60v ikää. Laakeritangon kuitenkin ostaisin mutta mikä on semmoinen hyvä ja lukot pysyy kiinni ja käyttö sujuvan yksinkertaista. Luulisin että joku 50kg riittää pitkälle kunnon nostoon ja pysymiseen. Jätän penkki ennätykset väliin kuten joskus 15v oli yli 100kg. Käsipainoja kanssa mutta lienee max 20kg ja siitä alaspäin. Mikä on semmoinen asiallinen kauppa ja merkki tuotteelle? En ultra kalliita mutta halvinta en osta vaan se hyvin toimiva merkki joka ei myy shittiä. On huoneita tyhjillään nykyään kun lapset omillaan jo joten tilaa on.
Kotiin autotalliin tanko ja vähän painoja ja sisälle
7
130
Vastaukset
- Anonyymi
Leoko.
- Anonyymi
Katsoin hintoja ja kuuluu ultra kallis sarjaan. En oikein pikku googletuksella löytänyt syytä kalleuteen. Hyvänä pidetään mutta ei mitään perustetta hinnalle. Kysymyksessäni viittasin hinnan suuntaan. Joku muu sillä ei tarvetta ferrari lamborghini tyyliin. Subaru taso riittää eli varmaa pystyvää toimivaa huomaamattomasti voimalla.
- Anonyymi
https://www.dinox.fi/fi/tuote/levytanko_dinox_compact_16_5kg
Nyt löytyy. Mikä tuossa on huonoa? - Anonyymi
Näkökulma,
Itselläni on erinomainen kotisali, kaikki taljat, penkit jne. säkit ja uima-allat , sauna,
ja eipä tullut paljoa tehtyä kotona, vaikka mitä kuvittelin, olen kilpaillut useammassa lajissa ja pärjännyt kansainvälisesti, samoin moni tuttuni joka oli kilpailija, kaikki sanoivat ettei kotona treenaamisesta tule oikein mitään, toki voi olla poikkeuksia, en vain ole kuullut ja tunnen laajasti väkeä ympäri suomea.
Näkökulma asiantuntijoilta,
ilmainen ei toimi,
kun vähän maksaa niin sinne tulee mentyä,
nyt käyn jo neljättä vuotta innokkaasti erinomaisesti varustetulla salilla, maksan siitä ja tuloksia on näkynyt, muiden kanssa sosiaalinen keskustelu virkistää ja saa vinkkejä vaikka "tietääkin kaiken" ja ainahan se on vastakkaisen sukupuolen kanssa keskustelu ja vilkuilu virkistää ja antaa virikkeitä vaikka mihin, sitten vanhaan malliin kavereiden kanssa treenin jälkeen salilla tai jossain kaffilassa kahvit ja vaikka pulla tai sämpylä piristää sekin.
Kuten moni on sanonut esim. kuntopyöristä, ovat hetken päästä vaatetelineinä ja tiellä.
Tuli vain mieleen kirjoittaa oma kokemus, tosin se on vain oma, onnea ja menestystä hankkeillesi ja ennenkaikkea treeni intoa ja kovaa motivaatiota.- Anonyymi
Kuinka monen miehen kanssa teidän vaimonne on virkistäytynyt? Entä kahvitellut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monen miehen kanssa teidän vaimonne on virkistäytynyt? Entä kahvitellut?
Harva se päivä,
ei järvi soutamalla kulu.......
- AnonyymiUUSI
Ostin Wrangelta setin joskus 15 vuotta sitten. Tangon ja painoja 120 kiloa maksoi noin 300 euroa ja ne on vieläkin käytössä. Ennestään löytyi painoja ja huonompi tanko.
Käsipainot ei paljoa maksa vaikka ostaisi hieman paremmat ja painoja ostin lisää silloin tällöin mutta en enää aikoihin kun riittää 40 kiloa per käsipaino ja siinäkin on jo liikaa. Näitä olen ostanut Gorillasportista alennuksesta.
Jalkakyykkyyn telineet on tehty putkesta ja auton vanteista. Saa nuo penkkiinkin sopivaksi jos sellaista tekisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565190Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 921446
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041406En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025