Lehden tekstiviesti sivulta otettu mielipide...
Sinä, joka tuskailit 27.1. tällä palstalla, kun biopussi menee rikki! Tässä toimiva vinkki: Astiaan ensin muoviroskapussi, pohjalle sanomalehteä, seuraavaksi biopussi astiaan ja myös sen pohjalle sanomalehti. Pussin voi kätevästi nostaa muoviroskapussista bioroskikseen ja muovipussi uudestaan käyttöön! Toimii!
Tuohon kommentti.
Sanomalehdet kuuluvat lehtikeräysastiaan.
Ihan järkikin sen sanoo että eloperäinen jäte jäätyy pakkasella joten oli se pussi sitten sanomalehdestä tehty.
Ei järki ole paljonkaan pakottanut kun keräysastiaa on suunniteltu Suomen talvi tai pakkaskeli ajatellen.....voi sitä ajatella näinkin että kyllä astia varmaankin viimeistään heinäkuulla on sulanut ja tyhjenee, onhan niissä tilaa ja maksu menee vaikka astia olisi tyhjä kerätessä....sitä ei Etappi huomio.
Ongelma ei ainakaan ole minun päänsärky, enemmänkin Etapin
Biojäteastian ongelma... Onko sitä?
5
179
Vastaukset
- Anonyymi
Et ymmärtänyt lukemaasi? Ei tuossa ohjeessa puhuta mitään sanomalehtipussista.
- Anonyymi
Mutta sanomalehdistä jotka ovat ja kuuluvat keräyspaperi laariin. Kuka sitä nyt I-P tilaisi tuota varten. En ainakaan minä.
- Anonyymi
Sanomalehden paperi on huokoista. Siksi sitä voi hieman lisätä biopussinkin pohjalle nesteitä imemään. Bio keräykseen ei laiteta lehtinippuja.
- Anonyymi
Tälle älykölle joka kirjoittaa I-P lehden yleisöltä VINKKINÄ MUILLE !
KYSYN ENSITÖIKSEEN....ONKO SANOMALEHTI SELLAISTA ETTEI SE JÄÄDY KASTUESSAAN TAI KOSTUESSAAN ?
AINAKIN ILKKA - POHJALAINEN JÄÄTYY !
Hyvä vinkki biopussin käsittelylle (I-P 30.1). Juuri noin olen minäkin toiminut biojätteen keräyksen alusta lähtien! Mutta lisäisin vielä, että tuosta huolimatta voi biopussi mennä rikki. Mutta, miksi ihmeessä odottaa, että pussin pitää tulla täyteen? Asuu sitten vaikka kerrostalossa tai omakotitalossa, vie biojätepussi joka päivä lokeroonsa haisemaan. Samalla tulee liikuntaakin harrastettua. Kukaan ei sinua kehu, että niin vähän tulee biojätettä ja joka tapauksessa maksat kaksilokeroastiasta pienestä tai isosta kiinteän hinnan, oli lokero tyhjä tai täysi. Omakotitalossa suosittelen vielä laittamaan sanomalehden biojätelokeron pohjalle.
VIE JÄTEASEMALLE NIIN SAAT LIIKUNTAA ! - Anonyymi
Kahvinporot viemäriin, muuta biojätettä minulta ei tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214420Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223359Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61593Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96895- 63755
- 30747
- 176740