Tossa. Kuva ehkä hieman tummentaa, mutta aika sameaa se on silti. Tuon perusteella mulla on nestehukka.
https://aijaa.com/hIEca1
Miksi virtsani on tummahkoa? Olen tänäänkin juonut 2 litraa nesteitä ja näyttää tältä. Kuva
11
301
Vastaukset
- Anonyymi
Tossa toinen
https://aijaa.com/LfYwOP - Anonyymi
Joku ruoka-aine on värjännyt. Oletko tilapäisesti syönyt jotain joka voisi värjätä?
Jos on hajuton, ei ainakaan ole tulehdusta. Jos on värin lisäksi erikoinen haju, viittaa tulehdukseen. Siinä ainakin kaksi syytä. - Anonyymi
Munuaiset pääsevälä helpommalla duunilla kun tyytyy juomaan vaan hanavettä tai vielä parempa jos sinulla on hyvä lähde kivan matkan päässä kodistasi.
Ennen haettiin metsälähteestä muovikannuilla käyttövesi. Nykyään meille riittää johtovesi.
. Nissanmies. - Anonyymi
Jos virtsa ei vaalene runsaasta juomisesta huolimatta, niin asiaan kannattaa kiinnittää huomiota.
Esim. maksan ja haiman sairaudet voivat vaikuttaa virtsan tummumiseen.
Ensin on kyllä hyvä miettiä, onko syönyt tai juonut jotain, joka saattaa värjätä virtsaa.
Jos en väärin muista, niin rautalisän käyttäminenkin saattaa tummentaa virtsaa. - Anonyymi
Eihän tuota voi mitenkään tummaksi sanoa pikemminkin normaalia vaaleammaksi.
- Anonyymi
Mielestäni ap:n virtsa ei ole yhtään tummaa. Näyttää siltä, että olet juonut ihan tarpeeksi.
Sh - Anonyymi
Voisiko kahvi saada tämän aikaan? Juon mustaa kahvia.
Aloittaja.- Anonyymi
Vaikka juot kaksi litraa vettä päivässä niin kuinka usein käyt vessassa. ja minusta tuo ei ole tummaa mutta mene lääkäriin.En tiedä kuinka valkoinen sun pönttö on eli kuinka paljon likainen pönttö tummentaa pissaa.
- Anonyymi
Täysin normaalin väristä. Väristä päätellen olet hyvin nesteytetty ja jos yhtään tuon hailakammaksi muuttuu, niin sitten on syytä vähän vähentää tankkausta.
Tässä ihan pätevä värikartta: https://cdn.euroclinix.net/images/fi/page/fi-urine-color-chart.jpg - Anonyymi
Ehkä 10 vuotta sitten mieshenkilö kertoi aloittavansa päivänsä juomalla lasillisen omaa virtsaansa. Onkohan hemmo enää hengissä?
Kuona-aineiden nauttiminen ei kuullosta henkisesti terveen ihmisen puuhalta.
Pidin kaveria huomattavasti "tärähtäneenä" tyyppinä.- Anonyymi
Juu, en kyllä menisi juomaan, en omaani, enkä kenenkään muunkaan virtsaa.
Hyi hittolainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565080Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202295- 1031474
- 921426
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231386Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2031343Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681125Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81070Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671015- 721007