Välillä tuntuu kuin olisin loppu, mutta aina jossain vaiheessa piristyn.
Olen 35-vuotias mies
7
176
Vastaukset
- Anonyymi
Lopussa olemisen tunteesi ei sitten ilmeisestikään ole täysin paikkansa pitävä. Joten sen voinee jatkossa sivuuttaa muitta mutkitta.
- Anonyymi
Itse en oikein enää piristi millään, jatkuvaa väsymystä ja aivosumua ja masennusta.
Oon itsekkin 35 vuotias mies tai kohta 36.- Anonyymi
Unohdin mainita että kroppaakin särkee melkein joka paikasta.
Mies35 vuotta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdin mainita että kroppaakin särkee melkein joka paikasta.
Mies35 vuottaLisään vielä että yöllä on ihan ylivoimaisen vaikeaa nukahtaa mutta sitten nukun koko päivän eikä jaksaisi millään nousta sängystä ylös.
- Anonyymi
46v mies ja ilman amfetamiinia taas masennun? Miten amfetamiinilla pysyn kunnossa? Ei tajua. En käytä neuloja vaan ihan laitan kapseleihin.
- Anonyymi
lisäystä että jo 5 vuotta.
- Anonyymi
Kuinka kauan sitten menetit läheisesi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433643- 362304
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321905- 171649
- 181648
- 231578
- 241427
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai841368- 191336
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko891252