Kaikkea ei tarvi hyväksyä päättäjiltä, ne tekee nitä asioita että voi itse saada ne rahat itselleen. Ei me muista välitä kunhan itelleen saa viinaa, tupakkaa, ilmaisia kaukomatkoja ja huumeita.
Lakkoilkaa kauan kauan,, ei haittaa... vika on orpon ei kenenkään muun.
Loistavaa että lakot alkaa
35
372
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedettiin jo olet viinamäen ämmä etkä muusta juuri välitä kuin ettei juoma lopu kesken. Myönsit sentään avoimesti.
- Anonyymi
Kyllä tulee työnantajille halvaksi kun ei tarvitse lakon aikana maksaa palkkaa.
Sen kun itse vaan tekee duunia vähin kustannuksin ja muistaa ottaa
mukaan maittavat eväät kinkkuineen ja muine hörsöineen leivän päälle.
Kahvinakin voi juoda presidenttiä, kun ei tarvi duunareille sitä tarjota.- Anonyymi
Eihän ne työnantajat muutenkaan maksa palkkaa, vaikka olisi ihmisiä duunissa. Ilmaistyötekijöitähän ne hamuaa aina. Paremman rahan saa työttömyyskorvuksina tai lakko avustuksina kun ns töissä... heheee... ja se pitää paikkansa täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ne työnantajat muutenkaan maksa palkkaa, vaikka olisi ihmisiä duunissa. Ilmaistyötekijöitähän ne hamuaa aina. Paremman rahan saa työttömyyskorvuksina tai lakko avustuksina kun ns töissä... heheee... ja se pitää paikkansa täysin.
Eikä pidä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näihän se n tänäpäivänä. Ilmaistoöitä on, mutta kun kyse tulee palkanmaksusta, työt loppuu siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näihän se n tänäpäivänä. Ilmaistoöitä on, mutta kun kyse tulee palkanmaksusta, työt loppuu siihen.
Useimmat saavat palkkaa ja mediaanipalkka on n. 3500 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmat saavat palkkaa ja mediaanipalkka on n. 3500 euroa.
Niin, mutta mitäs ne jotka ei saa palkkaa ollenkaan vaan tekee ilmaiseksi??? Siitä et sanonut mitään... miksi???
- Anonyymi
Lakoilu jatkuu seuraaviin vaaleihin, ellei työnantajat lopeta koko lakko pelleilyä laittamalla työsulut päälle kunnes lakkoilut loppuu.
Kun talous on tuhkakasa, voidaan aloittaa uudelleen yhteiskunnan rakentaminen henkiin jääneiden toimesta.
- Anonyymi
Mitä asioita?
- Anonyymi
Juuri YLE joutui nöyrtymään ja esitti hätäisesti uutisissa käyrää, josta selvisi, että suomalaisten ostovoima romahti Marinin hallituksen aikana ja oli pohjilla vuonna 2023. Niin, tuolloin elettiin vielä Punaisen hallituksen päätöksien aikaa. Ostovoima on alkanut nousta viime vuonna ja on Lähi-Tapiolan analyytikon mukaan palautumassa vuoden 2021 huipputasolle tänä tai ensi vuonna, 4 - 6,5 % palkankorotuksilla. Ei siis duunarin heittämällä 10 %. Tuon jo järjissään oleva duunarikin ymmärtää, että 10 % päinvastoin heikentää yleistä taloustilannetta ja siinä on kinthaaalla duunarin omakin talous, että tarvitseeko sinne työpaikalle enää mennä.
- Anonyymi
Mahtavaa!!!! lakot on hyvä juttu, kannatammme koko suomi niitä. Olemme sitä mieltä että lakot on hyvä asia. Uskon että onnellisuutemme riippuu juuri siitä että suomalaiset lakkoilevat! Hienoa!!
- Anonyymi
Lakkoilemalla duunari ampuu itseänsä jalkaan. Olen sen itse nähnyt työelämässä. Työpaikat menee. Lakkoherkillä alueilla missä vasemmisto paljon lakkoillut. Tuhansia työpaikkoja mennyt.
- Anonyymi
Jos meidän firman tuotteita ei pystytä toimittamaan, niin ei kohta tule palkkaakaan, eikä veroeuroja. Veroilla juuri pidetään hyvinvointia yllä, ja maksetaan huonompiosaisten tukia.
Lakkoilijat sahaavat omaa oksaansa, eivätkä ota huomioon, että hinnat nousevat aina palkkojen korotuksien jälkeen. - Anonyymi
Mitä asioita ja mitkä rahat?
- Anonyymi
Aivokirurgi
- Anonyymi
On tosi kurjaa kun työnantaja ei ymmärrä että työstä pitää maksaa palkkaa!!!! Jos ne ymmärtäisi, ei olisi lakkoja, ei niistä kukaan nauti, ei edes lakkoilija, mutta JOKAINEN YMMÄRTÄÄ että jos tehdään töitä siitä pitää maksaa palkkaa, sellainen palkka jolla tulee toimeen.
Kukaan ei tee töitä siksi että on töitä, vaan sitä tehdään rahan vuoksi. Minusta on hyvä että ih iset lakkoilevat, vaifkkei sekään auta työnantajia ymmärtämään että palkkaa pitää maksaa, mutta antaa näytön ettei kaikkea pidä hyväksyä.
Jos otetaan porukkaa töihin, niin ei pidä luulla että ne tekee ilmaiseksi mitään. Kyllä se työnantaja itsekin palkkaa nostaa. Jos ei pysty palkkaa maksamaan työntekijöille, ei pidä sitten perustaa yrityksiä, tehkööt yrittäjät itse.- Anonyymi
Kuka työnantaja ei maksa palkkaa? Nimiä, kiitos.
- Anonyymi
mutta, mutta, - siellä missä on köyhyyttä, niin ei voi lakkoilla
- ei ole painostus voimaa !!
Köyhä - jos lakkoiilee, niin ei mitään tapahdu.
Tai työtön lakkoilee, niin mitään ei tapahdu.
Köyhillä ja työttömillä ei ole vaikutus mahdollisuuksia.
Siksi Suomessa on onnistuttu ylläpitämään massa-työttömyyttä jo 1990 -2025.- Anonyymi
Massatyöttömyys on ainoastaan merkki liian hyvästä sosiaaliturvasta.
- Anonyymi
Kaikesta on vastuussa orpo. Mutta ottaako vastuuta, ei ota, syyttää muita. On se vaan himmee!
- Anonyymi
Mullakin oli muutamia kavereita, jotka ei suostuneet tekemään töitä jos
ei saa palkkaa vähintään määrän XXXX€/kk . Mitä siitä seurasi.
No nyt ne samaiset "korkeapalkkaiset" ammattimiehet saa eläkettä vain
puolet siitä, mitä tälläinen tavallinen kaikkea työtä vastaanottanut saa.
Kannattaa siis tehdä niitä töitä lakkoilematta ja antaa korkeapalkkaisten
AY-johtajien punnertaa niitä neuvotteluja ihan itsekseen,
Siitähän niille maksetaankin. - Anonyymi
Lakkoilevat pellet saisivat.miettiä minkälaisessa tilanteessa sen pelleilynsä aloittavat. Palkka niillä riittää kuitenkin elämiseen, niin miksi helvetissä pitää ulista? 1400e/kk netolla pärjään itse, asun vuokralla ja omistan autonkin, enkä valita.
- Anonyymi
Toki joku Helsinki voi olla perseestä asua, kun se vuokrakin voi helposti olla tuo 1400e, mutta sellasta se.
- Anonyymi
Lisäänpä vielä, kaikki menee mitä tulee mut saan kaiken tarpeellisen ja sätkät ja kossutkin toisinaan, kun tulee vedettyä kännit. Mitään hemmetin kotivaraa ei ole, eikä tule, jos tulee paha tilanne, niin sitten todetaan vaan "voihan paska!".
- Anonyymi
Pellejä on eduskunta tynnä, varsinkin pieni pullukka orpo ja saksipurra! Sinäkin olisit iloinen kun saisit palkamkorotuksen etkä palkan alennusta! Jos muuta väität, valehtelet.
Jos sinä pärjäät 1400 e kk, niin miski vertaat muita sinuun? Sinä asut äidin luona ja syöt hänen ruokaansa ja asut hänen kodissasi, joten sinun kelpaa vaikka 500 e lää kun et maksele juurikaan mitään. Olet joku teini tai elle kaksikymppinen, heillä on tuonlaisia agressioita jotka äkäilevat ja puhuvat kipakkaan sävyyn, kun eivät vielä omaa käytöstapoja eikä osaa kesksutella.
Joten mene nyt äidin ruokapöytään taas aterialle, kun mikään ei maksa sulle mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pellejä on eduskunta tynnä, varsinkin pieni pullukka orpo ja saksipurra! Sinäkin olisit iloinen kun saisit palkamkorotuksen etkä palkan alennusta! Jos muuta väität, valehtelet.
Jos sinä pärjäät 1400 e kk, niin miski vertaat muita sinuun? Sinä asut äidin luona ja syöt hänen ruokaansa ja asut hänen kodissasi, joten sinun kelpaa vaikka 500 e lää kun et maksele juurikaan mitään. Olet joku teini tai elle kaksikymppinen, heillä on tuonlaisia agressioita jotka äkäilevat ja puhuvat kipakkaan sävyyn, kun eivät vielä omaa käytöstapoja eikä osaa kesksutella.
Joten mene nyt äidin ruokapöytään taas aterialle, kun mikään ei maksa sulle mitään.Itse olet sanonut, että työläisten ei edes pitäisi saada palkkaa, koska juovat vain kahvia kaikki päivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten mene nyt äidin ruokapöytään taas aterialle, kun mikään ei maksa sulle mitään.Taidat kuvailla itseäsi kommentissasi, minä olen asunut omillani ihan kivassa kaksiossa jo parikymmentä vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat kuvailla itseäsi kommentissasi, minä olen asunut omillani ihan kivassa kaksiossa jo parikymmentä vuotta.
Älä ole kateelinen ehille jokta yrittävät pährätä ja pärjäävät omillaan. Tuo helpottaa sinun onelmaasi kun kuvittelet muista samaa kuin itsessäsi. Hyvähän se on että suoltaa mielipahan pois, mutta älä vertaa ett kaikki koko suomen ihmiset on samanlaisia kuin sinä. Kerro vaan itsestäsi.
t. terapeutti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole kateelinen ehille jokta yrittävät pährätä ja pärjäävät omillaan. Tuo helpottaa sinun onelmaasi kun kuvittelet muista samaa kuin itsessäsi. Hyvähän se on että suoltaa mielipahan pois, mutta älä vertaa ett kaikki koko suomen ihmiset on samanlaisia kuin sinä. Kerro vaan itsestäsi.
t. terapeutti🤣😅🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. terapeuttiVai terapeutti..kajahtanut ämmänrähjä kuviteellisesa kartanossaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. terapeuttiSanoo kaveri, jolla ei ilmeisesti ole järkevästä rahankäytöstä mitään käryä. Jos kuule omalla autolla, itse maksetulla bensalla pystyn käydä siellä mäkkärin ajokaistallakin ja ostas usealla kympillä sitä moskaa ja h6vin pärjäilen, se kertoo teistä ulisijoista enemmän kuin minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo kaveri, jolla ei ilmeisesti ole järkevästä rahankäytöstä mitään käryä. Jos kuule omalla autolla, itse maksetulla bensalla pystyn käydä siellä mäkkärin ajokaistallakin ja ostas usealla kympillä sitä moskaa ja h6vin pärjäilen, se kertoo teistä ulisijoista enemmän kuin minusta.
T: se 1400e/kk pärjäävä setämies joka omistaa 98bensiiniä syövän vanhan romun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo kaveri, jolla ei ilmeisesti ole järkevästä rahankäytöstä mitään käryä. Jos kuule omalla autolla, itse maksetulla bensalla pystyn käydä siellä mäkkärin ajokaistallakin ja ostas usealla kympillä sitä moskaa ja h6vin pärjäilen, se kertoo teistä ulisijoista enemmän kuin minusta.
Sen kerran viikossa siis saa helposti käytyä ja ostettua parilla, kolmellakympillä sitä pasketta, ihan maistuvaa se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen kerran viikossa siis saa helposti käytyä ja ostettua parilla, kolmellakympillä sitä pasketta, ihan maistuvaa se on.
Ja tietenkin autokaista, ajatuskatkoksen takia tuli väärä sana. Nussutellaan nyt sitten oikeen pilkkua. 😅
- Anonyymi
Mitä asioita ja kenen rahat?????????????????????
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755