Onneksi kalpin pitkin askelin lähikauppaan hiki päässä poimimaan keskitöhkyrä tölökit mukkaan kun jäi laajalti tilaa oman mahan sissään.
Olpposet on ennen kaikkea kaikki kaikessa.
Riskisepi - Savo ( Pissispoukama)
Ruoka oli hyvää ja sitä ei ollut riittävästi
10
287
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä maittavaa ruokaa riittää aina kun saa sitä TYÖeläkettä.
- Anonyymi
Eikö muuten saa?
- Anonyymi
Mautonta kaljaa on ainakin se Karhuvuoren kupari.
- Anonyymi
Tulikin tänään kelatuet.
Janottaa jo.
Ruokaakin pitäisi ostaa lihaspyöryköitä ja perunaa.- Anonyymi
Älä vaan osta niitä HK:n halpoja kamarapyöryköitä, mitkä on tehty "lihankaltaisesta"
raaka-aineesta eli kamarasta. Niiden maistaminen oli karmea kokemus ihmiselle.
Naapurin koirakin juoksisi ulisten pakoon. - Anonyymi
Ja Xtra margariinia ja Xtra kaurahiutaleita!
- Anonyymi
Teurasjäte lihapullia,uunilenkkiä halvinta mitä löytyy+ranskanperunoita ni joku kutsuu noita safkaa,makaronia,roiskeläppä pizzaa.
- Anonyymi
Ruokaa ne on nekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruokaa ne on nekin.
Mikä on riittävästi. Itse syön aina pieniä annoksia. Ei sitä tarvitse itseään syöttöporsaan näköiseksi syöttää.
- Anonyymi
Teen maukkaat ruisleivät itse netistä löytämälläni ohjeella. Joskus kärventyvät mutta ei se mitään.
Nuppivikainen nuori eläkeläispölvästi, 56w.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815