Välillä tuntuu kuin olisin loppu, mutta aina jossain vaiheessa piristyn.
Olen 35-vuotias mies
7
238
Vastaukset
- Anonyymi
Lopussa olemisen tunteesi ei sitten ilmeisestikään ole täysin paikkansa pitävä. Joten sen voinee jatkossa sivuuttaa muitta mutkitta.
- Anonyymi
Itse en oikein enää piristi millään, jatkuvaa väsymystä ja aivosumua ja masennusta.
Oon itsekkin 35 vuotias mies tai kohta 36.- Anonyymi
Unohdin mainita että kroppaakin särkee melkein joka paikasta.
Mies35 vuotta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdin mainita että kroppaakin särkee melkein joka paikasta.
Mies35 vuottaLisään vielä että yöllä on ihan ylivoimaisen vaikeaa nukahtaa mutta sitten nukun koko päivän eikä jaksaisi millään nousta sängystä ylös.
- Anonyymi
46v mies ja ilman amfetamiinia taas masennun? Miten amfetamiinilla pysyn kunnossa? Ei tajua. En käytä neuloja vaan ihan laitan kapseleihin.
- Anonyymi
lisäystä että jo 5 vuotta.
- Anonyymi
Kuinka kauan sitten menetit läheisesi ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy122128Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1431667Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1221239Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82211212Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861114Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.97886Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70842- 79831
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös46701