Kerrostalo 60-luvulta. Haettiin 100 tonnia lainaa pankilta viemäriputkien sukitukseen ja uusiin käyttövesiputkiin, Pankki ei lainaa myöntänyt, vaan vaatii lisäselvityksiä mm. tehdyt -ja tulevat remontit (kuntokartoitus). Ennen kyllä lainaa sai heti, eikä kyselty mitään. Kuinkas talon käy, jos lainaa ei saakaan?
Taloyhtiön renppalaina
14
444
Vastaukset
- Anonyymi
Talo lahoaa paikalleen ja vähitellen siitä tulee asumiskelvoton. Tyhmät. Olisitte remontoineet aikaisemmin ettekä pihtailleet. Suomessa on satoja taloyhtiöitä samassa tilanteessa. Remontoida pitäisi mutta pankki ei myönnä lainaa koska kiinteistön arvo ei riitä vakuudeksi.
- Anonyymi
Asunto kannattaa aina ostaa velattomana, samoin talo on halvempi purkaa velattomana. Sanoi pankinjohtaja kun lainaa kysyttiin. Laina tuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asunto kannattaa aina ostaa velattomana, samoin talo on halvempi purkaa velattomana. Sanoi pankinjohtaja kun lainaa kysyttiin. Laina tuli.
Noin vanhaan taloon turha enää remontteja suunnitella. Rahat kun loppuu, purkuun vaan ja uutta taloa tilalle.
- Anonyymi
Suuri kusetus koko sukitus,pelotellaan vaan että ne putket hajoaa justiinsa
- Anonyymi
Täyttä kusetusta kiinteistöliitolta. Isännöitsijät renkipoikina täpisee, ettei meinaa housuus pysyä. Tajuttu vihdoin ettei taloilla ole välttämättä elinikää kauaakaan , sukitukset vois unohtaa kokonaan ja korjata talolla jotain muuta järkevämpää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä kusetusta kiinteistöliitolta. Isännöitsijät renkipoikina täpisee, ettei meinaa housuus pysyä. Tajuttu vihdoin ettei taloilla ole välttämättä elinikää kauaakaan , sukitukset vois unohtaa kokonaan ja korjata talolla jotain muuta järkevämpää.
Miten sen Pohjan talon kävi? Sukitus saatiin tehtyä. Rahat loppu siihen. Liekö enää pystys koko talo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sen Pohjan talon kävi? Sukitus saatiin tehtyä. Rahat loppu siihen. Liekö enää pystys koko talo?
Purettiin toissa kesänä. Isännöitsijän toive vihdoin toteutui, kun ehdittiin viemärit sukita ennen purkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purettiin toissa kesänä. Isännöitsijän toive vihdoin toteutui, kun ehdittiin viemärit sukita ennen purkua.
Mä oon aina sanonu, viemärit pitää sukittaa, ennen talon purkamista. Ei työmiesten tartte silloin haistella paskasia putkia. Se oon oikeeta työsuojeluu.
- Anonyymi
Kuka viisas ostaa osakkeen jostain kerrostalosta ääsmäeltä!!voi terve!!ja sukitus!!suurin kusetus sitten miesmuistiin!!
- Anonyymi
Ostajat löytyvät etupäässä pääkaupunkiseudulta. Koulutettuja sinkkunaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostajat löytyvät etupäässä pääkaupunkiseudulta. Koulutettuja sinkkunaisia.
Siis koulutetut pääkaupunsiseudun sinkkunaiset muuttavat joukolla Seinäjoelle ostamaan asuntoja??? Miksi???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis koulutetut pääkaupunsiseudun sinkkunaiset muuttavat joukolla Seinäjoelle ostamaan asuntoja??? Miksi???
Ostavat ylihinnoitetut "remontoidut" asunnot vanhoista taloista. Paikallisille ostajille eivät ylihintaiset asunnot kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostavat ylihinnoitetut "remontoidut" asunnot vanhoista taloista. Paikallisille ostajille eivät ylihintaiset asunnot kelpaa.
Ennen asunnon ostoa kannattaisi tutkia, mitä remppaa taloyhtiöön on suunnitteilla, tai mitkä rempat olisi pitänyt tehdä ajat sitten. Korjausvelkaa voi olla miljoona, jos mitään ei ole tehty.
Viemäriremppa on kaikkein pahin. Wc-pytty viedään pois, tilalle tuodaan ämpäri. Et käytä myöskään suihkua. Riemua voi kestää parikin kuukautta. Moni kakku päältä kaunis.
- Anonyymi
En ymmärrä ihmisiä, jotka 100.000 euron takia ottaa lainaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734549Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021386
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos201237- 741178
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1251010Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi257905- 65886