Kanta suomalainen kahta työtä tekevä perheensä elättävä Äiti kaikki menot ja kulut maksaa itse niin oon aina maksanut ja tulen maksamaan en ikinä kehtaisi mennä sosiaali huoltoon kerjäämään avustusta sehän on nöyryyttämistä suuri häpeä näin oli ennen ja on nykyään vielä pahentunut kyllä täällä Vantaalla tiedetään tasan tarkkaa kuka on sosiaalipummi ja ketkä käyvät töissä elääkseen ja ketkä käyvät leipäjonossa olkoot sitten mistä maasta muuttaneita tahansa niitä odotetaan sormella ja pihan Ämmät juoruu ja naureskelee se niistä maahan muttajista kun ei työ kelpaa ei edes paskapyttyjen siivous mutta loiseletään sosiaalihuollon kustanuksilla .
PAKOKAISET SOSIAALIHUOLTO
Anonyymi-ap
1
147
Vastaukset
- Anonyymi
nöyryyttävämpää on jotta täytyy tehdä kahta työtä jotta voi perheensä elättää, minulle olisi suuri häpeä tehdä kahta työtä jotta juuri ja juuri pärjäisi. Terv : kanta suomalainen sossupummi kiitoksia että maksat seuraavan wolt tilaukseni kun laiska niin ei viitsi itse kebua hakea, sinun rahoilla on hyvä tilailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996