Käytin autoa arviottamassa museotarkastajalla.
Auto on vähän ajettu ja hyväkuntoinen.
Mutta erehdyin viemään autoni pilkunviilaajalle.
Koska kyseessä on kuitenkin työkaluna kaytetty vehje ihmettelin heppulin kiimaa puuttua mielestäni mitättömiin asioihin.
Mm. pekin sivussa oli sentin mittainen viilto, ei mitääm ruostecvaurioita mutta niin vain kirjoitteli A4 kokoisen listan vioista.
Olisiko asiaan vaikuttanut se ettei kyseessä ollut merssu.
Kun taas katsoin Huutokaupat,com sivulla myytävää mersua joka oli siis museoitu Porissa. Oli vaikea uskoa museoautostatusta.
Mm. auton penkit olivat riekaleina ja niin vain oli katsastaja lätkinyt leimoja pitkin ja poikin.
Sterot aikakauteen sopimattomat
Mutta ehkäpä autoon olikin jo tehty ne kaikki 30 vaadittua korjausta.
Museoautoksi hyväksyminen
3
213
Vastaukset
- Anonyymi
Muitakin törkeyksiä tapaa museoautoissa.
Edelleen huutokaupattu korolla vm. 1982 on mustapohjaisilla kilvillä, museoautoon kuuluvat valkopohjaiset kilvet jotka tulivat käyttöön 1972.
TÖRKEÄ väärennös. - Anonyymi
Kerran oli nettiautossa myynnissä kauhea museoauto.
Onneksi myyjä oli kirjoittanut, että tämän on tarkastanut itäSuomessa sokea museotarkastaja. Heh....
Itse museoinut pari kolme autoa ja vastaanotto ollut todella hyvä ja sanoisin keskitarkka. Eli ei nyt joka milliin puututtu. - Anonyymi
Suomen monimuotoisen harrasteajoneuvokannan vaikutus katsastajan osaamisvaatimuksiin
https://www.theseus.fi/handle/10024/884955
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222341Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052251- 522207
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301426
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361392- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201126- 261116