Haudankaivaja!!!!!!!!
Kuka on ateistien lähin ystävä JOKAISELLE!
19
155
Vastaukset
- Anonyymi
Menipä ihan nappiin.
Ateistit eivät ole keskenään ystäviä, haudankaivaja on sitä koska haluaa haudata! - Anonyymi
ei kyllä minun läheinen ystävät olivat nykyisiä uskovia ja ilman heitä minusta ei olisi tullut ateistia
- Anonyymi
heiltä opin paljon 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heiltä opin paljon 🤔
varhaisin muisto tulee valehtelusta etujen vuksi ja käytin samaa kikkaan uskovaisen veljeen 🤣 asia tietenkin paljastui kun törmäsin sattumalta näiden vanhempiin , mutta uskovainen ei sanonut mitään , vaikka tiesin että sen vanhemmat oli nähneet totuuden ja sen hänelle kertoneet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
varhaisin muisto tulee valehtelusta etujen vuksi ja käytin samaa kikkaan uskovaisen veljeen 🤣 asia tietenkin paljastui kun törmäsin sattumalta näiden vanhempiin , mutta uskovainen ei sanonut mitään , vaikka tiesin että sen vanhemmat oli nähneet totuuden ja sen hänelle kertoneet
kyse oli veneestä
- Anonyymi
Näin juuri käy lahkoissa, näitä kokeiluja voit tehdä yli 2000 eri lahkossa!
Mutta kun alat lukemaan Raamattua, et enää palaa kokeiluihisi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heiltä opin paljon 🤔
Heiltä oppii vain miten eksytetään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri käy lahkoissa, näitä kokeiluja voit tehdä yli 2000 eri lahkossa!
Mutta kun alat lukemaan Raamattua, et enää palaa kokeiluihisi!Raamattu on hyvin monitulkintainen kirja, siksi niitä lahkoja on päässyt syntymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heiltä oppii vain miten eksytetään!
luterilainen kirkko palkkaa omituista väkeä ?
- Anonyymi
Valitettavasti Haudankaivaja kohtaa myös Uskovaiset ennenpitkään.. siinä ei auta Uskovaisten rukoilut tai uskot ikuisesta elämästä!!
- Anonyymi
Jumala palauttaa takaisin...Paratiisi elämään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala palauttaa takaisin...Paratiisi elämään!
Jumala kuolee uskovaisen kuollessa.
Paratiisi tipahti turhuutta nuollessa.
- Anonyymi
Oikeaa ystävyyttä et löydä keskustelupalstojen nimettömistä nimimerkeistä. Olit sitten ateisti tai teisti niin ystävyys vaatii tällaista oikeilta ystäviltä.
Oikea ystävyys on kaunis ja tärkeä asia elämässä. Se vaatii muun muassa seuraavia asioita:
1. **Luottamus**: Ystävyyden perusta. Molempien tulee luottaa toisiinsa ja tuntea olonsa turvalliseksi toisen seurassa.
2. **Rehellisyys**: Avoin ja rehellinen kommunikointi auttaa välttämään väärinkäsityksiä ja rakentaa vahvaa yhteyttä.
3. **Yhteinen aika**: Laadukas yhdessä vietetty aika, olipa se sitten kasvokkain, puhelimessa tai viestein, vahvistaa suhdetta.
4. **Tuki**: Hyvä ystävä on tukena niin hyvinä kuin huonoina aikoina, ja jakaa ilot ja surut yhdessä.
5. **Ymmärrys**: Empatia ja toisen tunteiden ymmärtäminen auttavat ratkaisemaan erimielisyyksiä ja vahvistavat ystävyyttä.
6. **Keskinäinen kunnioitus**: Arvostus toisen persoonallisuutta, mielipiteitä ja rajoja kohtaan luo terveellisen ja tasapainoisen ystävyyssuhteen.
Oletko miettinyt jotain tiettyä ystävyyteen liittyvää asiaa? Voisin antaa lisäajatuksia ja vinkkejä!- Anonyymi
Onko ateistien tarjoama aika järkevää, ei todellakaan ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ateistien tarjoama aika järkevää, ei todellakaan ole
Onko hihujen tarjoama ikielo järkevää, ei todellakaan ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hihujen tarjoama ikielo järkevää, ei todellakaan ole
Onko sinulla paljon ateisti ystäviä vai oletko yksinäinen ateisti? Monet ateistit menettävät uskovien tuen kun kertovat olevansa ateisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla paljon ateisti ystäviä vai oletko yksinäinen ateisti? Monet ateistit menettävät uskovien tuen kun kertovat olevansa ateisti.
Minun kaikki ystäväni ovat ateisteja (ja heitä on kourallinen) lukuunottamatta yhtä liberaalia kristittyä. Minä olin se joka katkaisi yhteyden yhteen fundamentalisti kristittyyn "ystävääni" koska hänelle oli isompi ongelma minun ateismi kuin minulla hänen teismi, ja sitä sai kuulla häneltä paasauksen ja piilo piikittelyn kautta.
Olen ottanut periaatteeksi etten fundamentalisti ja muita kiihkouskovaisia ota ystävikseni, meidän elämänarvot ja se miten havainnoimme ympäröivää maailmaa eroavat liian radikaalisti heistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ateistiystäviä. Uskovat eivät pysty olemaan kenenkään tukena, koska heillä on niin kova tarve vain tuomita. Heiltä on sekä Jumala että lähimmäisrakkaus kadoksissa.
- Anonyymi
Sähän tavan vitsi nikkari olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806645- 1486177
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5014006Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252473- 421579
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4241484- 741295
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481130Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes331122Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan641112