Hoitopuhelumaksu.

Anonyymi-ap

Eipä tarvitse soitella Seinäjoen sairaalaan, kyselläkseen tietoja hoidosta tai hoittamata jäämisestä.🤭

Kun kilahtaa 30,30e maksu postiin.

Epäselväksi kyllä jäi, jos kysyy kahdesta eri hoidosta, tuplaantuuko maksu( 60,60e) vai pysyykö 30,30e: ssä.

Kolmannesta vaivasta kysymys onkin sitten jo hiuskarva verran alle hunti 100e💸👝🪙🪙

15

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja vielä, kun nyt sitten tulee se parkkimaksukin.

Pystyykö sitä lääkärille lainkaan menemään, kun maksut nousee jo yli purjetin : /

Tietysti siihen rinteeseen voi parkeerata, onhan noita autoja muutenkin tien sivuissa pysäköitynä.

• Anonyymi

Ohjataan käyttämään julkisia kulkuvälineitä. Vaatikaa rakentamaan ratikkareitti sairaalan ohitse.

• Anonyymi

Sovelluksella säästää noista maksuista.

• Anonyymi

Poliklinikkamaksukin korotettu lähes 50%, 46.00 € oli ennen nyt 66.70€.
      Sotehimmeli pitää kaataa, sinne ne rahat uppoaa virkamiesten ja naisten palkkoihin ja muihin etuisuuksiin.

• Anonyymi

Nyt uusi parempi: omaterveys(väli) seinäjoki

Asiat hoituu nopsemmin kuin omakannassa.

• Anonyymi

Juu, ihmisten mielestä.kaikki pitäisi olla ilmaista, tottakai nämä maksut nousee, jotta saadaan hoitajien, täysin perusteettomat, palkankorotukset maksuun!

• Anonyymi

Mitä perusteetonta hoitajien palkankorotuksissa on? Ilmanko pitäis hommia tehdä, kun just taas teknologia-alat vonkaa 10% korotuksia?????

• Anonyymi

Miksikö jonkun toisen pitäisi maksaa sinun puhelusi?

• Anonyymi

Juu, kommunisteille kaikki pitäisi olla ilmaista, kenelle mielestäsi aiheuttamasi kulujen maksu kuuluu? Mielestäni pelkästään sinulle itsellesi!

• Anonyymi

Tuostakin puhelusta yhteiskunta maksaa huomattavasti enemmän kuin sinä itse, mutta tottakai sinulle kaikki pitäisi olla ilmaista!

• Anonyymi

Oma EP sovellus on ladattu mut ei ole tarvinnu kun en ole sairastunu. Ehkä jonain päivänä vielä saan kokeilla sovellusta.

• Anonyymi

Elisan osakkaatko täälä.suorastaan pyytää lisäosinkoja.!
      Jok alkaa menemään huonosti.!

• Anonyymi

Siis kenekä aloittajan mielestä hänen aiheuttamana kustannukset pitäisi maksaa?

• Anonyymi00014

On se kumma kun toisille kaikki pitäisi olla ilmaista!

• Anonyymi00015

Onneksi on hoksannut pitää itsensä terveenä eikä ahminut rilli ruokaa tai purgereita. Kunnon ruoka pitää terveempänä. Ihan tärkeintä kaikessa. Autoilun yliarvostus sairastuttaa ja siitä kertovat tilastotkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      80
      5932
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      280
      4844
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2618
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      29
      2520
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      99
      1608
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1471
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1377
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1326
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      109
      1294
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1251
    Aihe