja nimikin piti olla elämänkirjassa aikojen alusta, ettei ryhdy kumartelemaan Petoa.
Liittyyköhän tämä nyt käsitteeseen, että ei ole lunnostaan vihattava, jollainen on se, joka tarttuu Paavalin opin syöttiin Lutherin referaatin mukaan Paavalin syntiopista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nimikin piti olla elämänkirjassa aikojen alusta, ettei ryhdy kumartelemaan Petoa.
Liittyyköhän tämä nyt käsitteeseen, että ei ole lunnostaan vihattava, jollainen on se, joka tarttuu Paavalin opin syöttiin Lutherin referaatin mukaan Paavalin syntiopista?Aika rankka tuomio kyllä, jos ei voisi ajatella, että on uskomiseen vain lipsahtanut vilpittömällä mielellä vai onko tässä nyt sitten ero niillä vuohilla ja lampailla?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika rankka tuomio kyllä, jos ei voisi ajatella, että on uskomiseen vain lipsahtanut vilpittömällä mielellä vai onko tässä nyt sitten ero niillä vuohilla ja lampailla?!
Tarkistin (Matt. 25) on siinä juuri ja juuri se tekojen verran joustovaraa, kuten Lutherkin mainitsi (Sidottu ratkaisuvalta), kun taas itseään vain vanhurskaina pitävät saavat mennä sinne minne vuohetkin.
Uskovaisethan pitävät nimenomaan jopa hyvän tekemistä pahana asiana - en osaa muotoilla, että miten he tuomitsevat. Saavat itse selittää.
- Anonyymi
"Ettekö tiedä, me tulemme tuomitsemaan enkeleitä."
Tämähän juuri kuvastaa sitä uskovaisten ylimielistä röyhkeyttä - hehän tuomitsevat enkeleitäkin syntihuuteluineen, ihmiseen itseensä katsomatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1683142
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541809Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461774Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571628- 771554
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3361448Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m771271The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581092
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251075