Eipä tarvitse soitella Seinäjoen sairaalaan, kyselläkseen tietoja hoidosta tai hoittamata jäämisestä.🤭
Kun kilahtaa 30,30e maksu postiin.
Epäselväksi kyllä jäi, jos kysyy kahdesta eri hoidosta, tuplaantuuko maksu( 60,60e) vai pysyykö 30,30e: ssä.
Kolmannesta vaivasta kysymys onkin sitten jo hiuskarva verran alle hunti 100e💸👝🪙🪙
Hoitopuhelumaksu.
15
614
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vielä, kun nyt sitten tulee se parkkimaksukin.
Pystyykö sitä lääkärille lainkaan menemään, kun maksut nousee jo yli purjetin : /
Tietysti siihen rinteeseen voi parkeerata, onhan noita autoja muutenkin tien sivuissa pysäköitynä.- Anonyymi
Ohjataan käyttämään julkisia kulkuvälineitä. Vaatikaa rakentamaan ratikkareitti sairaalan ohitse.
- Anonyymi
Sovelluksella säästää noista maksuista.
- Anonyymi
Poliklinikkamaksukin korotettu lähes 50%, 46.00 € oli ennen nyt 66.70€.
Sotehimmeli pitää kaataa, sinne ne rahat uppoaa virkamiesten ja naisten palkkoihin ja muihin etuisuuksiin. - Anonyymi
Nyt uusi parempi: omaterveys(väli) seinäjoki
Asiat hoituu nopsemmin kuin omakannassa. - Anonyymi
Juu, ihmisten mielestä.kaikki pitäisi olla ilmaista, tottakai nämä maksut nousee, jotta saadaan hoitajien, täysin perusteettomat, palkankorotukset maksuun!
- Anonyymi
Mitä perusteetonta hoitajien palkankorotuksissa on? Ilmanko pitäis hommia tehdä, kun just taas teknologia-alat vonkaa 10% korotuksia?????
- Anonyymi
Miksikö jonkun toisen pitäisi maksaa sinun puhelusi?
- Anonyymi
Juu, kommunisteille kaikki pitäisi olla ilmaista, kenelle mielestäsi aiheuttamasi kulujen maksu kuuluu? Mielestäni pelkästään sinulle itsellesi!
- Anonyymi
Tuostakin puhelusta yhteiskunta maksaa huomattavasti enemmän kuin sinä itse, mutta tottakai sinulle kaikki pitäisi olla ilmaista!
- Anonyymi
Oma EP sovellus on ladattu mut ei ole tarvinnu kun en ole sairastunu. Ehkä jonain päivänä vielä saan kokeilla sovellusta.
- Anonyymi
Elisan osakkaatko täälä.suorastaan pyytää lisäosinkoja.!
Jok alkaa menemään huonosti.! - Anonyymi
Siis kenekä aloittajan mielestä hänen aiheuttamana kustannukset pitäisi maksaa?
- Anonyymi00014
On se kumma kun toisille kaikki pitäisi olla ilmaista!
- Anonyymi00015
Onneksi on hoksannut pitää itsensä terveenä eikä ahminut rilli ruokaa tai purgereita. Kunnon ruoka pitää terveempänä. Ihan tärkeintä kaikessa. Autoilun yliarvostus sairastuttaa ja siitä kertovat tilastotkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit805932KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2804844Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei292520Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171471- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281326seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091294Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191251