Miksi virtsani on tummahkoa? Olen tänäänkin juonut 2 litraa nesteitä ja näyttää tältä. Kuva

Anonyymi-ap

Tossa. Kuva ehkä hieman tummentaa, mutta aika sameaa se on silti. Tuon perusteella mulla on nestehukka.

https://aijaa.com/hIEca1

11

433

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Joku ruoka-aine on värjännyt. Oletko tilapäisesti syönyt jotain joka voisi värjätä?
      Jos on hajuton, ei ainakaan ole tulehdusta. Jos on värin lisäksi erikoinen haju, viittaa tulehdukseen. Siinä ainakin kaksi syytä.

• Anonyymi

Munuaiset pääsevälä helpommalla duunilla kun tyytyy juomaan vaan hanavettä tai vielä parempa jos sinulla on hyvä lähde kivan matkan päässä kodistasi.
      Ennen haettiin metsälähteestä muovikannuilla käyttövesi. Nykyään meille riittää johtovesi.
      . Nissanmies.

• Anonyymi

Jos virtsa ei vaalene runsaasta juomisesta huolimatta, niin asiaan kannattaa kiinnittää huomiota.
      Esim. maksan ja haiman sairaudet voivat vaikuttaa virtsan tummumiseen.
      Ensin on kyllä hyvä miettiä, onko syönyt tai juonut jotain, joka saattaa värjätä virtsaa.
      Jos en väärin muista, niin rautalisän käyttäminenkin saattaa tummentaa virtsaa.

• Anonyymi

Eihän tuota voi mitenkään tummaksi sanoa pikemminkin normaalia vaaleammaksi.

• Anonyymi

Mielestäni ap:n virtsa ei ole yhtään tummaa. Näyttää siltä, että olet juonut ihan tarpeeksi.
      Sh

• Anonyymi

Voisiko kahvi saada tämän aikaan? Juon mustaa kahvia.
      Aloittaja.

• Anonyymi

Vaikka juot kaksi litraa vettä päivässä niin kuinka usein käyt vessassa. ja minusta tuo ei ole tummaa mutta mene lääkäriin.En tiedä kuinka valkoinen sun pönttö on eli kuinka paljon likainen pönttö tummentaa pissaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ehkä 10 vuotta sitten mieshenkilö kertoi aloittavansa päivänsä juomalla lasillisen omaa virtsaansa. Onkohan hemmo enää hengissä?
      Kuona-aineiden nauttiminen ei kuullosta henkisesti terveen ihmisen puuhalta.

Pidin kaveria huomattavasti "tärähtäneenä" tyyppinä.

• Anonyymi

Juu, en kyllä menisi juomaan, en omaani, enkä kenenkään muunkaan virtsaa.
        Hyi hittolainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6963
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4612
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      4105
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      70
      3209
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1686
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1660
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1563
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1439
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1227
    Aihe