Muslimit riehuu nyt Australiassa.
Alkaa näyttää siltä, että vain Venäjä, Kiina ja P-Korea ovat muslimivapaita maita.
Australia haluaa eroon i s l a m pakolaisista
9
120
Vastaukset
Venäjällä kylläkin on islamilaisia noin 6%.
- Anonyymi
Enemmistö Venäjän paristakymmenestä miljoonasta muslimista asuu Uralilla, Volga-joen alueella, Siperi assa ja Pohjois-Kaukasuksella. Yhdeksää Venäjän tasavaltaa pidetään muslimialueina.
Ukrainaankin laitettiin oli noita 'Allahu akbar' - taisteluhuutoisia joukkoja.
Nykyään Kiinassa on arviolta 17–23 miljoonaa muslimia, joista suuri osa asuu Luoteis-Kiinassa. Valtaosa heistä kuuluu historiallisesti islamia harjoittaviin Kiinan vähemmistökansallisuuksiin. Suurimpia ryhmiä ovat huit, uiguurit ja kazakit.
Ok, Pohjois-Korea on etnonationalistisesti maailman puhtain kansa!- Anonyymi
Muistan kun vuosia sitten eräät päättäjsitämme ja vielä joskus nytkin havitteli uiguureja tänne turvaan. Sitten oli vaalit tulossa niin sen suu tukittiin. Nyt taitaa olla arvotkin muuttuneet ja todellisuudteen ovat heränneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan kun vuosia sitten eräät päättäjsitämme ja vielä joskus nytkin havitteli uiguureja tänne turvaan. Sitten oli vaalit tulossa niin sen suu tukittiin. Nyt taitaa olla arvotkin muuttuneet ja todellisuudteen ovat heränneet.
Kaikkihan ne on olleet Suomeen ottamassa.
- Anonyymi
Ottavat tilaa haltuunsa uusi kulttuuri tilalle
- Anonyymi
Monet suomalaiset äänestäjät ja varsinkin päättäjät eivät tajua, mitä ovat maallemme tekemässä. He tarvitsevat herätyksen.
Osa on jo saanut mojovan luunapin otsaansa ja alkunut tajuta, mitä tällainen sosiaalinen Kelaperäinen massamaahanmuutto tarkoittaa. Osa on tajuttomana, vaikka suuri punainen vaaranmerkki vilkkuu jo kaikkialla; kouluissa, päiväkodeissa, terveydenhuollossa, poliisitoimessa sekä kaikissa julkisissa palveluissamme.
Mutta mikään ei ehkä muutu, kun ihmiset ovat välinpitämättömiä ja suuri osa luunapeista kohdistuu tavallisiin talllajiin eikä päättäjiin. Lopputulos lienee se, että rengeistä tullee isäbntiä.
- Anonyymi
Länsi Kiinassa on kyllä paljon muslimeita.
- Anonyymi
Australian rajalla dokumenteista voi jokainen todeta, että siellä kaikki ongelmat rajalla johtuvat miltei tyystin kiinalaisista ja muslimeista.
- Anonyymi
Kukapa ei haluaisi pl. suominaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228