keksikää mulle tekemistä!

bored

Mulla on tylsää! Nyt kesällä varsinkin jos sataa niin mitä kaikkea tekemistä sisällä on? Kaapit on jo siivottu, huoneen järjestystä ei voi vaihtaa, leipomisen jälkeen pitää syödä ne kaikki leivokset ja oon dieetillä (ei siis käy), en tykkää piirtämisestä/maalaamisesta, tv:stä tulee naurettavan helppoja ring-a-lingin kopioita ja chattejä. Niin ja tässä koneella en jaksais aina istua. Kesäduuni mulla on, mutta vapaa-aika on vaikea saada kulumaan varsinkin kun paras kaveri on kuukauden etelässä.

Mitä TE duunaatte sisätiloissa?! Vinkkejä kiitos :)

16

1909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nikkilä :->

      Alat kato joogaamaan kun kaikki on muu on harmoniassa.Siis mietiskelemään.
      Varo sit,ettet herää kesken kaiken kun oot levitoinu ittes katon rajaan...hidas laskeutuminen.:->>

    • lainais

      Dietti ja lenkkeily sopii yhteen, siis hommaa vauhtihirmu hurtta ja kiidä sen kanssa pitkin ahoja :-)

      • joooo

        Enpä minä sisätiloissa juuri tee muuta kun katon tv:tä, pelaan tietokoneella tai luen jotain. Tietysti pitäis jotain muutaki tehä.


    • mä harrastan käsitöitä, lukemista, ristikoita, kukkia kasvattelen mutta eniten aikaa kuluu kuitenkin 1000 palan palapelissä.

    • joona143

      osta kitara ja harjottele soitaa joku biisi ja mene vaikka helsinkiin tai jonnekkin missä on ihmisiä ja aika hiljaista ja soita se biisi ja tietysti hattu eteen että siihen tippuu 50 centtisii. muuta mä en keksi.

      • sávelten siivin

        tässä vois olla katusoittobiisi. onnea uuteen ammattiisi!
        http://www.youtube.com/watch?v=4tE90XebrPc


    • errorasd
    • SusuNÄrä

      mulla on melkein joka päivä tylsää niin keksikääs tekemistä

      • Tekemistä1

        Kerää kynnen paloja ja tee niistä koruja.
        Napanöyhtää kerää tyynyntäytteeksi.
        Räkäpalloista voi muovailla patsaita.


    • tee kuivalihaa.. säilöön.. lamakausiksi..

      Ruokaa pakkaseen..

      parsi villasukat..sukat, reikäiset paidat..

      Kudo jotain..

      kirjoita nobelin arvoinen kirja suomen nykymenosta..

      Entisöi joku hieno vanha esine..

      tee kotiviinii tai olutta..sydämellä..


      ulkoharrastuksia jos muuttaa mielensä..

      käy metsässä sienestämässä/marjastamassa vaikka eksks säilö tuotokset kotona sisätiloissa


      itse maalaan piirrän ja teen ruokaa SISÄTILOISSA joten meikäläisellä ei hommat lopu..

      ala treenata puolimaratoniin..

      aloita syysuinti talven avantouintiharrastusta varten..

    • hahxD

      nuku
      syö kasviksii
      nuku
      nuku
      nuku
      oo koneel
      juttele joillekki jossai
      nuku

    • kolmivaihepylly

      veä päähäs

    • pinju10

      Hei kaikille ajattelin antaa teille puuhaa no aloitetaan vaan noh kannattaa kuunnella musiikkia se on rauhoittavaa. Oppettele laulun sanat ulkoa se on ihan pakko meinaaan et muuten osaa kavereiden kanssa laulaa mukana :). Leivo kaverisi kanssa tai jonkun tyypin kanssa kenen kanssa haluat :D , jumppaa ja keksi itse omia jumppauskenoja.Vie koiraa ulos tai tee jotain elukan kanssa joka sinulla on noh jos sinullla ei ole niin voit vaikkapa askarrella paskarella :D tai jos ei ole askartelu tavaroita puhu skype puhelua kaverisi kanssa. Toivottavasti oli apua minun kirjoituksestani:)

    • pinju10

      nyt keksin puuhaa joka on yksinkertaista ja helppoa :) noh kaikki valittavat tylsyydest aina joskus ette keksi puuhaa teille noh ongelma on pian ohi meinaan voitte vaikka pelata lautapelii jos ei ole lautapelii voit vaikka ulkoiluttaa koiraa jos ei ole koiraa niin kissaa jos ei ole kissaa niin pupua jos ei ole pupua niin sitten et voi ulkoiluttaa elukkaa :D sitten ett kaikille on puuhaa niin voit vaikka siivota joskus se on jopa kivaa noh jos sulla ei ole semmoinen fiilis niin voit vaikka katsoa kauhuleffan siin on tekemist tai sitten voit opetella taidetta tai sitten voit ratsastaa jos on talli tai oma hevonen jossa voit ratsastaa jos ei ole niiiiin voit vaikka ottaaa karkkia ja kokista tai jotain herkkuja ja istua ja katsoa jotain sarjaa tai jotain lyhytelokuvaa noh jos ei ole herkkui kato muuten vaan tai ole ulkona tai askartele tai kutsu kaveri ja juhli tai sietten.......lagaa vaikka ei tullut muutakaan mieleen muuten sori kun ei ole merkkei eli ............................................tota aiempaa noh ihan sama sitten voit hoksata palapelin ja sun muuta toivottavasti oli aua mutta juu ainii unohin yhe jutun kirjoita puuhaa toisille se on muute vaikeeta koska ite ei ole tekemist mut nyt meen lenkille morojenssi :D oma sana kullan kallis hahahahaha:D .........................................OK mut moikka tai................................IHAN SAMA EN KEKSI NYT MTTA MOIKKA TAI SIIS NYT MENI HERMO!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      331
      3106
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2298
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1685
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      197
      1631
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      69
      1417
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      56
      1293
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      158
      949
    Aihe